Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sisko vähättelee

Vierailija
30.12.2019 |

Olemme lähtöisin köyhästä perheestä ja minulla on hyvä työpaikka.

Kerroin , että muutan vuokralle Helsingin keskustaan.

Siihen tokaisi , että siellä asuu hienoja ihmisiä, muuta Kontulaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi on ihan hassu. Voit muuttaa mihin haluat ja mä tulisin mukaan:)

Vierailija
2/6 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkop erhessänne ollut narsistinen dynamiikka? meillä oli mielestäni ja yhä aikuisenakin sisarukset vähättlelevät, naureskelevat, piikittelevät, kontrolloivat jne. minu, perheen syntipukiksi nujerrettua:( Suosittelen lukemaan aiheesta, jos kuulostaa samalta enempikin. Omat silmät avautui aikuisena, nykyään olen enää etäisesti tekemisissä, osaan en ollenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlaisia kokemuksia. Jos kerron olevani töissä niin usein kysytään että saatko palkkaa tai jos olen vuoden ollut jossakin työpaikassa niin kysellään oletko töissä, vaikka se on ihan yleisessä tiedossa. Ihan ihmeellistä..parempi olla välittämättä vaan!

Vierailija
4/6 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mullakin. Kuulivat et on yt:t ja heti kysymään, et onko ne mun työpaikalla. No ei ollu... OIis varmaan ollu vahingonilosia jos oisin menettäny työt

Vierailija
5/6 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen? Tuntuu ettei Suomessa saa koskaan iloita siitä, jos itsellä menee hyvin. Parempi vaan pysytellä siellä missä syntynytkin, muuten olet ylpeä nousukas, jolla kusi noussut päähän.

Onnea paljon ja muuta ihmeessä heti, kun löydät kivan asunnon ja teet siitä just sun näköinen koti äläkä vaan ala nöyristelemään, kun siskosi tulee käymään, vaan ole ylpeä itsestäsi!

Vierailija
6/6 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosihan se on. Helsingin keskustassa asuu rikkaat ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän