Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te jotka pelkäätte jokaista auringon sädettä!! Miten vietätte nyt päivänne?

Vierailija
19.06.2006 |

Sisällä kokoajan vai? Ja lapset myös??

t. ulkoa juuri tullut ja kauniisti päivettynyt... =) (kuin myös lapset)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten varjossa, aina aurinkorasva käytössä, samoin hatut jne.

Leikkipaikalle mennään vasta illalla. Näin teimme myös ulkomailla asuessa, sopii meille.

Vierailija
2/13 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä pelkään auringonpaistetta kovasti ja suojaudunkin aina mahdollisimman hyvin suojakertoimin ja vaattein. :D

Että hyvät päivänjatkot vaan sulle, oi kauniisti päivettynyt ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli läkähdyttävää, lapsetkaan ei oikein kunnolla jaksanut saati mä. No, piti tulla onneksi syömään ja päiväunille ja ajattelin, että hetki heilahtaa ennekuin taas ulos mennään..

t. ei niin kauniisti ihonsa polttanut, mikä rasvauksista huolimatta kyllä onnistui..

Vierailija
4/13 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakaan en pelkää jokaista auringon sädettä. Mutta vältän suoraa auringonpaahdetta - ei siitä ole mitää iloa.

Tekisitkö jotakin muuta, joka saattaa aiheuttaa syöpää ja väsyttää eli on epäterveellistä?

Vierailija
5/13 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sisällä on viileempää. Oltiin kyllä aikasemmin päivällä rannalla varjossa ja illemmalla mennään taas ulos. Nyt päikkäriaika...

Oli muuten kurjan näköstä kun rannalla oli pari pientä tyttöä (2-3 v?) jotka olivat ihan palaneet selästään... ilmeisesti heitä ei sitten suojattu auringolta millään.

Vierailija
6/13 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä pelkää jokaista auringonsädettä, mutta haluan suojata lapset ja itseni. Eipä mulle ole päivettyminen niin tärkeää että pilaisin ihoni ja ehkäpä terveytenikin.

Vierailija
7/13 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve järjen käyttö on tässäkin asiassa sallittua ja juurihan uutisoitiin myös siitä kuinka ihosyövät on hurjasti lisääntyneet suomessa vuoskymmenen aikana.

Ulkoilemme kyllä päivittäin mutta lapsillakin on joko ohutta vilpoista pitkähihaista tai jos lyhyttä niin fysikaalista sk25-35 voidetta ja hatut sekä aurinkolasit.

Ja aurinkoa en ottamalla ota, vihaan sitä pätsissä makaamista ja nahan grillaamista mutta syksy onkin lempivuodenaikani.

Ja jotakin auringon negatiivisesta vaikutuksesta kertoo myös se että 34v ystävääni luullaan järjestään 45-50v ikäiseksi, minä taas olen kuulema max25v ja olen 30v:)

Vierailija
8/13 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilemme aikaisin aamulla ja illansuussa, kun on jo viileämpää. Meillä on sisällä läpiveto ja ihanan viileää.

Vierailija
9/13 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoa ei täällä pelätä, mut mulle tulee migreeni helteellä tosi helposti joten ulkoillaan viileämpänä hetkenä, aurinko on ihan kiva ja kevyt rusketuskin, mut minusta ei ole lapsille mitään iloa jos kärvistelen migreenikohtauksen kourissa:(

Vierailija
10/13 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

an suojavoidetta ja vaatteita.

Vierailija
11/13 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä sairastaa melanoomaa, joka Suomessa on nykyään varsin yleistä. Lapsiani en sille altista, jos vaan voin jotenkin välttää. Enhän tuuppaa heitä auton allekaan.

Vierailija
12/13 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta mennään uudestaan kun alkaa vähän viilentyä ja varjoakin jo tuosta pihasta löytyy. Aurinkorasvat ja peittävät vaatteet mutta viileät vaatteet on onneksi keksitty.

Vierailija
13/13 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkkeilen varjoisia reittejä pitkin. Illalla saatan myös käydä lenkillä, mutta näin keskikesällä se usein jää, koska on niin kirkasta vielä liian myöhään. Päivisin käyn kyllä kaupassa pyörällä, kun sinne on vaan pari kilometriä.

Aurinkovoidetta käytän, suojakerroin 30. Olen erittäin vaaleaihoinen ja punatukkainen ja minulla on lisäksi aurinkoallergia. Sisällä ollessani opiskelen, siivoan ja laitan ruokaa. Hyvin tässä pärjätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän