Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö vaihtaa miestä jos tajuaa sen olevan juntti?

Surullista on tiedän
30.12.2019 |

En ymmärrä mitä on tapahtunut mutta olen yhtäkkiä alkanut häpeämään miestäni. Hän mielestäni liikaa heittää ala arvoista vitsiä vieraille, vähän sellasta dissaus tyyppistä vittuilua muka vitsinä. Ja käyttää tummaihoisista n sanaa ja kun siitä suutun hän sanoo että on tottunut vaan sanomaan niin ja vakuuttaa ettei ole rasisti. Myöskin on hyvin pihi väärissä asioissa mielestäni. Esim voi ostaa kalleimman kotiteatterin mutta vaikka silmälasit on saatava mahdollisimman halvalla. Kaupassa koittaa tingata ihan kaikesta. Mulla alkaa mennä hermo siihen ja sen juttuihin. En ymmärrä miten en ole aiemmin niin kiinnittänyt tuohon huomiota vaikka hän on aina ollut tuollainen. Vai pitääkö vaan olla välittämättä? On muutenkin sellainen hei katsokaa mua tyyppi mikä on aina mua vähän vaivannut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et ottaisi uutta. Kyllä noita parempiakin löytyy

Vierailija
2/14 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset parempaa ja niin ansaitsee hänkin! Suhteessa on tarkoitus hyväksyä huonotkin puolet ja jos et kestä käytöstä niin on aika suunnata uusille vesille. Ei kannata tuhlata molempian aikaa pysymällä suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi amis? Entä oletko itse?

Vierailija
4/14 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks et ottaisi uutta. Kyllä noita parempiakin löytyy

No kun on noita lapsia ja muuten elämä ihan ok. Oon kyllä ajatellut että ehkäpä tämä on nyt sitä julkkisten eroamisen syitä jossa on ne ylitsepääsemättömät erimielisyydet..

Vierailija
5/14 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin. Sieltä löydät varsinaisen juntin.

Säälin miestäsi. Hän kärsii tuollaisen räävittömän "naisen" kanssa.

Vierailija
6/14 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi amis? Entä oletko itse?

Ei kumpikaan ole amis vaikka tekstini perusteella sitä miehestäni voi kyllä epäillä. Ihan hyvätuloisia ja korkeasti koulutettuja ollaan molemmat.

Vierailija
7/14 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon vaan. Vanha kierrätykseen ja uutta peliin. Vaihtamalla paranee.

Vierailija
8/14 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Katso peiliin. Sieltä löydät varsinaisen juntin.

Säälin miestäsi. Hän kärsii tuollaisen räävittömän "naisen" kanssa.

Niin kai se niinkin voi olla että minusta on tullut tosikko tai jotain.

Vierailija
9/14 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä vaihtaa, jos ei halua. Eikä pidä pitää, jos ei halua. Yksinkertaista.

Vierailija
10/14 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on jo perhe ja lapsia niin pysy siinä suhteessa. Katso vaikka kuinka surkeasti monien ihailemalle kalastajan vaimolle (bloggaaja) kävi. Ei mies aina vaihtamalla parane.

Opettele arvostamaan ja rakastamaan miestäsi ja iloitse siitä, että sulla on mies, jonka olet itse valinnut.

Vierailija
11/14 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä on jo perhe ja lapsia niin pysy siinä suhteessa. Katso vaikka kuinka surkeasti monien ihailemalle kalastajan vaimolle (bloggaaja) kävi. Ei mies aina vaihtamalla parane.

Opettele arvostamaan ja rakastamaan miestäsi ja iloitse siitä, että sulla on mies, jonka olet itse valinnut.

Niinpä. Olen yrittänyt sulkea silmäni ja korvani. Välillä myös miettinyt miksi häpeän hänen juttujaan niin paljon kun kuitenkin olemme eri ihmiset enkä minä niitä sano.

Vierailija
12/14 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vaihtaa nainen jos nainen on feministi 

Vierailija
13/14 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttius ja pihiys On yleensä pysyviä luonteenpiirteitä. Ihmettelen ettet aikaisemmin ole mitään huomannut vaikka olette lapsiakin ehtineet saada. Vai keksikö miehesi esim n-sanan vasta nyt?

Vierailija
14/14 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttiutta ei valitettavasti voi kriminalisoida. Halveksua kuitenkin pitää niin että junttikin tajuaa olevansa nolo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan