Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turkki on superjunttien lomakohde.

Vierailija
31.12.2019 |

Fakta

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kunnon demarit Turkkiin matkusta kun se on Nato-maakin. Shotsissa demarit käyvät.

Suomi-rysssä käy Pietarissa.

Nyt kun sinne menee junakin.

Vierailija
22/34 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ihan samalla tavalla kuin Italia esim. Rooma. Molemmat ovat täynnä historiallisia paikkoja, historiaa, tarinoita, kertomuksia...

Ihanaa, että suomalaiset juntit ovat niin kiinnostuneita historiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu on ihan junttia. Itse en lähde av-palstaa kauemmaksi. 

Vierailija
24/34 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkiin matkustava antaa tukensa Erdoganin uskonnollis-agressiiviselle epädemokraattiselle sotaa käyvälle ja vähemmistöjä ja naisia syrjivälle hallinnolle. Itse boikotoin näitä persl@pimaita. Haluan lomailla vain maissa missä paikallinenkin väestö voi hyvin eikä minun lomaani revitä kenenkään selkänahasta.

Vierailija
25/34 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkkilaiset naiset mahtavia.

Ovat kyllä, mutta aikalailla saavuttamattomissa, mikä on harmi sinänsä. Se on miesten maa, niin perheen pojat kyllä saavat hillua turistinaisten kanssa miten haluavat. Mutta ymmärtääkseni paikalliset naiset ovat aina turistille no go...

Minä olen turkkilaisen naisen kanssa naimisissa, eli joko eivät ole niin 'saavuttamattomissa', tai sitten meikä on kuumempaa kamaa kuin itsekään tajuan! :)

Ja ihan Turkista saakka haettu, ei mikään täkäläisen kebabkojun pitäjä tai Saksan gastarbeiter.

Vierailija
26/34 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkki kasvattaa suosiota matkailumaana.Miksiköhän? Av:n mielestä ihan kaikki joka ylittää hänen varallisuutensa tai näköalattomuutensa, on ilkeilyn aihe.

Myötähäpeää herättävää, kun jotkut pitävät Turkkiin matkustamista jonkinlaisena varallisuutta ilmentävänä asiana.

Vierailija
27/34 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa nää av-ihmiset jotka on niin fiiniä porukkaa olevinaan.

Ja pöyristytään huonoa makua ja wt:yttä jos joku reissaa vaikka Alanyaan.

Sitten ne joilla ei ole varaa matkustaa mihinkään yläpeukuttaa näitä kommentteja kun saa perustella itselleen että ei ole ainakaan wt kun ei käy näissä kauheissa junttipaikoissa.

Itse kyllä matkustaisin Alanyaan ja Inglesiin ja mitä näitä nyt vielä oli?

Varsinkin Turkissa on hienot hotellit ja aika edullisestikin pääsee 5 tähden hotellin josta löytyy kaikki mukavuudet hotellin oma ranta mukaanlukien.

Ihmiset nauttii eri asioista. Itse en maksaisi Islannin lomasta tai vaellusmatkoista joillekin Englannin nummille. En silti mollaa niitä jotka niin tekee vaan kuuntelen kiinnostuneena millaista siellä oli.

Vierailija
28/34 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Istanbulissa, mielestäni helmi. Kiertelin kuvailemassa, siellä on paljon kaikkea. Vanha kaupunki. Haluaisin mennä uudestaan.

Nyt vanhempana naisena olisi mukavampaa: nuorempana sain muutaman agressiivisen avioliittotarjouksen ja ikävää huutelua perään.

Marmarikseen tai muihin rantakohteisiin en välttämättä matkustaisi. Vuosia sitten kävin siellä, joku rantaleijona katsoi asiakseen tulla nimittelemään minua jäätyneeksi kanaksi. Tietysti valkoinen ihoni punoitti auringosta. Ahdistelu oli myös tosi suoraa, jos katsoi miehiä päin, saattoivat he samantien puristaa perseestä tai rinnoista. Ja tapahtui monta kertaa kadulla tämä. Yksin kadulla liikkuminen olisi ollut melkein pelottavaa.

Yhdessä nahkatavarakaupassa minut melkein r*iskattiin kun menin liikkeen takaosaan. Kaksi tyyppiä ja toinen veti oven kiinni ja toinen kävi koskettelemaan. Onneksi juuri silloin tuli ulkomaalainen miesasiakas koputtamaan oveen.

Turkki on mennyt paljon pahempaan suuntaan. Jos matkustaisin sinne, laittaisin huivin päähän ja pitkän hameen.

Vierailija
29/34 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt Istanbulissa, mielestäni helmi. Kiertelin kuvailemassa, siellä on paljon kaikkea. Vanha kaupunki. Haluaisin mennä uudestaan.

