Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kertonut miehellesi pettämisestäsi kun olet esim haaveillut jostain vieraasta miehestä vai eikö luottamus

Vierailija
01.01.2020 |

ja avoimuus teidän suhteessa velvoita sinua?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole, mutta olemme sopineet, että haaveilla saa omantunnon mukaan emmekä ole ajatuspoliiseja. Kun eksä soitti parina kertana niin mainitsin miehelle ja kerroin mistä juteltiin, en lyönyt luuria korvaan, mutta en eksällekään luvannut olla kertomatta miehelle. :D

Vierailija
2/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi mennä jotain tuollaista kertomaan? Ihan oikeesti, kaikkea ei tarvitse sille toiselle kertoa. Jos itselle mukamas kertomisesta tulee hyvä mieli, niin ei sille toiselle välttämättä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi mennä jotain tuollaista kertomaan? Ihan oikeesti, kaikkea ei tarvitse sille toiselle kertoa. Jos itselle mukamas kertomisesta tulee hyvä mieli, niin ei sille toiselle välttämättä tule.

Avoomuus ei taida olla sun arvoja

Vierailija
4/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliko siellä taas turhia ketjuja availee? Katkeruutesi paistaa kauas.

Vierailija
5/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisia tulee kyllä usein pitkissä suhteissa, eikä niistä olla raportoitu. Eri asia olisi jos tulisi jotain vakavampaa.

Vierailija
6/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei fantasiointi ole pettämistä.

Kyllä se aina huomaa, kun olen ihastuksissani johonkin muuhun.

Vierailija
7/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä sentään mitään ajatuspoliiseja olla. Pidän erittäin todennäköisenä, että mieheni joskus haaveilee jostain toisesta naisesta ja itselläkin ollut joskus tällaisia ajatuksia. Halutaan kuitenkin olla toistemme kanssa.

Vierailija
8/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jostain haaveilusta kertoisin? Jos olisi aikomus tehdä haaveista totta niin sitten kyllä. Nuo tuommoiset haaveilut kun yleensä ovat meikäläisellä nopeasti ohimeneviä.

Vierailija
9/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ihastunut ja oletan että puolisonikin on. En halua kuulla tarkemmin. Nautimme toistemme seurasta ja se riittää. Huonoja kausia on toki joskus niin kuin kaikissa suhteissa, mutta aina on ollut halu pysyä yhdessä.

Vierailija
10/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron aina esimiehelleni.

Vierailija
11/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En raportoi ajatuksiani enkä uniani enkä odota samaa toiseltakaan.

Vierailija
12/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan mihinkään kadunmieheen, työkaveriin tai naapuriinkaan ihastunut. Mulla on aina näitä mahottomia ihastuksia eli muusikot ja näyttelijät. Mies on niistä kyllä perillä viimeistään siinä vaiheessa, kun kolmatta kertaa katsotaan samaa leffaa..

Vierailija
13/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eivät ajatukset tai haaveet ole pettämistä.

Vierailija
14/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä luottamus on sitä, että ihan joka ikistä asiaa ei tarvitse toiselle raportoida. Luotamme, että tärkeät ja olennaiset asiat kerrotaan. 

Vierailija
15/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avoomuus ei taida olla sun arvoja

Olen 55v nainen ja voin kokemuksella sanoa että jos kaiken haluaa toiselle kertoa niin se ei enää ole avoimuutta vaan toisen loukkaamista johon kaatui meidänkin 30 vuotta kestänyt avioliitto. Joten, miettikää mitä sille kumppanille kerrotte jos haluatte liittonne jatkuvan.

Vierailija
16/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa ihastunut suhteen aikana ja tunteen ohimentyä tajunnut, että ihastuin vain koska sen hetkisessä elämässä kaipasin jotain piirrettä, mitä toinen edusti. Nämä ihmiset eivät olleet jälkeenpäin ajateltuna kovin kiinnostavia eivätkä mitään kumppanmateriaalia. Kyse on ihastumisessa usein enemmän itsestä kuin siitä, että erityisesti haluaisi ihastuksen kohteen itselleen. On tuollaisiakin varmasti, muttei ole sattunut omalle kohdalle. Oma puoliso on kuitenkin aina ollut se, jonka kanssa haluaa olla ja jota rakastaa.

Vierailija
17/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

O-ou, olen pettänyt siis miestäni sellaisten miesten kanssa, joita en ole edes tavannut :D Mies varmaan nauraisi, jos sanoisin haaveilua pettämiseksi. 

Vierailija
18/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa jokaista ajatusta raportoimaan, niin ei sitä mikään suhde kestä. Miettikää nyt vähän. Eri asia, jos fyysistä pettämistä, suhde tms

Vierailija
19/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies tietää, että haaveilen Samu Haberista. Hän myös tietää, että se on vain haavetta, joten se ei vaikuta meidän suhteeseemme mitenkään. 

Vierailija
20/22 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan mihinkään kadunmieheen, työkaveriin tai naapuriinkaan ihastunut. Mulla on aina näitä mahottomia ihastuksia eli muusikot ja näyttelijät. Mies on niistä kyllä perillä viimeistään siinä vaiheessa, kun kolmatta kertaa katsotaan samaa leffaa..

Enjoy the movie.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi