Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi tyytyä "ihan ok" tavisnaiseen, jos on onnellisempi sinkkuna?

Vierailija
30.12.2019 |

Siinäpä kysymys näille muutamille palstan naisille.

Minä ainakin koen olevani onnellisempi sinkkuna kuin sellaisen naisen kanssa, joka ei viehätä minua täysin sekä sisäisesti että ulkoisesti. En saisi mitään irti jostain tyytymisparisuhteesta enkä edes haluaisi seksiä tai mitään muutakaan läheisyyttä sellaisessa suhteessa. Ei kovin hyvä lähtökohta onnelliselle parisuhteelle.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidäkään. Minusta tämän pitäisi olla nykyään itsestäänselvää. Ennen vanhaan oli kova sosiaalinen paine pariutua ja lisäksi usein toimeentulo yksinään oli monelle hankalaa. Maaseudulla maatilan pito ilman isäntää tai emäntää oli liian työlästä, kaupungeissa pienituloisille ei riittänyt asumiseen ja kaikkeen tarvittavaan yksin. 

Mutta en ihan ymmärrä nykyään näitä tyytymissuhteita, miksi niihin jotkut alkaa. Ehkä se yksinäisyyden pelko on jollain sitten niin kova.

Vierailija
2/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Viihdyn yksin, jos joku 10/10 nainen välttämättä minua haluaa, niin silloin voin muuttaa mielipidettäni, mutta jonkun 7/10 takia ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on hyvä.

Vierailija
4/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Viihdyn yksin, jos joku 10/10 nainen välttämättä minua haluaa, niin silloin voin muuttaa mielipidettäni, mutta jonkun 7/10 takia ei kiinnosta.

Ja itse olet tasoa 5/10?

Vierailija
5/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itse olet tasoa 5/10?

Vierailija
6/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja itse olet tasoa 5/10?

En ole tuo jota kommentoit  ja olen naispuolinenkin, mutta minusta tuo ei ole relevanttia tässä. Itse tiedän olevani varmaan 3-4/10, mutta en kelpuuttaisi 8-9/10 tasoista miestä huonompaa. Tiedän täysin että tämä tarkoittaa yksin olemista lopun ikääni, mutta se on minun oma valintani. Koska nautin yksin olemisesta. Täytyisi olla aika ihmeellinen sen toisen että yksin elämisen eduista luopuminen kannattaisi eli olisi mukavampaa toisen kanssa kuin yksin.

Vierailija
7/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja itse olet tasoa 5/10?

Ehkä 3/10, mutta se ei ollutkaan pointti. Olen tyytyväinen elämääni yksinkin, joten en sitä ihan jokaisen takia ole valmis muuttamaan. En myöskään ole ulissut sinkkuudestani mitenkään.

Vierailija
8/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Elämä on liian lyhyt vietettäväksi epäkiinnostavassa seurassa. Ihan ok ei vaan riitä :)

Vierailija
9/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis voi pysyä paikallaan, paitsi kun tarpeeksi kauan naputat että s u n on täytynyt tyytyä.  Niin ei ole enää ketään jolle naputtaa.

Vierailija
10/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, mutta miksi koit tarpeelliseksi tehdä tämän aloituksen?

Ihan oikeasti, miksi aloittaja koit tarvetta tulla vauvapalstalle kertomaan julkisesti että et halua tyytyä tavisnaiseen? Ja kysyt miksi pitäisi tyytyä? No herranjestas ei tietenkään tarvitse tyytyä yhtään mihinkään.

Mutta kerro nyt miksi halusit tulla tänne tuon julkaisemaan?

Vierailija
11/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain nostanut eilistä aloitustasi uudelleen?

Vierailija
13/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä, mutta miksi koit tarpeelliseksi tehdä tämän aloituksen?

Ihan oikeasti, miksi aloittaja koit tarvetta tulla vauvapalstalle kertomaan julkisesti että et halua tyytyä tavisnaiseen? Ja kysyt miksi pitäisi tyytyä? No herranjestas ei tietenkään tarvitse tyytyä yhtään mihinkään.

Mutta kerro nyt miksi halusit tulla tänne tuon julkaisemaan?

Luulen että oli vähän "vastaketju" aloitukselle jossa nainen julisti ettei aio tyytyä tavismieheen. Naiseltahan sellaisia ulostuloja pidetään usein rohkeina: hienoa, itsenäinen, yksin pärjäävä nainen. Sitten taas jos mies julistaa ettei halua tavista vaan on mieluummin yksin, sitä pidetään kauhean tylynä, liian vaativaisena tms. 

Vierailija
14/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei mitään 9-10/10 ole olemassa. Meissä kaikissa on niin paljon vikoja joko ulkonäössä tai/ja persoonassa, että en itse edes kuvittele niin hyvää puolisoa olevan olemassa. Siksi enemmän tai vähemmän olen omassa parisuhteessani tyytynyt toiseen. Rakastan ihan hurjasti, mutta on olemassa lukemattomia päiviä, että toinen ärsyttää, ottaa päähän ja aina toinen ei edes sytytä.

Olemme olleet yhdessä 15 vuotta ja vielä olisi edessä ehkä yli 50 vuotta. Välillä on päiviä ja aikoja, että sitä tyytyy toiseen, koska hänet olen aikanaan valinnut. Ei toinen ole täydellinen, ei täytä kaikkia tarpeita, toinen voi masentua eikä kukaan pysy samanlaisena vuosikymmenestä toiseen. Tyytyminen voi olla ihan hyväkin ratkaisu, jos haluaa tavoitella pitkäaikaista, tasaista ja mukavaa parisuhdetta.

Vierailija
15/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voi vastata ihan samalla tavalla kuin alkuperäiseen aloitukseen. Kehenkään ei pidä tyytyä, sillä se ei ole hyvä pohja suhteelle. Jos välttämättä haluaa määritellä ihmisiä joidenkin kuvitteellisten tasojen kautta, niin kysehän ei ole siitä, että vaihtoehdot olisivat saada korkean tason kumppani tai tyytyä alemman tason kumppaniin. Jos oma ns. taso ei riitä niihin parhaimman tason kumppaneihin, paras olisi rakastua alemman tason ihmiseen, ei tyytyä tähän. Rakkaus vain on sellainen asia, että ihminen ei rakastu käskemällä, ei paperilla täydelliseen ihmiseen eikä vähemmän täydelliseen. 

Vierailija
16/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei mitään 9-10/10 ole olemassa. Meissä kaikissa on niin paljon vikoja joko ulkonäössä tai/ja persoonassa, että en itse edes kuvittele niin hyvää puolisoa olevan olemassa. Siksi enemmän tai vähemmän olen omassa parisuhteessani tyytynyt toiseen. Rakastan ihan hurjasti, mutta on olemassa lukemattomia päiviä, että toinen ärsyttää, ottaa päähän ja aina toinen ei edes sytytä.

Olemme olleet yhdessä 15 vuotta ja vielä olisi edessä ehkä yli 50 vuotta. Välillä on päiviä ja aikoja, että sitä tyytyy toiseen, koska hänet olen aikanaan valinnut. Ei toinen ole täydellinen, ei täytä kaikkia tarpeita, toinen voi masentua eikä kukaan pysy samanlaisena vuosikymmenestä toiseen. Tyytyminen voi olla ihan hyväkin ratkaisu, jos haluaa tavoitella pitkäaikaista, tasaista ja mukavaa parisuhdetta.

Ei kuulosta kovin mukavalta tuo sinun suhteesi. Ja muutenkin, miksi tavoitella pitkäaikaista suhdetta, jos kohdalle ei osu ihmistä, jota ilman ei haluaisi elää? Miksi ei nauttisi mieluummin vapaudesta? Se vapaus kun tarjoaa mahdollisuuden, että kohdalle osuu sellainen ihminen, jonka kanssa intohimoisesti haluaa suhteen.

Mitä iloa on parisuhteesta, joka perustuu tyytymiseen? Kysyn ihan vilpittömästi. Tai kääntäen: miksi ei mieluummin olisi vapaa, eläisi sinkkuna? Mikä siinä on niin huonoa, että mieluummin elää tyytymissuhteessa jonkun kanssa?

Vierailija
17/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätähän me on yritetty sanoa. Kenenkään ei pidä tyytyä, ja jos olet onnellisempi yksin, niin jatka siten äläkä vingu täällä. Loistavaa, että olet ymmärtänyt t. palstanaiset

Vierailija
18/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tätähän me on yritetty sanoa. Kenenkään ei pidä tyytyä, ja jos olet onnellisempi yksin, niin jatka siten äläkä vingu täällä. Loistavaa, että olet ymmärtänyt t. palstanaiset

Ei se ole onnellinen yksin. Siksihän hakee sosiaalista kontaktia täältä tälläkin lirpakkeella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi