Kätilö elokuva
Jos vielä sais puheesta selvää, niin vois olla pikkusen stereotyyppistä
Kommentit (11)
Stereotyyppistä mitä? Minusta kirja oli uskomaton! Elokuva ihan ok.
Liian raskasta, kirjaakaan en lukenut loppuun. En pidä Katja Ketun kirjoista.
Vierailija kirjoitti:
Ootan että voin katsoa sen areenasta tekstien kanssa. Ei kotimaisia oikein pysty katsomaan ilman tekstitystä.
Saa siihen tekstityksen, jollei aivan antiikkisella systeemillä katso. Mulla on ikivanha digiboksi, josta saa tekstin. Kieli hollanti.
Vierailija kirjoitti:
Stereotyyppistä mitä? Minusta kirja oli uskomaton! Elokuva ihan ok.
HS:
"Katja Ketun Kätilö-romaanista syntyi monin tavoin epäonnistunut elokuva"
Olen sitä mieltä, että HS oli tässä turhan kohtelias.
Monin tavoin umpipasko olisi ollut ammattimainen arvio, mutta säälivät suomivilmejä.
Miten tästä leffasta voi keskustella, kun 'jatsi' on kielletty sana?
Pääkallolakkiset Lapissa ihmiskoeleiriä pitämässä???
Liian fiktiivistä makuuni.
Pyydän kuitenkin kaikkien suomalaisten puolesta anteeksi, että nuo herrat Bossin puvuissa tekivät karmivuuksia, vaikkakin ihan muualla.
Olen varmaan yksin mielipiteeni kanssa, mutta minusta Kososella ei ole pääroolin näyttelijältä vaadittavaa karismaa. Ei voisi kuvitellakaan häntä minkään ulkomaisen tuotannon starana.
Jostain syystä suomalaisten leffojen äänitys säännöllisesti on ihan pielessä. Epäselvää muminaa ja sitten helkkarinmoista huutoa. Saisi koko ajan olla käsi kaukosäätimellä säätämässä.
Kummallista on, että muissa maissa äänittäminen osataan.
Synkkää, synkkää. Suomileffat ankeita ,harmaita, köyhyyttä ja idiootteja. Puheesta ei saa koskaan selvää. Tekstyksen jos jotenkin löytää se pysyy vain hetken. Ankeuttajaa ei jaksa katsoa. Suomen ihana luonto näkyi siinä" Karjalan kunnailla ".
Ootan että voin katsoa sen areenasta tekstien kanssa. Ei kotimaisia oikein pysty katsomaan ilman tekstitystä.