Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koukussa heroiiniin

XXX
27.12.2019 |

Ikää 32, ja oon koko elämäni elänyt täysin normaalia elämää, en siis mitään huumehouruista nuoruutta ja "sossupummi" elämää. Aina on ollut hyvä työpaikka ja oon elänyt ihan normaalia arkea, pitkiä parisuhteita ja liikuntaharrastuksia yms. siis terveellistä tavallista elämää.

Nyt oon kuitenkin huumekoukussa, mutta onnistun ainakin toistaiseksi pitämään yllä kulissia ja kukaan ei ikimaailmassa arvaisi mitä suljettujen ovien takaa tapahtuu. Asun siis Italiassa jossa huumeet on yleisempiä kuin Suomessa, ja kaikki alkoi kun tapasin exäni, joka paljastui heroiini addiktiksi.

Meidän parisuhde meni tosi huonoksi ja eräänä päivänä vaan päätin polttaa poikaystävän heroiinia. Jäin koukkuun, mutta olin kuivilla monta kuukautta, sitten erottiin ja aloitin taas, yksin tällä kertaa. Tilanne ei oo kovin paha, en polta joka päivä ja neulaan en siis ole koskaan koskenut eikä myöskään exä. Ne päivät kun en polta, otan korvauslääkettä eli Subutexia. Yksi läheinen ystävä tietää, että olin aiemmin koukussa mutta luulee että tein sitä vain "seuraksi" eikä tiedä että jatkoin käyttöä eron jälkeen.

Tämä on aivan hullua, koko ajatus on täysin absurdi. Heroiini oli itseasiassa ensimmäinen huume jota oon kokeillut, ikinä ei ollut huumeet kiinnostanut.

Ajatuksia?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta vielä kun pystyt ja mene elämässä eteenpäin.

Vierailija
2/54 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herskan käyttöä on vaikea hallita pidemmän päälle. Ainoa keino on lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooei toi polttelu nyt niiin paha oo rännittämiseen verrattuna. Mut paras tietty ilman.

Vierailija
4/54 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ilmeisesti aika koukuttavaa kamaa. Pidä varasi, ettei lähde käsistä ja elämä sitä myöten päin helevttiä.

Vierailija
5/54 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa ajoissa senkin vuoksi ettei ole vielä päässyt kehittymään voimakasta fyysistä riippuvuutta.

Vierailija
6/54 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saat heroiinia Suomessa? Tilaatko netistä?

Vierailija
7/54 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia lopettamiseen. Mieti, haluatko käyttää lopun elämääsi? Jos et, niin lopettaminen vaikeutuu koko ajan. Paras aika lopettaa on nyt!

Vierailija
8/54 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saat heroiinia Suomessa? Tilaatko netistä?

Et sitte lukenut aloitusta?

Vierailija
9/54 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sanomattakin että lopettaa pitäisi, mutta eipä sitä turhaan koukuttavaksi sanota.

Lähinnä kait hain ajatuksia yleisellä tasolla, miten itse suhtautuisit jos kaverista selviäisi tällainen asia?

Edelleen siis olen töissä ja elän ulkopuolisen silmin normaalia elämää, kukaan ei voisi ikinä aavistaa millaista kaksoiselämää elän.

Ja heroiini ei ole poltettuna niin paha kuin suonensisäisesti, piikittämään kun alkaa niin alamäki on taattu, mutta tunnen ihmisiä jotka on jopa vuosikymmenet onnistuneet salaamaan käytön ja pitämään "normaalin" elämän yllä. Yleisempää on toki toisinpäin..

4kk nyt ominpäin poltellut, keskinmäärin joka toinen päivä. Joskus menee 3 päivää ilman, mutta sitten taas 2-3 päivää putkeen. Haluan lopettaa, oon väsynyt ja kyllästynyt tuhlaamaan elämäni ja rahat tähän, vieroitusoireet on kamalat ja olen täysin uupunut. Silti en vaan löydä motivaatiota edes yrittää lopettaa 😔

-ap-

Vierailija
10/54 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia paljon ❤

Vierailija
11/54 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei lopettaminen motivoi, jatkat kuten tähänkin asti.

Miten voit käydä töissä vieroitusoireiden aikana? Pollesta tulee pahat mutta niin tulee subustaki .

Mistä sinä hyvä ihminen olet päätynyt tähän käyttöön? Oliko tavallinen arki tylsäää vai haluatko turruttaa tunteitasi.

Jos tää käyttö on alkanut täysin hupimielessä, olet hullu jos et välitä seurauksista.

Käyttö voi tiheentyä, riippuvuus pahentua ja kohta et ole työkunnossa. Heroiini on vahva huume. Sen kanssa ei pelleillä.

Vierailija
12/54 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon yliannostus on aina poikaa.

Vierailija
13/54 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmenien käyttö näkyy ja tuntuu kyllä. Älä selittelemään itsellesi että asiat on vielä ihan ok ja kyllä muutkin.

Jos välität itsestäsi, et halua tämän suurempaa vahinkoa vaan apua.

Miksi subukoukku? Sinua käytettiin aikoinaan heroiinin vieroitushoitona ja vain siinä.

Nyt ihmiset aloittaa käytön tällä korvaushoitolääkkeellä joka muuten muuttaa persoonaa tosi ärsyttävällä tavalla, kylmettää ihmisen. Siksi varmaan et pidä polleekaan pahana koska kynnys on ylitetty subulla.

Haluatko sä edes irti huumeista?

Mä kirjoitan tätä kokemustiedolla sillä ex- mieheni oli heroinisti. Hän kuoli jo 10 vuotta sitten. Teki itsemurhan. Hautaan on päätynyt moni yhteinen kaverimmekin.

Vierailija
14/54 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helevetti tätä puhelinta. *Sitä käytettiin, ei sinua käytettiin*

Vierailija
15/54 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lopeta vielä kun pystyt ja mene elämässä eteenpäin.

Tyypillinen vastaus sellaiselta, joka ei koskaan ole kärsinyt mistään riippuvuudesta, saatika huumeriippuvuudesta. 

Vierailija
16/54 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee jollekin klinikalle. Yksin ei onnistu. Herska tappaa, muista se.

Vierailija
17/54 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen ulkomailla yksin huumekoukussa, mitä siitä nyt pitäisi ajatella. 

Vierailija
18/54 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiapua sinä tarvitset, tuosta on hyvin hankalaa selvitä yksin. Ammattilaisten valvonnassa varmistetaan, etteivät vierotusoireet mene liian sietämättömiksi, olet ns. valvovan silmän alla ja saat tukea lopettamiseen. Tietysti silti motivaatio paranemiseen täytyy ensin löytää jostakin, muuten sorrut heti käyttämään kun palaat kotiin. Tsemppiä hirmuisesti! 

Vierailija
19/54 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnesota-hoito ja NA. Helvetin vaikeaa tulee olemaan mut silti mahdollista.

Vierailija
20/54 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhaleja 0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan