Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään on vielä hiljaista, mutta huomisesta alkaen kuntosalit ovat pullollaan uudenvuodenlupauksen tehneitä!

Vierailija
01.01.2020 |

Suunnilleen pari viikkoa sitä kestää ja sitten tilanne taas palaa ennalleen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, hyvä kun muistutit. Mietin jätänkö tämän päivän väliin ja menen vasta huomenna. Parempi mennä siis tänään. 

Vierailija
2/6 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, hyvä kun muistutit. Mietin jätänkö tämän päivän väliin ja menen vasta huomenna. Parempi mennä siis tänään. 

Tänään sulla on vielä niin kova krapula, ettei treenaaminen ole terveellistä ja hyödyllistä, mutta huomenna sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa treenitauko sisäliikunnasta. Palailen salille kuukauden kuluttua, sitten on taas väljempää. Hiihtelen ja lumikenkäilen salin sijaan.

Vierailija
4/6 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään sulla on vielä niin kova krapula, ettei treenaaminen ole terveellistä ja hyödyllistä, mutta huomenna sitten.

Ei ole krapulaa, vaan tuli eilen valvottua ja syötyä sipsejä ja nyt olo tuntuu kuin olisi jyrän alle jäänyt. 

Vierailija
5/6 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkaa treenitauko sisäliikunnasta. Palailen salille kuukauden kuluttua, sitten on taas väljempää. Hiihtelen ja lumikenkäilen salin sijaan.

Asutko lapissa vai missä muualla pääsee lumikenkäilemään ja hiihtelemään? Täällä "ladut" ovat peilijäätä. 

Vierailija
6/6 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko lapissa vai missä muualla pääsee lumikenkäilemään ja hiihtelemään? Täällä "ladut" ovat peilijäätä. 

Keski-Suomen ja Pohjois-Pohjanmaan rajalla. Aamulla kävin hiihtämässä 10km lenkin. Satoi lunta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi