Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ei suju uuden miehen kanssa

Vierailija
29.12.2019 |

Kuukauden olen tapaillut ihanaa miestä. Tulemme hyvin juttuun, läheisyys tuntuu hyvältä, mutta seksi ei toimi alkuunkaan. Minulla on hsv1 alapäässä ja mies meni tästä vähän hiljaiseksi ja hämmentyneeksi kun kerroin. Vähän ennenkuin kerroin miehelle tästä, hän ehdotti seksiä. Kertomisen jälkeen seksi ei enää maistunut. Muina kertoina kun tilanne on alkanut mennä eroottiseksi, mies lopettaa hiplailun, suutelun ja koskettelun ja vetäytyy hommasta. Pari kertaa harrastettu seksiä kortsulla, mutta viime kerralla esim. kaivoi kortsun esiin ja totesi heti, että kortsu on niin masentava. Emme harrastaneet seksiä sitten ollenkaan. Oon alkanut tuntemaan itseni saastaiseksi ja ällöksi. Mies hokee, että vika ei ole minussa vaan hänessä. En usko.

Viimeyönä jouduin lähtemään kesken kaiken kotiin, kun sain kamalan mahataudin (asun km päässä). Tästä mies tuntui hiukan loukkaantuvan. Meni vaisuksi, kun ilmoitin lähdöstä.

Tästä ei taida tulla mitään? 😔 Aiemmin päivällä viestiteltiin ja totesi tapaamisesta kysyessäni, että, eiköhän tapaaminen vielä onnistu. Myöhemmin alkuillasta lähetin kaipuasviestin, johon en ole saanut vastausta.

Purkasin tunteita, koska tuntuu pahalta 😔

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on tosi lyhyt aika seurustelua takana. Anna itsellesi ja kumppanillesi aikaa. Tärkeintä on, että läheisyys toimii ja teillä on hyvä yhteys muuten. Se seksi sitten tulee jos on tullakseen, pääsette molemmat ajatuksesta yli. Kun suhde on kestänyt vähän pitempään voitte myös luontevammin keskustella asiasta. 

Ja oli hieno juttu, että kerroit herpeksestä. Joku toinen olisi ehkä jättänyt mainitsematta ja antanut vahingon kiertää. 

Vierailija
22/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpeksen kun kerran on saanut, niin se ei tartu ainoastaan silloin, kun on rakkulavaihe päällä, vaan tarttuu ihan oireettomanakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollasen herrppeksen saa? Pitääkö panna paljon eri ihmisten kanssa? Tai ihmisen kanssa joka on pannut paljon eri ihmisten kanssa?

Lapsi hyvä. Riittää kun olet yhden sellaisen ihmisen kanssa kenellä on tuo virus, joko ylä-tai alapäässä. Suojaamaton yh*yntä, eli ilman kondomia, suutelu/suus*ksi, sormet, mikäli on aktiivinen vaihe menossa. Omasta terveydestä kannattaa pitää huolta, suojautumalla ja tutustumalla kumppaniin. Ei siis mitään yhden illan säätöjä.

Vierailija
24/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vikaa, että aloittaja on tautinen tapaus? Selvä. 

Mikäpä tällä palstalla ei olisi miehen vikaa. 

Vierailija
25/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes. Taudeista weetein. Hyi vittu. Kai tatska löytyy ja?

Vierailija
26/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollasen herrppeksen saa? Pitääkö panna paljon eri ihmisten kanssa? Tai ihmisen kanssa joka on pannut paljon eri ihmisten kanssa?

Kumppani on voinut saada viruksen baarin lasista, toiselta naiselta, lainaamalla huulirasvaa. Tämä sitten suuseksin kautta tarttunut puolisoon. Sitä en tiedä vaatiiko se että herpes on aktiivinen (luulisin?). Mutta oikeastaan sen saa huonolla tuurilla/varomattomuudella. Esimerkiksi suuseksi kun herpes on huulessa.

Mulla on huuliherpes, ja hieman varotaan kun se on aktiivinen. Tuona aikana mies ei hörppää minun lasista mitään, ei suukotella eikä harrasteta suuseksiä. Ei ole miehelle puhjennut.

Vierailija
27/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme ettei suju jonkun herpes-lorskan kanssa, yök!

Vierailija
28/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen mennä ja etsiä terve ihana nainen itselleen.

Vierailija
29/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hoidata se pois hyvä ihminen! En minäkää haluais mitää tautia sisuksiini. Kuinka yksinkertaisia ihmisiä onkaa..

Vierailija
30/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi hyvä. Riittää kun olet yhden sellaisen ihmisen kanssa kenellä on tuo virus, joko ylä-tai alapäässä. Suojaamaton yh*yntä, eli ilman kondomia, suutelu/suus*ksi, sormet, mikäli on aktiivinen vaihe menossa. Omasta terveydestä kannattaa pitää huolta, suojautumalla ja tutustumalla kumppaniin. Ei siis mitään yhden illan säätöjä.

Mutta minkälainen se ihminen kenellä on tuo virus tai minkälainen se ihminen oli kenen kanssa tuo henkilö oli? Panomieskö? Vai onko tuo herppes kuoropojan tauti?

