Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Boikotoin Hesburgeria

Vierailija
27.12.2019 |

On niin ällöttävän läpinäkyvää viherpesua ja ilmastohumppaa. Paras ilmastovaikutus saadaan kun pannaan Hesburger kokonaan boikottiin.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin mennä mäkkäriin ostamaan ihan lihahampparin, mutta sitten näin mainoksen, että hesestä saa kahdella eurolla vegeburgerin, päätinpä mennä sinne. Ja oli hyvää! :) älä oo ennakkoluulonen nirppanokka ap!

Vierailija
2/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hese voisi lanseerata uuden Greta Burger aterian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en. Syön siellä välillä itsekin vegevaihtoehtoja vaikka ole lihansyöjä. Hese toimii minusta juuri oikein tarjoamalla vaihtoehtoja mutta tuputtamatta niitä sen ihmeemmin.

Vierailija
4/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisbugeri Hesestä on ainoa ostettava.

Vierailija
5/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä boikotoin siksi, koska unohtivat antaa maksamani currymajoneesin mukaan, eivätkä antaneet minulle sitä seuraavalla kerralla. Olisi kuulemma pitänyt soittaa samana iltana. Mutta kun paikka meni kiinni.

Vierailija
6/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan taas palstapersu tai mikälie hommapoitsu avaus. Itse en ole vege syöjä vaikka yritän kyllä lisätä, mutta onhan se ihailtavaa että mies joka on tehnyt rahansa myymällä lihaa alkoi itse kasvissyöjäksi ja antaa tällaisen panoksen asialle. Hänhän ei myöskään kiellä keneltäkään lihaa vaan kannustaa syömään kasviksia. TODELLA ISO PEUKKU! ja tämä ei siis ollut maksettu mainos.

Vierailija
7/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä! Täytyypä käydä hakemassa Hesburgerista iltapalaa koko perheelle. Myös kasvissyöjille.

8/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä boikotoin siksi, koska unohtivat antaa maksamani currymajoneesin mukaan, eivätkä antaneet minulle sitä seuraavalla kerralla. Olisi kuulemma pitänyt soittaa samana iltana. Mutta kun paikka meni kiinni.

Kannattaa laittaa palautetta. Kerran humalaisen illan päätteeksi mulle annettiin 4 nugettia eikä 6. Rahat palautettiin nopeasti bonustilille. 

Vierailija
9/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Huomenna lätkätreenien jälkeen koko jengi Heseen.

Vierailija
10/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeasti vaikea ymmärtää että miksi tällä palstalla ja monella muullakin on niin paljon vihaisia (nuoria)miehiä jotka näkevät kaikessa hyvässäkin vähintään tarkoituksella pahaa :(

Tosi mies

Vierailija
11/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipahan taas palstapersu tai mikälie hommapoitsu avaus. Itse en ole vege syöjä vaikka yritän kyllä lisätä, mutta onhan se ihailtavaa että mies joka on tehnyt rahansa myymällä lihaa alkoi itse kasvissyöjäksi ja antaa tällaisen panoksen asialle. Hänhän ei myöskään kiellä keneltäkään lihaa vaan kannustaa syömään kasviksia. TODELLA ISO PEUKKU! ja tämä ei siis ollut maksettu mainos.

Ajatteletko ikinä mitään muuta kuin persuja?

Vierailija
12/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekopyhyyden multihuipennus. Nyt kun on isot rahat jo saatu kelpaa heittäytyä varajeesukseksi.

Vierailija
13/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OIkeasti vaikea ymmärtää että miksi tällä palstalla ja monella muullakin on niin paljon vihaisia (nuoria)miehiä jotka näkevät kaikessa hyvässäkin vähintään tarkoituksella pahaa :(

Tosi mies

Koittaisitte nyt viherurpot jo päättää onko ne vihaiset nuoria vai setämiehiä.

Vierailija
14/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun rikastuu ensin roskaruokatrendin aallonharjalla, ja sitten sädekehä pään päällä kääntää kelkkansa ja rahastaa kasvissyöntitrendillä, niin on ihailtava? Jos oikeasti luovuttaa kaikki vuosien varrella lihanmyynnillä tekemänsä voitot pois, kunnioitan mutta en vieläkään ihaile.

Vierailija
15/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko ikinä mitään muuta kuin persuja?

Paljonkin, mutta valitettavasti tälle palstalle on pesiytynyt suurempi porukka näitä vihaisia reppanoita nuoria miehiä, jotka kuvittelevat olevansa älykkäitä kirjoittaessaan typeryyksiä ja älyttömiä persumyönteisiä kommentteja ja mitälie vihervasemmistövihaansa.

Vierailija
16/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun rikastuu ensin roskaruokatrendin aallonharjalla, ja sitten sädekehä pään päällä kääntää kelkkansa ja rahastaa kasvissyöntitrendillä, niin on ihailtava? Jos oikeasti luovuttaa kaikki vuosien varrella lihanmyynnillä tekemänsä voitot pois, kunnioitan mutta en vieläkään ihaile.

Paljon parempi on tehdä Donald Trumpit ja persut todeta että parempi vain syödä lihaa todeta että ei mitään ilmastonlämpenemistä ole ja turha yrittää mitään muuttaa kun ennen oli kuitenkin kaikki paremmin.

Vierailija
17/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi mies

Vihreän hyveonanoijan oman sädekehän valaisemalla logiikalla nuoria setämiehiä.

Vierailija
18/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi mies

Sovitaan, että ovat hommapoitsuja. Mukaan mahtuu sekä nuoria urpoja joita vedätetään että vanhempaia mestarin seuraajia.

Vierailija
19/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon parempi on tehdä Donald Trumpit ja persut todeta että parempi vain syödä lihaa todeta että ei mitään ilmastonlämpenemistä ole ja turha yrittää mitään muuttaa kun ennen oli kuitenkin kaikki paremmin.

Vaihtelua toki on, mutta ei mitään kataklysmistä lämpenemistä, ja se on selvää muillekin kuin Trumpille ja persuille. Ennen ei ollut paremmin, mutta mikään ei viittaa siihen että tulevaisuudessa olisi huonommin. Ymmärrätkö?

Vierailija
20/32 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi mies

Sovitaan, että ovat hommapoitsuja. Mukaan mahtuu sekä nuoria urpoja joita vedätetään että vanhempaia mestarin seuraajia.

Näkisin kyllä että vedätettyjä ovat juurikin maailmanlopun aneita maksamalla torjujat ja hyvesignaloija-fasistit jotka uskovat ruotsalaiseen assburgeriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi