Millaisen uudenvuoden vieton sinä järjestäisit K&K (kiltti ja kunnollinen) miehelle?
Tosin kysymys on hypoteettinen, sillä eihän K&K pääse naisseuraan uutena vuotenakaan.
Kommentit (10)
Mäyräkoira, liukuvoidetta ja anustappi.
Poistaisin samalla kaikki älyllliseen ajatteluun kykenevät laitteet koko kämpästä.
Tyrmäystippoja, kumipuku ja videokamera jalustalla.
KIrnupiimää, hernekeittoa, tummaa leipää ja herneitä jälkkäriksi.
Menisi uusivuosi paskan tuottamisen merkeissä kuten vanhakin.
Mämmiä, sieniä naamariin ja sitten raketeilla kunnon valoshow kun vuosi vaihtuu.
Ensin valettaisiin tinat, sitten poltettaisiin tähtisadetikkuja (muista ottaa omat suojalasit mukaan). Iltapalaksi vähän perunasalaattia ja nakkeja, sitten lähtisit yhdeksäksi omaan kotiin nukkumaan. Itse jatkaisin kavereiden kanssa baariin tanssimaan rintsikat päässä.
Köyttäisin ilotulitepataan ja sytyttäisin.
Jos mahdollista, olen töissä. Jos olen kotona, teen paperihommia.
Asiakkaakseni työpaikalleni et halua.
Osta kenkälankkia, hiusväriä, geeliä ja jotain tajunnan räjäyttävää.
Naamioidu tiedät kyllä keneksi, vedä mömmöt naamariin, painu steisille mongertamaan tuntematonta kieltä kaikille naisiksi oletetuille (jätä pikkutytöt rauhaan, sillä olet suomalainen), valitse anteliain vohla, vie kämpille ja nai että tyrät rytkyy, paljasta aamulla henkilöllisyytesi, odota poliiseja ovi avoinna sillä raiskaussytehän siitä tulee, vietä vuoden ensipäivät pidätettynä ja saa edes yksi kokemus elämässäsi missä sinä teit jotain, joskaan ei niin järjellistä, mutta teitpähän kuitenkin.
Monesko kerta kun kysyt?