Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun nuoruudessani ei tapailtu. T. Ammattivalittaja

Vierailija
30.12.2019 |

Silloin vain seurusteltiin. Muistatteko nuoruutenne 90-luvulla eläneet tämän?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä muista. Ihan useampaakin tapaililin, yhdne kanssa seurustelin, saman kanssa "seurustelen" vieläkin. 

Vierailija
2/6 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin tapaillaan "Chad" miehiä, eli ollaan karusellissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tuo tapailu että käydään treffeillä monen kanssa esim. pe yksi, la toinen?

Ysärillä tutustuttiin yhteen kerrallaan, ei mitään sarjatreffailua.

Vierailija
4/6 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-vuotias ja tosiaan ei sellaista tapailua oikein ollut. Eikä "deittailua". Nuoret ihmiset tapasivat livenä nuorten menopaikoissa, kouluissa jne, ihastuivat toisiinsa ja jos tunne oli molemminpuolinen, alettiin seurustelemaan. Ei siitä tarvinnut erikseen sopia että seurustellaanko vai tapaillaanko ja mitä sääntöjä on, saako muita tapailla tms. Oli selvää että kaksi toisiinsa ihastunutta ihmistä ei halua muita nyt.

Vierailija
5/6 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinua vähän vanhempi, kyllä minä tapailin ylioppilaskeväänä useampaa nuorta miestä, kun olin sinkkuna monen vuoden seurustelun jälkeen. Mutta ei sitä kauan kestänyt, kun osui kohdalle sellainen, jonka kanssa oli useamman vuoden. 

Vierailija
6/6 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tämä ole vielä kaikille auennut? Tapailu on tapaamisia ilman sitoumuksia sisältäen panemisen. Seurustelu on sitoutunutta yhdessäoloa panemisten kera.