Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde, joka on omalta puoleltani muuttunut kaverisuhteeksi.

Vierailija
31.12.2019 |

Miten saan hoidettua tilanteen mahdollisimman siististi? Rakastan edelleen miestä mutta haluan miehen, jota voin haluta myös seksuaalisesti. Mies haluaa seksiä ja toistaiseksi olen toisen mieliksi sitä antanut, en vain enää pitkään aikaan ole saanut siitä irti itse mitään.

Miehellä ei mene työelämässä eikö henkisesti hyvin. Hän on takertunut minuun kuin lapsi äitiinsä ja se tekee tästä suhteesta sairaan. Miten kertoa halusta erota mahdollisimman nätisti? Välitän miehestä kovasti ja hän haluaa takuuvarmasti kattavan selityksen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sorry mut ei tunnu missään"

Vierailija
2/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat seksin niin kyllä se menee vieraisiin.  The end.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa muuta voi, kuin kertoa puolisolle miltä tuntuu.

Vierailija
4/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin lopettaminen voisi tosiaan olla hyvä alku. Antaa edes miesparalle varoituksen, että asiat ei ole kohdillaan. Nyt annat ymmärtää että kaikki on hyvin, vaikka ei ole. Mieti miten karulta eroehdotus tulee tuntumaan.

Vierailija
5/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö asia voisi muuttua, jos miehesi menisi terapiaan? Minä lähtisin siitä päästä, rohkaisisin siippaani hakemaan apua.  Kipinä voi mahdollisesti herätä, kunhan mies voi henkisesti paremmin. Ja jos ei, niin ainakin olet yrittänyt kaikkesi!

Vierailija
6/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin lopettaminen voisi tosiaan olla hyvä alku. Antaa edes miesparalle varoituksen, että asiat ei ole kohdillaan. Nyt annat ymmärtää että kaikki on hyvin, vaikka ei ole. Mieti miten karulta eroehdotus tulee tuntumaan.

Minusta taas tuntuisi karummalta, jos seksi vain loppuisi, ilman varoituksia. 

Kyllä aikuinen ihminen voi, saa ja osaa avata suunsa ja kertoa, mitä mielen päällä on. 

Ilman että täytyy pelata jotain "en anna seksiä niin kyllä se ehkä ymmärtää että joku on pielessä"-pelejä.

Vierailija
7/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, niin käy kun lapsekas mies hakee turvaa vaimostaan. Eipä seksuaalisesti sytytä sellainen. Kuin lapseen sekaantuisi.

Vierailija
8/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lompakolla on kummallinen voima. Itse en katselisi päivääkään.

Vierailija
9/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro tuo mitä tässä kerroit mutta jätä se pois että haluat toisen, seksuaalisesti haluttavan miehen. Sen kuuleminen tuhoaa ihmisen.. 

Kerro mikä on tilanne ja se että et usko että se muuttuu.. että välität kovasti mutta et mahda tunteillesi mitään eikä se ole kenenkään vika. Suhde pitää lopettaa molempien edun takia. sillä tämän pitkittäminen vaan satuttaa molempia.

itse käynyt tämän saman läpi, myös sen että kuulee toiselta miten kaipaa seksuaalisesti haluttavaa miestä. Tämä viimeisin tuhosi itseltä lopunkin itsetunnon ja kummittelee vielä vuosienkin päästä mielessä.

jos välität miehestäsi jätät tämän viimeisen kyllä mainitsematta sillä miehesi voi kelvata jollekin toiselle myöhemmin. Itselle ollut todella vaikeaa yrittää uskotella että kyllä joku toinen voi pitää seksuaalisesti haluttavana..  työn alla vieläkin.

Vierailija
10/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on siis suomeksi sanottuna, Pieni muna.

Vierailija
11/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Pitemmänpäälle suhteessa aina tullaan vaiheeseen jolloin käyttäminen kyllästyttää. Se haluttavuus on hetkellistä. Hyvälle ystäväsuhteelle elämä on parempi rakentaa kuin jatkuvasti laittaa itseään kiertoon haluttavaksi.

Vierailija
12/14 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroajatukset on kerrottava, mutta mahdollisimman vähän loukaten. Loukkaa ne jokatapauksessa.

Oma ex ei alkuun suostunut uskomaan päätöstäni erosta ollenkaan, vaan väitti että muutan kyllä mieleni. Siinä vaiheessa, kun puolisolle kertoo, että haluaa eron, on oma päätös jo tehty. Olin ehdottanut parisuhdeterapiaa noin puoli vuotta aiemmin, mutta ei hänen mielestään ollut tarpeellista. Olin myös kertonut, että harkitsen eroa, että edes vähän tulisi ennakkoon "varoitusta". Oikeasti olin jo päätökseni siinä vaiheessa tehnyt.

Vierailija
13/14 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Pitemmänpäälle suhteessa aina tullaan vaiheeseen jolloin käyttäminen kyllästyttää. Se haluttavuus on hetkellistä. Hyvälle ystäväsuhteelle elämä on parempi rakentaa kuin jatkuvasti laittaa itseään kiertoon haluttavaksi.

Minä odotin neljä vuotta ja sitten lähdin.

Vierailija
14/14 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi rehellisesti että olet kuin banaanin ensimmäisen kerran nähnyt simpanssi, etkä voi vastustaa kullíkarusellìn kutsua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan