Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on tieteellisesti todettu, miksi kilttikset on niin outoja: "Järki on koetuksella yksinäisyydessä: aivot voivat kutistua ja mieli tuottaa harhoja"

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttikset ei ole outoja vaan hyviä ihmisiä.

Vierailija
2/10 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikka elo Etelämantereella on yksitoikkoista, ihminen ei silti ole siellä yksin. Haasteena on pikemminkin opetella elämään ja tulemaan toimeen saman tiiviin porukan kanssa pitkiä aikoja."

Samalla logiikalla tiukkaa perhe-elämääkin elävillä pitäisi aivot kutistua. Että mites on mammat, paljonko pääkopassa tavaraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sama mieleen, kun näin tuon jutun. Enää en ihmettele, miksi uli tekee aina uudestaan sen yläasteavauksen.

Vierailija
4/10 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaikka elo Etelämantereella on yksitoikkoista, ihminen ei silti ole siellä yksin. Haasteena on pikemminkin opetella elämään ja tulemaan toimeen saman tiiviin porukan kanssa pitkiä aikoja."

Samalla logiikalla tiukkaa perhe-elämääkin elävillä pitäisi aivot kutistua. Että mites on mammat, paljonko pääkopassa tavaraa?

Sulle tulee varmasti tuo mieleen siksi, että olet itse lähinnä kotona. Mutta useimmilla perheellisillä on kuitenkin perheen lisäksi työpaikka ja harrastuksia, joten aika ison porukan kanssa sitä tulee sosialisoitua.

Vierailija
5/10 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot on neuroplastisemmat kuin osaat ajatellakaan. Eikä aikuisen aivoihin vaikuta yksinolo vaan se onko virikkeitä. Yksin ollessa voi päinvastoin lukea ym ja varsinkin pitää oma setti kasassa eli sitä arjen luovuutta bonuksena.

Vs nämä jotka istuu sohvalla ja luottaa että kaikki menee rutiinilla. Nämä joilla "myötäily" kun voi olla sitäkin että pääsee itse helpommalla, kun antaa toisen hoitaa asiat.

Vierailija
6/10 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle tulee varmasti tuo mieleen siksi, että olet itse lähinnä kotona. Mutta useimmilla perheellisillä on kuitenkin perheen lisäksi työpaikka ja harrastuksia, joten aika ison porukan kanssa sitä tulee sosialisoitua.

Jaha, sinä siis tiedät minua paremmin muiden tilanteen, asia selvä. Entäs sitten nää lukuisat yksinäisyyttään itkevät perheenäidit?

Vierailija
7/10 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelämantereen eristyneitä olosuhteita nyt ei voi verrata normielämään. Tutkimusten mukaan yksinviihtyvät ihmiset ovat keskivertoa älykkäämpiä.

Vierailija
8/10 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on kilttiksen vastakohta. Saa olemuksellaan betat hallusinoimaan...

Vierailija
9/10 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä lailla nolla-argumentti tuo sinun, koska ajattelet noin kun itse olet jatkuvasti liikkeellä.

Vierailija
10/10 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos on kiltti niin ei voi olla töissä tai koulussa tai käydä harrastuksissa? Mikä järki nyt tässäkin avauksessa taas oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi