Pillereiden lopettamisen jälkeen kysyttävää
Mulla on nyt kaksi kiertoa menty pillereiden lopettamisen jälkeen. Ensimmäinen luomukierto oli 29 päivää, toinen 30. Molemmista noin 15-16 päivää ennen menkkoja tuli nännit kipeiksi, kuten ennenkin ilman pillereitä ollessani. Nyt tämä kolmas kierto poikkeaa kuitenkin siten että menkkojen jälkeen joka viikko on kerran viikossa ollut 1-2 päivän ajan tuhruilua. Aluksi luulin että tulee lyhyt kierto kun joskus ovulaation aikaan tuhruilen, mutta jälleen tänään sama tuhruilu alkoi(kp 21), kuten kahtena edeltävänä viikkonakin. Mistä moinen johtuu? Lähinnä mietin onko keho vain sekaisin vai voiko olla esim tulehdusta yms. Mitään kipuja tai muita oireita ei ole mikä viittaisi tulehdukseen. Onko muilla ollut tätä ja jos, niin mistä johtui ja miten kauan sinun kohdalla kesti että loppui? :) ei se muuten haittaa jos pillereistä johtuu, mutta tietysti on inhottavaa olla jatkuvasti vaippa pöksyissä
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikkia kiinnostaa sun menkat?
Olen pahoillani jos sinulla on huono päivä tai olet katkera jostakin. Toivottavasti ensi vuosi alkaa paremmalla askeleella.
Ap
Eli kun mä sanon että sun menkat ei kiinnosta niin olen katkera?:D sä tässä olet joku sekopää
Vierailija kirjoitti:
Eli kun mä sanon että sun menkat ei kiinnosta niin olen katkera?:D sä tässä olet joku sekopää
Näin oletan jos klikkaa otsikon auki missä selkeästi lukee mitä haetaan ja pahoittaa mielen aiheesta joka on oleellinen sen suhteen. Provona oleminen on hauskaa seurattavaa, jos sen osaa tehdä oikein ja oikeasta aiheesta.
Ap
Hölmistynyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin oletan jos klikkaa otsikon auki missä selkeästi lukee mitä haetaan ja pahoittaa mielen aiheesta joka on oleellinen sen suhteen. Provona oleminen on hauskaa seurattavaa, jos sen osaa tehdä oikein ja oikeasta aiheesta.
Ap
Sulla on päässä todella paljon vikaa
Vierailija kirjoitti:
Hölmistynyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sulla on päässä todella paljon vikaa
Sovitaan näin. Löytyiskö nyt täältä lukijoista joku joka osaisi vastata kysymykseen? ☺️
Ja kaikkia kiinnostaa sun menkat?