Nyt vanhempana naisena olisi mukavampaa: nuorempana sain muutaman agressiivisen avioliittotarjouksen ja ikävää huutelua perään.

Marmarikseen tai muihin rantakohteisiin en välttämättä matkustaisi. Vuosia sitten kävin siellä, joku rantaleijona katsoi asiakseen tulla nimittelemään minua jäätyneeksi kanaksi. Tietysti valkoinen ihoni punoitti auringosta. Ahdistelu oli myös tosi suoraa, jos katsoi miehiä päin, saattoivat he samantien puristaa perseestä tai rinnoista. Ja tapahtui monta kertaa kadulla tämä. Yksin kadulla liikkuminen olisi ollut melkein pelottavaa.

Yhdessä nahkatavarakaupassa minut melkein r*iskattiin kun menin liikkeen takaosaan. Kaksi tyyppiä ja toinen veti oven kiinni ja toinen kävi koskettelemaan. Onneksi juuri silloin tuli ulkomaalainen miesasiakas koputtamaan oveen.

Turkki on mennyt paljon pahempaan suuntaan. Jos matkustaisin sinne, laittaisin huivin päähän ja pitkän hameen.

Nyt naurattaa tuo nahkakaupan tapahtuma. Mutta jos jotain olisi tapahtunut, olisin ollut aika heikoilla. Paikallinen poliisi ei varmaan olisi tehnyt yhtään mitään. Minä olisin ollut viettelijä.

Vierailija
30/34 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ne joilla ei ole varaa matkustaa mihinkään yläpeukuttaa näitä kommentteja kun saa perustella itselleen että ei ole ainakaan wt kun ei käy näissä kauheissa junttipaikoissa.

Varsinkin Turkissa on hienot hotellit ja aika edullisestikin pääsee 5 tähden hotellin josta löytyy kaikki mukavuudet hotellin oma ranta mukaanlukien.

Ihmiset nauttii eri asioista. Itse en maksaisi Islannin lomasta tai vaellusmatkoista joillekin Englannin nummille. En silti mollaa niitä jotka niin tekee vaan kuuntelen kiinnostuneena millaista siellä oli.

Junttia ja wt:tä on olla piittaamatta potentiaalisten matkakohteiden diktatuurihallinnoista ja vakavista ohmisoikeusluokkauksista. Itselleni on täysin käsittämätöntä, kuinka kukaan pystyy matkustamaan maihin joissa on sortohallinto.

Vierailija
31/34 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Junttia ja wt:tä on olla piittaamatta potentiaalisten matkakohteiden diktatuurihallinnoista ja vakavista ohmisoikeusluokkauksista. Itselleni on täysin käsittämätöntä, kuinka kukaan pystyy matkustamaan maihin joissa on sortohallinto.

Aika moni matkustaa Suomeenkin, vaikka täällä natsipersut saavat yhä enemmän suosiota. Ei se niiden turismiyrittäjien syy ole. Paitsi tietenkin, jos niitä äänestävät, mitä en oikein usko. Miksi pienyrittäjä äänestäisi persua.

Vierailija
32/34 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen turkkilaisen naisen kanssa naimisissa, eli joko eivät ole niin 'saavuttamattomissa', tai sitten meikä on kuumempaa kamaa kuin itsekään tajuan! :)

Ja ihan Turkista saakka haettu, ei mikään täkäläisen kebabkojun pitäjä tai Saksan gastarbeiter.

Sääliksi käy, todella.

Vierailija
33/34 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteen junttius riippuu ainostaan matkustajan junttiudesta. Suurin piirtein mistä tahansa turistikohteesta löytää fiksua tekemistä tai sitten siellä voi pyöriä ympäripäissään.

Vierailija
34/34 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän olet saanut sen käsityksen, että pahempaan suuntaan on mennyt, jos olet siellä joskus hamassa nuoruudessasi viimeksi käynyt? Olen itse ollut vuosikymmeniä töissä Turkissa ja etenkin turismialueilla on kehitys mennyt huimasti eteenpäin. Esim. kaikenlainen turistien ahdistelu, on sitten kyse seksuaalisesta toiminnasta tai myynnin tuputtamisesta tai musiikin liian kovalla soittamisesta (esim. baarit), on ankarasti kielletty sakkojen tai liiketoiminnan kieltämisen uhalla.

Kyllä siinä sisäänheittäjätkin hiljenee, jos jäävät kiinni turistien liikkeseen väkisin vetämisestä. Ja kontrolli pelaa niin kuin Suomessakin, lähinnä kateellisten kilpailijoiden toimesta. Lisäksi ns. turismipoliiseja on aktiivisesti liikkeellä lomakohteissa.