Miksi halpa hajuvesi voi olla ihana ja kallis kamala?
Tulee joskus nuuhkailtua tuoksuja, ja kyllä se nyt vain on näin että kalliit lähinnä haisee liikaa. Kolmen euron teinituoksu marketista nyt vain toimii solutasollakin.
Kommentit (5)
Totta ykkönen. Kuivaushuoneessakin maistuu pulverit suussa toisinaan. Yks parfyymi oli mikä tuoksui lämpimän mausteiselta appelssiinilta ja oli mahdollisesti chanelia. Ei ollut enää emotionissa ja kymmenen hajua haistettuani kieltäydyin lisähaisteluista...
Kaikkein kamalin tuoksu on Diorin Poison.
Sama juttu mulla. Ne oikeat, kalliit hajuvedet on mun nenään liian voimakkaita. Tykkään paljon enemmän esim. body misteistä ja muista teinien hajuvesistä, joissa on miedompi tuoksu, haihtuvat pikemmin ja yleensä tuoksuvat raikkaammilta.
Johtuu siitä, että pidät kevyemmistä tuoksuista. Ne kalliit tuoksut ovat oikeita parfyymeja. Niiden kuuluukin olla voimakkaita, kestävät siten iholla huomattavasti kevyitä kauemmin. Voi olla, että olet sattunut nuuhkuttelemaan myös niitä kalliita tuoksuja, joiden pääainesosasta et pidä, esim. myski tai voimakas kukkaistuoksu. Itse saatat olla mieltynyt vaikkapa hedelmäisiin tuoksuihin.
Olen itse nelikymppinen, ja voin sanoa, että "teinituoksut" miellyttää omaakin nenää enemmän kuin "rouvastuoksut". Olen lievästi tuoksuherkkä ja käytän hyvin harvoin hajuvesiä.