Fantasioiko teidän kumppaninne ääneen toisista naisista seurassanne päivittäin?
"Onpa tuo 'X naisnäyttelijä' kaunis, ostaisin kaikki sarjat ja leffat joissa hän on" "Olipa se kassaneiti niin nätti" "Tässä kuvassa tää nainen on niin seksikäs ettei tosikaan" yms. kommentteja päivittäin.
Yritän olla välittämättä, mutta välillä tuntuu että olen vain fyysisenä panona miehelle joka tykkää enemmän katsella muita naisia joita ei saa. Jaksaa välillä kertoa että rakastaa minua, hän kyllä huomioi lahjoillakin merkkipäivinä ja muuta, mutta enemmän se jaksaa kommentoida ja ihastella muita naisia kovaan ääneen kuulteni.
Olenko turhaan hieman loukkaantunut? Yhdessä oltu kaksi vuotta ja molemmat yli kolmekymppisiä. Ensimmäisinä seurustelukuukausina ei kiinnittänyt niin paljon huomiota toisiin varmaan huuman vuoksi, mutta nyt alan tuntea että kiinnostus on alkanut huveta häneltä minuun vaikka kertoo toista. Itse olen yhä palavasti rakastunut minkä vuoksi tämä vaivaa minua vieläkin enemmän.
Kommentit (37)
Miksi et sano hänelle, että ”Ai, enkö minä riitä?” Ja jos sanoo että et, niin jätät ja jos sanoo, että riität, niin sanot että siinä tapauksessa et halua kuulla noita kommentteja enää ikinä, tai hän ei riitä enää sinulle.
Asiasta tekee tietenkin hankalamman se, että annat kohdella itseäsi noin, eli hän oikeasti riittää sinulle tuollaisenakin.
t.kristallikissa
Kolmisenkymmentä vuotta on oltu yhdessä enkä muista miehen kertaakaan kommentoineen minulle jonkun naisen ulkonäköä.
Joo, ei parusuhde sokeaksi tee, mutta ei tulisi itsellekään mieleen ääneen kommentoida miehiä tai yhtään ketään, koska mielestäni se on moukkamaista ja pinnallista käytöstä. En edes tyttökaverille ala tilittää, että onpas tuolla tarjoilijalla hyvä takapuoli. Minusta se nyt vain ei ole kovin tyylikästä.
Miehesi on moukka. Lisäksi hän luultavasti ainakin alitajuisesti haluaa loukata sinua ja pitää varpaillaan. Ei jatkoon.
Huomaan kyllä kauniit naiset, hyvän pepun ja rinnat mutta pidän sen ihan omana tietonani 👍
M33
Mieheni ei kommentoi tai arvostele toisten ulkonäköä koskaan. Pitäisin sellaista käytöstä erittäin moukkamaisena ja "junttina". Ei kuulu hyviin käytöstapoihin. Ikinä en seurustelisi miehen kanssa joka niin tekee. Olen kyllä kuullut että jotkut miehet kuulemma toimivat noin, mutta omaan tuttava- tai sukulaispiiriin ei moisia moukkia kuulu. Se, että päivittäin kommentoi kumppanilleen toisten naisten ulkonäköä, menee jo moukkamaisuudenkin yli. Tulee mieleen että mies on jollain tavoin sairas (seksiriippuvainen?), tai että hän tahallaan haluaa pahoittaa oman naisensa mielen harjoittamalla henkistä väkivaltaa. Missään tapauksessa tuo ei ole millään tavoin tervettä tai normaalia. Muista ap, että vaikka harmittaisi että on moiseen uunoon tuhlannut kaksi vuotta (ja siksi haluaisi vielä yrittää), niin enemmän sua harmittaa kun joku päivä hoksaat että olet tuhlannut mieheen kymmenen vuotta.
Haluaa murentaa sun itsetunnon ja tuo on prosessin ykkösvaihe, jolla testataan kuinka paljon siedät. Paljon näemmä, joten kohta siirtyy kakkosvaiheeseen. Jääpä nielemään tuota ja kohta kirjoitat aloituksen: " lyökö teidän miehet, jos sanotte jotain tyhmää?".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, enkä katselisi tuollaista. On ihan ok ihastella kauniita naisia, itsekin teen niin, mutta miksi kertoa siitä jatkuvasti kumppanille? Itse ajattelisin tuossa tilanteessa, että mies haluaa tarkoituksella viestiä mulle siitä, etten ole hänelle riittävä, tai sitten on muuten vain sosiaalisesti äärimmäisen törppö. En tiedä kumpi on parempi vaihtoehto?
Miksei kumppani voi vain vinkata kauniista näystä puolisolleen? Vai ettekö te koskaan sano puolisollenne että onpas kaunis auringonlasku tai todella mahtavaa arkkitehtuuria! Minusta on ainakin ihanaa nähdä maailmassa kauniita ja hienoja asioita, uskon että miehestänikin. Mies saattaa vinkata että hei, huomasin että Netflixissä on elokuva jossa on mies josta varmaan tykkäisit. Samoin minä saatan todeta ratikassa että onpas kaunis nainen tuolla tai upea mies tai vaikka tyylikäs rouva.
Tärkeintähän tuossa on kuitenkin ennen kaikkea se, että kumppani kokee olevansa haluttu ja puolisolle mieleen. Selvittäisin ensin onko puolison tarkoituksena satuttaa kommenteillaan, vai eikö osoita tarpeeksi kiinnostusta siihen omaan puolisoonsa, ja sitten miettisin että onko omassa itsetunnossa jotain parantamisen varaa.
No tietenkin aloittajan mies haluaa tahallaan loukata naistaan ja haluaa osoittaa että ap ei ole yhtä haluttava jne.
Kaikki tuntemani pariskunnat joissa toinen tai molemmat ovat puhuneet joistakin muista kirjoittamasi mukaisesti ovat eronneet. Ikävä kyllä osalla ehti olla jo lapsiakin.
Jokainen näkee komeat himottavat miehet ja kauniit naiset mutta normaaliälyinen pitåä ne omana tietonaan. Miehelläni on jo mahaa niin kyllähän se olisi suoraa vattuilua hänelle jos osoittelisin jotain sixpack- miehiä hänelle että kato kun komee ihana kun tuollaista timmiä kovaa saisi kosketella.
Seurustelin pari kuukautta miehen kanssa, joka päästeli samanlaisia kommentteja. Lopetinkin suhteen pääasiassa juuri tuosta syystä. Hän selvästi haaveili jostain "paremmasta", joten ei ole pakko mun kanssani olla siinä tapauksessa.
Fiksut aikuiset miehet ei tee noin. Arvosta itseäsi.
Kyllä meillä molemmat mainitsee kun näkee silmää miellyttäviä ihmisiä, ja myös osoittaa toiselle, että hei kato, tuo on varmasti sinun mielestä tosi seksikäs.
Miksi se, että maailmassa on paljon seksikkäitä ihmisiä, joita on kiva katsoa, olisi meiltä kummaltakaan pois.
Meillä oli monta muutakin syytä rakastua toisiimme kuin ulkonäkö, molemmat myös tiedostamme että emme todellakaan kumpikaan ole fyysisesti se toisen ihannefantasia, rakkain kuitenkin.
Miksi sitä ei kauniita ihmisiä voisi yhdessä ihastellakin.
Exäni oli tuollainen. Teki myös monia muita nihkeitä asioita, esim. nauroi jos minua sattui ja haali ympärilleen koko ajan uusia ”kaverinaisia”. On nykyään perheellinen mies, toivottavasti meno on muuttunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, enkä katselisi tuollaista. On ihan ok ihastella kauniita naisia, itsekin teen niin, mutta miksi kertoa siitä jatkuvasti kumppanille? Itse ajattelisin tuossa tilanteessa, että mies haluaa tarkoituksella viestiä mulle siitä, etten ole hänelle riittävä, tai sitten on muuten vain sosiaalisesti äärimmäisen törppö. En tiedä kumpi on parempi vaihtoehto?
Miksei kumppani voi vain vinkata kauniista näystä puolisolleen? Vai ettekö te koskaan sano puolisollenne että onpas kaunis auringonlasku tai todella mahtavaa arkkitehtuuria! Minusta on ainakin ihanaa nähdä maailmassa kauniita ja hienoja asioita, uskon että miehestänikin. Mies saattaa vinkata että hei, huomasin että Netflixissä on elokuva jossa on mies josta varmaan tykkäisit. Samoin minä saatan todeta ratikassa että onpas kaunis nainen tuolla tai upea mies tai vaikka tyylikäs rouva.
Tärkeintähän tuossa on kuitenkin ennen kaikkea se, että kumppani kokee olevansa haluttu ja puolisolle mieleen. Selvittäisin ensin onko puolison tarkoituksena satuttaa kommenteillaan, vai eikö osoita tarpeeksi kiinnostusta siihen omaan puolisoonsa, ja sitten miettisin että onko omassa itsetunnossa jotain parantamisen varaa.
Me emme suhtaudu ihmisiin objekteina, miksi edes pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintähän tuossa on kuitenkin ennen kaikkea se, että kumppani kokee olevansa haluttu ja puolisolle mieleen. Selvittäisin ensin onko puolison tarkoituksena satuttaa kommenteillaan, vai eikö osoita tarpeeksi kiinnostusta siihen omaan puolisoonsa, ja sitten miettisin että onko omassa itsetunnossa jotain parantamisen varaa.No tietenkin aloittajan mies haluaa tahallaan loukata naistaan ja haluaa osoittaa että ap ei ole yhtä haluttava jne.
Kaikki tuntemani pariskunnat joissa toinen tai molemmat ovat puhuneet joistakin muista kirjoittamasi mukaisesti ovat eronneet. Ikävä kyllä osalla ehti olla jo lapsiakin.
Jokainen näkee komeat himottavat miehet ja kauniit naiset mutta normaaliälyinen pitåä ne omana tietonaan. Miehelläni on jo mahaa niin kyllähän se olisi suoraa vattuilua hänelle jos osoittelisin jotain sixpack- miehiä hänelle että kato kun komee ihana kun tuollaista timmiä kovaa saisi kosketella.
Oletteko te niitä samoja naisia jotka pakottavat miehen kääntämään tv:n kanavaa kun siellä näkyy vähäpukeinen kaunis nainen?
Minulla on komea ja ihana mies, en voisi kuvitella seksikkäämpää. En koe että olisi tippaakaan kettuilua todeta hänelle että katso kun komea mies. Olisi mielestäni arveluttavaa todeta että tuollaista kun pääsisi koskettelemaan kun se ei ole toiveenikaan? Mielestäni tuo on juuri sitä fantasiointia mikä ei liittynyt tippaakaan ap:n aloitukseen.
Mikä törppö! Mun ex puhui joskus tuohon malliin. Ei sellaista tarvitse suvaita. Löydät paremmankin.
Tuollaisella se alkoi täälläkin. Isotissinen kaunis puolatar kysyi kuulemma illalliselle. Lentokentällä joku blondi kuulemma katseli kiimaisena. Kaupungilla ja työpaikalta piti kommentoida kaikki kauniit naiset läpi. Aika nopeasti alkoi myös minun lyttäämiseni (ootpa läski, pitääkö syödä noin paljon, et ymmärrä mitään kun oot nuorempi, et osaa kodinhoitoa, pitääkö sitä maata sohvalla jne jne jne.) Tästä seuraavana mies rupesi levittelemään huhuja ja p-skapuheita. SItten alkoi tekemään feikkiprofiileja ja lähestymään minun ystäviäni facebookissa puhuakseen paskaa niillekin. Murtautui myös sähköpostiini, facebookiini, koneelleni, jne, jne. Levitteli screenshotteja vanhoista viesteistäni ystävilleen.
Tuli ero muuten sekunnin sataosassa kun viimein yksi ystävistä kertoi minulle saamistaan oudoista facebookviesteistä joissa mollattiin minua. Jälkikäteen nähtynä tuo vieraiden naisten kehuminen oli eka askel tuossa lyttäyskampanjassa. Pitkään mietin että mies on vain sosiaalisesti kömpelö ja hammasta purren kestin kommentit. Sanoin pari kertaa että se on loukkaavaa, mutta mies ei lopettanut.
Ota ap ero heti kun alkaa ahdistaa ja näyttää siltä ettei mies ota asiaa vakavasti. Et menetä mitään jos dumppaat huonon partnerin.
Joo oli. Adhd - ihminen sanoo kaiken ääneen ajattelematta. Riideltiin asiasta.
Varmaan olis ihan ok jos olis yhteinen tyyli kertoa omista ihanteistaan ja lisäks yhtä isolla innolla ja yhtä usein kertoa mikä omassa kumppanissa on ihanaa.
Samaa ”ilmiötä” ihmetellyt! Minunkin kohdalle on osunut tuollaisia naiskauneutta ääneen palvovia sankareita. Tallennetaan tietokoneelle ’naapurintyttöjen’ kuvia instasta, kehutaan kassaneitiä minulle, ylipäätään kehutaan kaikkia nuoria kauniita naisia miten upeita he ovat. Minä en saanut mitään huomiota. Viimeisin exä pihtasi minun kehumisessa ja tunsin, että kaikki muut olivat upeampia kuin minä. Koin muut naiset uhkana ja tajusin, että se suhde tuhoaa mielenterveyden. Vaikutti myös haluihini. Exä on syystä exä ja nykyinen on ihan erilainen. Tunnen olevani nykyään haluttu, kunnioitettu ja rakastettu.