Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lopettaa työt, vinkkejä kaivataan

Vierailija
31.12.2019 |

Opiskelen yliopistossa ja oon nä2 vuoden ajan tehnyt töitä koulun ohella, oon ollu lomalla viimeks 2 vuotta sitten. Joka ikinen pv ku koulusta on vapaata ni oon töissä ja jos koulua on vain aamupäivällä, oon iltapäivän töissä.
En vaan kestä enää, vihaan sitä työtä ja vihaan miten se työ vaikuttaa mun kouluun. Työhöni kuuluu paljon vuorovaikutusta ja myös paperitöitä, oon pahimmillaan heränny 4.30 tekemään niitä jotta kerkeisin ne ajallaan tekee. Tai sitten muistan joitain päiviä, kun oon alottanu aamulla klo 8 ja lopulta lopetan työt 00.30 ja seuraavana aamuna onki jo sitten taas 8 meno.

Ja pahinta on se että jo ennen töitä olin huono koulussa, ja en todellakaan siellä töissäkään mikään paras työntekijä ole, oon ihan virallisestikin epäpätevä niihin hommiin.

Ongelma on vaan että työpaikalla ja alalla muutenkin on tekijöistä pula, mua näennäisesti tarvitaankin enkä sen takia osaa lopettaa. Työ on siinäkin mielessä raskasta, että vaikka tiedän mokanneeni, ei kukaan minulle sitä suoraan sano. Positiivisia asioita kyllä tuodaan esille, mutta en oikein jaksa vastaanottaa niitä kun olen menettänyt motivaation työtä kohtaan enkä vain jaksa. Mulla on jo tiedossa päivämäärä, jolloin lopetan (luojan kiitos) mutta haluaisin hirveästi lopettaa jo ennen sitä.

Jos joku on ollut samanlaisessa tilanteessa, osaisitko antaa mitään vinkkiä? Miten potkia itteensä perseelle ja pakottaa kertomaan ett nyt saa riittää??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?

Vierailija
2/3 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan tunnet huonoa omatuntoa irtisanoutumisesta. Kyllä ne löytävät uuden tilallesi.

Ei ole sinun tehtäväsi pitää mitään yritystä pystyssä. Saat varmaan huonoa palkkaakin ja muut nettoavat sinun kärsimykselläsi. Lopeta niin pian kuin mahdollista. 

Tsemppiä! Opiskelu on tärkeämpää kuin tuo työ. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat että: ” hei! Koulutöistä johtuen en ole enää käytettävissä työvuoroihin.”