Vierailija
31/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppani on voinut saada viruksen baarin lasista, toiselta naiselta, lainaamalla huulirasvaa. Tämä sitten suuseksin kautta tarttunut puolisoon. Sitä en tiedä vaatiiko se että herpes on aktiivinen (luulisin?). Mutta oikeastaan sen saa huonolla tuurilla/varomattomuudella. Esimerkiksi suuseksi kun herpes on huulessa.

Mulla on huuliherpes, ja hieman varotaan kun se on aktiivinen. Tuona aikana mies ei hörppää minun lasista mitään, ei suukotella eikä harrasteta suuseksiä. Ei ole miehelle puhjennut.

Kuinka monen eri miehen kanssa olet sitten sekstaillut?

Vierailija
32/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella, sanoisin jopa että suurimmalla osalla ihmisistä on ollut herbes huulessa. Pitääkö sekin kertoa kaikille kumppaneille? Tolla logiikalla sekin tarttuu pussaamisesta. Ja te joiden mielestä on niin iljettävä juttu, niin teillä ei siis ole ollut herbestä jota yskänrokoksikin kutsutaan?

Vierailija
33/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hoidata se pois hyvä ihminen! En minäkää haluais mitää tautia sisuksiini. Kuinka yksinkertaisia ihmisiä onkaa..

Herpestä ei voi "hoitaa pois", ainoastaan lievittää oireita. Sen kun kerran saa niin sitä kannetaan sitten hautaan asti.

Vierailija
34/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantaa nyt ottamatta ilkeisiin kommentteihin, olen eroni jälkeen tapaillut 3 miestä, joille herpes ei ollut ongelma. Ensimmäinen mies, jolle tuntuu olevan... Ja voi, että tuntuu pahalta 😔 kerroin miehelle, jotta hän saa itse päättää ottaako riskin vai ei ja kunnioitan hänen päätöstään olla harrastamatta. Taidan laittaa tapailuni poikki, jotta en satuta itseäni enempää.

Ap

Vierailija
35/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minkälainen se ihminen kenellä on tuo virus tai minkälainen se ihminen oli kenen kanssa tuo henkilö oli? Panomieskö? Vai onko tuo herppes kuoropojan tauti?

Herpes voi olla kenellä tahansa, myös sellaisella kuka on neitsyt. Sen voi saada vaikka juomalla vettä samasta pullosta tai käyttämällä samaa huulirasvaa. Sen jälkeen kun sen on saanut niin se on ja pysyy eikä sitä voi hoitaa, ainoastaan lievittää oireita kun se aktivoituu.

Myös sinulla voi olla herpes ilman että olet koskaan "sairastanut" sitä aktiivisesti ja sen olet voinut saada esim. äidiltäsi/mummoltasi jne. lapsena kun antoi sinulle hyvän yön pusun, yms.

Vierailija
36/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantaa nyt ottamatta ilkeisiin kommentteihin, olen eroni jälkeen tapaillut 3 miestä, joille herpes ei ollut ongelma. Ensimmäinen mies, jolle tuntuu olevan... Ja voi, että tuntuu pahalta 😔 kerroin miehelle, jotta hän saa itse päättää ottaako riskin vai ei ja kunnioitan hänen päätöstään olla harrastamatta. Taidan laittaa tapailuni poikki, jotta en satuta itseäni enempää.

Ap

SINULLA on tarttuva sukupuoli- ja seksitauti. Toki sinä voit uhriutua sillä. Etsi joku tasoisesi hepatiittiheikki itsellesi. Muuta et ansaitse. 

Vierailija
37/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mikä sun alapäässä on?

Tuossahan se lukee, hsv1. Onko silmissä vikaa?

Ei ole silmissä mitään vikaa, mutta en nyt viitsinyt lähteä googlettaa. Voisin jopa todeta, että toi termi on mulle ihan nevö höörd-osastoa.

Sukupuolitautien lyhenteitä ei oo tullut mieleen opetella enkä pidä niiden tuntemista mitenkään yleissivistykseen kuuluvina

Kyllä nämä nyt vain ovat yleissivistykseen kuuluvia terveysasioita. Vain oppimaton roskaporukka ei tunne nykyaikana tämmöistä.

Vierailija
38/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

SINULLA on tarttuva sukupuoli- ja seksitauti. Toki sinä voit uhriutua sillä. Etsi joku tasoisesi hepatiittiheikki itsellesi. Muuta et ansaitse. 

Äidilläni on huuliherpes huulessa. Ollut isän kanssa naimisissa 30 v. Eikö ansaitse isääni? Hohhoijaa. Otan mieluummin herpeksen kuin kusipääsyndrooman.

Ap

Vierailija
39/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään olisi kenenkään kanssa, jolla on herpes. En edes kumin kanssa. 🤔

Vierailija
40/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ilkeitä kommentteja täällä 😞 Minusta on todella hienoa ja reilua että kerroit kumppanille viruksesta. Jos ei nyt natsaa, niin ei hätää. Löydät vielä jonkun joka arvostaa sinua juuri tuollaisena, viruksesta viis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi