Kuinka monella erurolla ajattelitte ostaa ilotulitteita?
Kommentit (24)
Mitä se sädetikkupaketti nyt maksaa, ehkä pari euroa.
En osta. Ja en erityisesti pidä siitäkään, että mieheni ostaa. Ehkä noin viidelläkympillä.
Mutta toisaalta en välitä lähteä aikuisen ihmisen valintoja kovasti moittimaan.
Meillä on myös koirallisia tuttavia, jotka hekin osallistuvat tulitukseen, joten sekään ei ole saanut miestäni muuttamaan tuota tapaansa, vaikka eläinrakas onkin. Jos hän olisi somekäyttäjä, olisi ehkä tajunnut sen paremmin miten suuri stressi uusivuosi monelle koiralliselle on.
30-50e.
Ennen ostettiin tonnilla mutta naapurit kyylää niitä ilmaiseksi niin ammutaan vaan matalalle tulevia ja nekin peltikatoksessa
Emme osta koskaan ilotulitteita. Katsomme kaupungin järjestämän ilotulituksen.
Ei osteta ollenkaan. Meillä on paukkuherkkä koira, eli ollaan ihan hissukseen.
Ihan käsittämättömän hintaisia nuo padat. EHkä niiistä sitten on niin paljon iloakin.
Mitä kaikkia tuotteita ap. aikoo ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Emme osta koskaan ilotulitteita. Katsomme kaupungin järjestämän ilotulituksen.
Mä oon kans funtsinnu tuota miksi pitää ostaa itse jos niitä näkee muiden toimesta toimitettavan tätä juhalattuelmaa.
On vieläkin jäljellä, muistaakseni 2011-2012 vuodenvaihteesta kun kiellettiin pitkä listä ilotulitteita. Ostin siis useamman kassillisen täynnä niitä kiellettäviä.
Vierailija kirjoitti:
Ei osteta ollenkaan. Meillä on paukkuherkkä koira, eli ollaan ihan hissukseen.
Ihan hissukseen ei toki kannata olla, silloinhan ne toisen paukuttelut kuuluu paremmin koiralle.
Vierailija kirjoitti:
On vieläkin jäljellä, muistaakseni 2011-2012 vuodenvaihteesta kun kiellettiin pitkä listä ilotulitteita. Ostin siis useamman kassillisen täynnä niitä kiellettäviä.
Tunnustit juuri rikoksen. ;)
En osta, ei ole varaa enkä itse niin tykkää edes ampua rakettaja. Mutta muiden raketteja on kyllä mukava katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustit juuri rikoksen. ;)
Millä tapaa se on rikos kun niitä sai myydä vielä joulukuussa 2011 kun ostin ne? Eikä mitään käyttökieltoa ole tullut voimaan, vain myyntikielto.
0