Mitä teitte tänään ruuaksi?
Mä tein pasta puttanescaa aikuisille ja pestopastaa (jossa oli peston ja pastan lisäksi miniluumutomaattia, kidneypapuja ja cashewpähkinöitä).
Kommentit (46)
Mies teki tuorekasviswokkia broilerilla. Huomenna sitten flammkuchenia
Jauhissoosia keitetyt tuohipotut.Illaksi pizzaa
Vasta matkalla kotiin. Meillä on päivällinen aina n. klo 19. Eilistä karjalanpaistia lämmitetään porkkanalaatikon kaveriksi. Sinappisilakoitakin on vielä, niistä voisi tehdä alkupalaleivät.
Aamiaiseksi paistoin voissa pekonia ja munia, paistoin myös pari kirsikkatomaattia.
Lounaaksi maksalaatikon jämät ja voita.
Päivälliseksi kohta teen pikapihvit naudanjauhelihasta, viimeiset lanttulaatikot, porkkanaraastetta höystettynä pulmupuolukoilla.
Piti lämmittää lihapiirakoita. Vaan sinne ne v****u vaan lensi likaiselle lattialle pakettia avatessani. En pysty syömään, ollaan sitten nälissään.
Karjalanpaisti kohta uunista pois tekeytymään, sen kanssa perunamuussia ja jälkiuunileipää.
Keitettyjä perunoita voilla, kaaliporkkana-salaattia, maksalaatikkoa (yksi syöjä).
Lämmitettiin eiliseltä jääneet muusinloppu ja lihapata.
Jauhelihakastiketta ja sen oheen kolmea erilaista pastaa. Kolmelle eri syöjälle. Ihan vain koska itse syön vehnätöntä, ja kaksi muuta eivät päässeet yksimielisyyteen tricolor- ja tavan makaroonin väliltä.
söin thaimaalaisen valmisruokapakasteen eli porsaanlihaa punaisessa curryliemessä ja jasmin riisiä. 2.99 prismasta. 7 min mikrossa.
Keitän just valmiiseen äyriäsiliemeen riisiä. Maustoin valkoviinillä ja tomaatilla. Eli riisikeitto, kun piti säveltää siitä mitä kaapissa oli.
Korealaista kassleria. Tein myös rosollin huomiselle, syötäväksi blinien seurana.
Raikkaita voileipiä ja maksamakkarakeittoa.
Lämmitin viikonlopulta jäänyttä lihakeittoa.
En mitään. Jotain valmista, leipää ja hedelmiä. Lounas töissä. Olen sinkku:)