Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette huomenna kun vaihtuu vuosi ja vuosikymmenkin?

Vierailija
30.12.2019 |

Miten vietätte illan ja yön ja kenen kanssa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona, pelaan, kuuntelen musaa, teen musaa, en mitään poikkeavaa.

Vierailija
2/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion olla ihan vaan kotona maalla. Viime vuodet olen ryypännyt Kalliossa, nyt en enää jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät on kutsuttu ystäväperheen luokse iltaa istumaan.

Vierailija
4/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan kotona ja katselen jotain leffaa, nii kuin muinakin iltoina.

En perusta uuden vuoden juhlimisesta.

Vierailija
5/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona illan kuten kaikki muutkin illat, nukkumaan siinä klo 19-20 koska väsyttää nykyään koko ajan, uutta vuotta olen juhlinut viimeksi vuonna 2009 kun oli vielä kavereita.

Vierailija
6/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa kahdestaan kotona, syödään hyvin ja katsotaan joku leffa.

Vierailija
7/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona itsekseni, otan rennosti ja nautin elämästä. :)

Kuuntelen inspiroivaa äänikirjaa, käyn metsässä kävelyllä, treenaan, joogaan, meditoin, mietiskelen, haaveilen ja alan raapustamaan suunnitelmaa ensi vuodelle!

Vierailija
8/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olen aamuvuorossa, illalla ollaan kotona miehen kanssa. Käydään puolilta öin katsomassa ilotulitus ja sitten äkkiä nukkumaan, uudenvuodenpäivänä pitää olla töissä klo 7.

Vierailija
9/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona miehen ja teinin kanssa. Teinille taitaa tulla vielä kaveri yökylään. Ilmeisesti pitäisi käydä katsomassa kaupungin ilotulitus illalla ja sitten loppuilta/yö vietetään kotosalla, puolenyön maissa käytäneen katsomassa sitten oman asuinalueen raketit. Teinit aikoivat ainakin pulkkamäkeen (oho!).

Vierailija
10/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmen ei vaihdu vielä vuoteen.

Vierailija
11/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ei voi edes ryypätä ku on lapsia.

Mökötetään sen vuoksi molemmat miehen kanssa. Varmaan koko perhe naama ruudussa kiinni.

Vierailija
12/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sairastan. Ihan sellainen olo, että flunssa pukkaa päälle.

Vierailija
13/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä aikoi tulla luokseni. Kotona teini lapset myös. Lapsille on ostettu sipsiä, karkkia. Limsaa ym napostelusyötävää. Kaupungin uuden vuoden vastaanottoon mennään ja yritetään houkutella teinit mukaan.

Vierailija
14/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään pojan ja hänen avovaimonsa luokse illalliselle, jonne on kutsuttu myös muut lapsemme ja heidän puolisonsa sekä heidän ystäviään. Puolilta öin menemme kaikki yhdessä rantaan katsomaan ilotulitusta.

Vierailija
15/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinainen kirjoitti:

Olen kotona itsekseni, otan rennosti ja nautin elämästä. :)

Kuuntelen inspiroivaa äänikirjaa, käyn metsässä kävelyllä, treenaan, joogaan, meditoin, mietiskelen, haaveilen ja alan raapustamaan suunnitelmaa ensi vuodelle!

Muuten sama paitsi treenaamisen sijaan taidan katsoa jonkun leffan ja syödä suklaata.

Vierailija
16/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 1976. Tässä on ehtinyt näin sormia apuna käyttäen laskemalla vuosikymmen vaihtua neljään kertaa meikäläisen elinaikana - kertalleen ihan vuosituhatkin. Miksi ihmeessä tällä kertaa pitäisi jotenkin erityisesti huomioida tuo vuosikymmenen vaihtuminen? Vuosituhannen vaihtumista juhlittiin kyllä aikanaan isommin opiskelukavereiden kanssa, mutta opiskeluaikoina nyt juhlittiin isommin muutenkin.

Vierailija
17/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta töissä ja ehkä vuosikymmen vaihtuu pää tyynyssä. Vuosituhat kun vaihtui, pidin ystävän hiuksista kiinni kun oksensi.

Vierailija
18/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy kuten viime vuosina, en muista koko asiaa ja menen ihan tyytyväisenä nukkumaan hyvissä ajoin. Vuodenvaihdetta vietän sängyssä kiroillen, kun naapurien rakettienpaukuttelu herättää.

Vierailija
19/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee vieraita. Syödään ja juodaan ja nautitaan elämästä.

Vierailija
20/30 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän illan ja yön miehen ja kissan kanssa. Varmaan syödään vähän sipsiä ja katsotaan telkkaria. En tiedä jaksaako valvoa vuoden vaihtumiseen saakka, vai ollaanko unessa jo puolilta öin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän