Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se hlvetin asentaja...

Vierailija
30.12.2019 |

Arggghhh. Kerroin aiemmin eräästä asentajasta, joka tulee ihan oman mielensä mukaan hoitamaan sovitun homman. Ensimmäisellä kerralla tuli kirjaimellisesti puoli tuntia etuajassa rimputtelemaan. Sitten sama asia alkoi reistailla ja sovittiin uusi käynti.

No liittymän vaihdos meni päin vttua, eli minulla ei ollut toimivaa liittymää moneen päivään. Yhtäkkiä muistin sen sovitun käynnin, mutta en ollut satavarma että mille päivälle se oli sovittu. En päässyt tarkistamaan sähköpostistakaan. No makoilin heikossa hapessa kotona, en ollut syönyt pitkään aikaan kunnolla. Yhtäkkiä ovikello soi. Tajusin että se oli se asentaja. Hävetti, mutta en viitsinyt avata ovea kun en ollut varautunut ja olin tosiaan niin heikossa hapessa sillä hetkellä.

Noh, tällä kertaa tosiaan tämä tyyppi tuli TUNNIN myöhemmin kuin oltiin sovittu. Tiedän että en ole ainoa asiakas, ja minulle ei sanottu että tullaan tasan klo xx. Mutta se minua vtuttaakin. Ei Suomessa toimita noin, että sovitaan joku aika, mutta se ei sitten olekaan mikään lukkoon lyöty, vaan tullaan joka tapauksessa ihan oman mielen mukaan.

Vtuttaa niin paljon etten haluaisi enää päästää koko tyyppiä kotiini ollenkaan. Asia pitäisi kuitenkin hoitaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse hyväksyä tuollaista, että tullaan milloin sattuu huvittamaan. Jos minulla olisi ollut auto käytössä tuolloin, olisin todennäköisesti 15 minuutin odottelun jälkeen häipynyt vaikka kauppaan tai johonkin. Vtut minä päivystän kotona ja odottelen että milloin viitsitään tulla.

Vierailija
2/6 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suhtaudun näin, koska mielestäni tuo on vain todella törkeää käytöstä asiakasta kohtaan. Olkoonkin takuukorjaus, mutta silti. Jos sovitaan klo 15, niin SE EI OLE KLO 16. Miten vaikeaa on ymmärtää? Uskon vakaasti, että tyyppi tekee tuon ihan vttumaisuuttaan. Eiköhän hän osaa arvioida suunnilleen töidensä keston. Ei se tule joka kerta täytenä yllätyksenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka edellinen korjaus on vielä kesken niin pitääkö se jättää levälleen sen takia että pitää olla ajoissa sun luona? Ja saako samoin tehdä sinulle?

Vierailija
4/6 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät onko hän yrittänyt soittaa sulle? Mitä päästät liittymän vanhenemaan ja ittes kuolemankieliin. Ei tää maailma pyöri sun tarpeiden varassa!

Vierailija
5/6 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät onko hän yrittänyt soittaa sulle? Mitä päästät liittymän vanhenemaan ja ittes kuolemankieliin. Ei tää maailma pyöri sun tarpeiden varassa!

Ensimmäisellä kerralla ei todellakaan soittanut ja kysynyt kohteliaasti, että sopiiko tulla puoli tuntia etuajassa. Olisin arvostanut kovasti sellaista pientä elettä. En nimittäin todellakaan ollut valmis avaamaan ovea, en osannut odottaa, että tullaan ihan miten sattuu. Ja mikä v**un liittymän VANHENEMINEN :'D Vaihdoin operaattoria, eivät viitsineet tilausvaiheessa kertoa homman kulkua selkeästi, joten päädyin tilanteeseen, että edellisen operaattorin liittymä lakkasi toimimasta ja uusi ei alkanut ikinä toimia. Onnistunut aktivointi oli pelkkää bullshittiä, koska myöhemmin sain tietää koko tilauksen peruuntuneen.

Luulisi ihmisellä olevan oikeus vaihtaa edes liittymäänsä ilman hyökkäystä :D Tänään tuli KUNNOLLISEN OPERAATTORIN sim-kortti eikä mitään ongelmaa. Erittäin nopea toimitus ja kaikki toimii kuten pitikin.

Vierailija
6/6 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten voisinpa vaikka vannoa, ettei tälläkään kertaa vaivautunut soittamaan. Varmaksi en tiedä enkä tule koskaan tietämään. Vtuttaa kun en tiedä mitä kaikkia viestejä olen saanut vanhaan numeroon. Tai siis mitä olisin saanut, jos olisin. Nythän ne eivät ikinä tulleet perille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän