Mua pelottaa irtisanoutua
Olen koeajalla, ollut 1,5 kk työpaikassani ja työni tökkii tosi paljon. Esimies on supertarkka niuhottaja ja koleerinen tyyppi. Haluan irtisanoutua, vien ilmoitukseni tänään. Pelkään hänen reaktiotaan. Tsempatkaa minua please.
Kommentit (7)
No siis puran työsopimuksen.
Siis mua pelottaa kertoa, että lopetan. Ap
Täh, miksi pitäisi koeaikana purkaa työsopimus. Irtisanoudu mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki on irtisanoutua? Siinä on irtisanomisaika. Kun purkaa työsuhteen, voi lähteä heti.
Älä polta siltoja kuitenkaan. Irtisanoudu hyvällä perustelulla joka ei ole pomosi persoonaan liittyvä niin kaikille jää hyvä maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki on irtisanoutua? Siinä on irtisanomisaika. Kun purkaa työsuhteen, voi lähteä heti.
Koeaikana irtisanomisaika?
Olen itsekin lähtenyt koeajalla. Työpaikka oli kiva ja ihmiset siellä ihania. Sain vain paremmman paikan muualta. Oli ihan hirveetä sanoa, et mä lähden, vaikka kaikki suhtautuivat siihen tosi hyvin.
Sun tilanteessa ajattelisin, et se kirpaisee kerran ja sit helpottaa. Omaa jaksamista kannattaa ajatella! Jos pystyt, kerro lähtösi todelliset syyt. Kunnioittavasti ja syyttämättä, mut ne voi hyvin kertoa.
Ei sinun tarvitse irtisanoutua, riittää että purat työsopimuksen, koska sulla on koeaika.