Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies keskustelee suhteeseemme liittyvistä asioista äitinsä kanssa

Vierailija
28.12.2019 |

Sain selville, että mies on puhunut suhteeseemme liittyvistä asioista äitinsä kanssa ja ilmeisesti antaa paljonkin painoarvoa äitinsä mielipiteille. Mitä ajattelisit asiasta itse?

Mies on alle 50 vuotta, äitinsä kouluttamaton ja erilaisilla yhteiskunnan tuilla elävä tapaus. Antaisin ehkä keskusteluita anteeksi, mikäli äiti olisi koulutukseltaan jotakin muuta, kuin silkka tyhjäntoimittaja-pummi.

Mielipiteitä? Olen samalla järkyttynyt ja pettynyt. Minusta kahdenkeskinen suhteemme ei kuulu tippaakaan miehen äidille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

JSSAP

Vierailija
2/5 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖSSÖNSÖSSÖN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole tavallista jonkun luotettavan henkilön kanssa, kun haluaa ulkopuolisen näkökulman ja tässä tapauksessa se on äiti.

Ainakin minun ystäväpiirissä näin, parisuhteen vaikeuksista puhutaan luettavan ystävän kanssa. Moni miettii ystävän kanssa eroa, kertomatta sitä edes puolisolle tai johonkin ongelmaan ratkaisua.

Ja sama ilmiö myös miehillä.

Vierailija
4/5 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunko äitisi kanssa sen pitäisi puhua? Miten muuten rajoitat miehesi tekemisiä? 

Kenelle mies saa yleensäkin puhua? Saako mies ajatella itsenäisesti?

Vierailija
5/5 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella järkevä mies, kun osaa keskustella parisuhteesta eli muustakin kuin politiikasta ja urheilusta. Pidä kiinni, sillä näitä on vähän! Haluaa asioihin naisnäkökulman. Olisikohan suhteessa paranneltavaa, kun tarvii neuvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä