Pessimistien ketju.
Miksikähän minä tämänkin menin aloittamaan. Ei tämä kuitenkaan ketään kiinnosta.
Kommentit (9)
Kannattaako tähän nyt edes kommentoida, ei kai mitään väliä
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvä niin
Hyvä? Sinähän optimisti olet.
Ap sattumoisin lukenut Ylen juttua Puolangan pessimistisen markkinoinnin saamasta maailmanmaineesta?
Huonointa elämässä on herääminen. Ainoa tavoittelemisen arvoinen asia on päihtymys jossa kaiken turhuudesta ei enää välitä.
Mitäs mieltä hyvät pessimistit olette sanonnasta ”Pessimisti ei pety”? Minusta se kuulostaa liian piilo-optimistisen ”pessimistin” keksimältä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä hyvät pessimistit olette sanonnasta ”Pessimisti ei pety”? Minusta se kuulostaa liian piilo-optimistisen ”pessimistin” keksimältä.
Anteeksi, kun näin optimistina puutun pessimistien ketjuun, mutta minulla on mottona ”Optimisti ei pety” 😁
Ja nyt tuohon sivuun on noussut otsikko ”Pessimismi altistaa aivohalvaukselle” ... ei kannata edes pessimismi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, kun näin optimistina puutun pessimistien ketjuun, mutta minulla on mottona ”Optimisti ei pety” 😁
Kateeksi käy noin hyvä lääkitys että suomessa pystyt olemaan optimisti. Jos nyt on mitään mottoa niin leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä.
No niin ja siinä se nyt nähtiin.