Vedätkö miehen esinahan taakse suuseksiä antaessasi?
Kommentit (59)
Mun poikakaverilla esinahka on normaalisti terskan päällä niin et se terskan kärki vähän näkyy. Kun sillä alkaa seisomaan niin esinahka menee taaksemmas ja terska tulee kokonaan näkyviin ja se on kyl kiihottavan näkönen. Ei sen esinahkaa tarvii erikseen vetää taakse mut liikuttelen sitä siin terskan päällä sen verran kun se siinä liukuu.
Miehelläni on aika pitkä esinahka et se on terskan päällä ja ylikin. Sitä on kyllä kiva vetää niin että terska tulee kokonaan näkyviin kun antaa suuseksiä. Ja paljas terska on niin kiihottavan näköinenkin. Usein se itekkin vetää sen esinahan pois terskan päältä kun kuulemma tuntuu paremmalta.
Kielellä on kiva leikkiä kun sitä työntelee terskan ja esinahan väliin mies miehelle
Kesu
Omalla miehellä tarvitaan heti liukuvoidetta, tai muuta liukastetta, esaria ei muuten saa edes hellemmin vetää taakse, sattuu liika ilman.Sitten voikin hiukan rennommin vedellä vaikka edes takaisin.
Vedän kundikaverin esinahan pois aina munan päältä kun sillä alkaa seisomaan. se paljas muna on kai arka mut se on niin kiihottavan näkönen kun on paljaana koko munanpää
Tottakai, alta paljastuu herkullista valkoista eritettä, sitä on kiva nuoleskella kielen kärjellä..
N36
Sitten kettuillaan, kun miehet ei osaa stimuloida klittaa tai löydä g-pistettä. Mutta naiset ovat näköjään ihan yhtä kuutamolla.
Minut pitää tyydyttää, mutta mieheen en koske. Ne ovat sikoja! Ja kyllä, kannatan feminismiä.
Vierailija kirjoitti:
Omalla miehellä tarvitaan heti liukuvoidetta, tai muuta liukastetta, esaria ei muuten saa edes hellemmin vetää taakse, sattuu liika ilman.Sitten voikin hiukan rennommin vedellä vaikka edes takaisin.
No hahhah, mitä se liukkari siihen ekaan vetoon siinä munan päällä muka vaikuttaa.
Minulla on sen verran pitkä ja runsas nahka, että erektiossa se lähinnä kiristyy ja vetäytyy vain vähän taakse, eli kyllä se pitää ihan erikseen liikuttaa pois nupin päältä. Ominaisuus ei haittaa minua, koska esinahassakin on herkkä tunto ja sitä on kiva sormeilla...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä vaiheessa kun keskityn terskan imutteluun. Kokonaisuuteen kuuluu myös tuota jo edellämainittua käden ja suun yhteistyötä, jolloin liikuttelen nahkaa kädellä edestakaisin samalla kun suu imee ja kieli tekee omia taikojaan ;)
Ihanaa. Olisi taivaallista olla sinin käsittelyssä, sinun suussa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehelläni on kalu jo jonkin verran paisunut siinä vaiheessa kun otan sen suuhuni, ja terska on vähintään puoiksi jo esillä. Mies kovettuu suihinotossa nopeasti, ja muutaman imaisun jälkeen tykkään katsoa sitä; siinä vaiheessa esinahkaa ei edes erota, kun se on osa terskan alapuolella olevaa ihoa.Laukeamisen jälkeen mieheni tykkää, että pikkaisen vielä imeskelen ja hellittelen kalua suussani kunnes se alkaa pehmetä. Eli sen tullessa viimeistä kertaa ulos suustani, saattaa esinahka olla jo puoliksi päällää. Vähän niin kuin poolopaita olisi vedetty korviin asti kaljulla miehellä.
Ihana kuvaus suikkareista. Saisinpa minäkin tuollaista ja vielä jälki-imut laukeamisrn jälkeen. Olet ihana nainen.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
En mieti esareita, kun näen valtavan, jopa jättimäisen mustan kalun, niin alan saman tien syväkurkuttamaan.
N.27v
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, alta paljastuu herkullista valkoista eritettä, sitä on kiva nuoleskella kielen kärjellä..
N36
Aamupalajuustot makkaralla
Taas huomaa tästäki ketjusta, että naisetkin voivat olla surkeita seksissä.
Oraalinen seremonia on suoritettava huulien, suun, etc. avulla. Jos kädet ovat mukana siitä tulee fuskua, käsityötä.
AP on varmaan harvinaisen huono seksipartneri.
Omalla miehelläni esinahka liukuu aika lailla itsestään terskan taakse, kun hän kiihottuu. En montaakaan kertaa muista, milloin olisin "joutunut" sitä itse nykimään taakse. Silloin kun se on jäänyt terskan päälle, olen vaan tehnyt muutaman hierovan liikkeen, joka saa esinahan kulkeutumaan taakse.