samsung tv ottaa säännöllisesti kuvakaappauksia katsomistasi ohjelmista ja lähettää ne samsunsin serverille!!!!!
Kommentit (19)
Ja linkkiä tähän heti. Muuten selvää paskanjauhantaa
Mitä väliä, minun katsomisissa ei ole mitään salattavaa🐷
Ei oo mun telkkaria yhdistetty nettiin
Aivan sama. 2 Samsung smart-tv'tä eikä liikuta yhtään.
Eiköhän tuonkin saa asetuksista pois, kuten muillakin samsung-laitteilla....
Mitä ne sillä kuvakaappauksella edes tekisi, kun tiedot katsottavista ohjelmista saisi suoraan.
Ketään ei kiinnosta, mitä suomitavis katsoo. Ei ketään. Apn ikkunan takana on varmaan myös drone, joka kuvaa koko ajan apn tekemisiä ja lähettää kuvaa supolle, cialle ja kgblle. Vai osaako telkku myös kuvata?
So what, jos haluavat siellä Etelä-Koreassa katsoa still kuvia Kärppien peleistä, siitä vaan
minun tekkarini ei ota, kun se ei ole yhteydessä internettiin.
ja mistäs se telkkari tietää mitä ohjelmia minä olen katsonut... ei pelkkä telkkarin päällä olo sitä merkitse, että ohjelmaa katsotaan..
Joo ja se myöskin kuvaa sua ja äänittää puheen. Hui kamalaa!
Tässä ote SmartTV:n "käyttöehdoista":
Your Smart TV transfers video snippets or TV tuner information in order to determine the programs watched.
Se tv ottaa myös kuvia huoneistosta ja tallentaa ääntä. Sellaisia ne älylaitteet ovat. Mutta ei se haittaa kun ei ole mitään salattavaa :)
Siksipä kierrän kaikki muut merkit kaukaa, paitsi kestävän ja tyylikkään Sonyn. Kaikilla ei toki ole varaa Sonyyn, mutta jos on, niin suosittelen 30 vuoden kokemuksella 💪
Ei mua haittaa jos jotain kiinnostaa se, kuinka huonoa ohjelmaa katson.
Seuraava malli kuulemma hieroo myös niskaa ja keittää puuroa. Niin ja lämmittää lakanoiden välissä.
Vierailija kirjoitti:
Siksipä kierrän kaikki muut merkit kaukaa, paitsi kestävän ja tyylikkään Sonyn. Kaikilla ei toki ole varaa Sonyyn, mutta jos on, niin suosittelen 30 vuoden kokemuksella 💪
Sony on viimeisen päälle paska, jossa muuten samsungin kenno. Todellinen WT televisio muka varakkaille.
Miksi?