Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperheiden joulunvietto

Vierailija
27.12.2019 |

Ihan vertaistukimielessä kysyn, että mites on mennyt?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, meidän uusiosuvulla on ainakin mennyt hienosti.

Vierailija
2/8 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku meni kivasti kun miehen tytär (12v) oli äidillään. Joulupäivänä tuli meille, liimautui isäänsä tuttuun tapaan kiinni, kieltäytyi kommunikoimasta muiden kanssa. Isä keskittyi tyttäreensä ja hänen oikeuteensa olla ja käyttäytyä miten haluaa, koska kerran on lapsi. Minua alkoi jälleen v****taa se, että isän kyky säilyttää aikuisuutensa lapsensa kanssa on nolla ja lapsi manipuloi häntä ja koko talo täyttyy jännitteistä eikä aikuisten välillä ole mitään toimivaa yhteyttä. Että sellaista.  En aio enää ensi joulua viettää tällaista p***** katsellen.  Aika monta vuotta olen jo tähän hukannut, eikä mikään ole muuttunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alku meni kivasti kun miehen tytär (12v) oli äidillään. Joulupäivänä tuli meille, liimautui isäänsä tuttuun tapaan kiinni, kieltäytyi kommunikoimasta muiden kanssa. Isä keskittyi tyttäreensä ja hänen oikeuteensa olla ja käyttäytyä miten haluaa, koska kerran on lapsi. Minua alkoi jälleen v****taa se, että isän kyky säilyttää aikuisuutensa lapsensa kanssa on nolla ja lapsi manipuloi häntä ja koko talo täyttyy jännitteistä eikä aikuisten välillä ole mitään toimivaa yhteyttä. Että sellaista.  En aio enää ensi joulua viettää tällaista p***** katsellen.  Aika monta vuotta olen jo tähän hukannut, eikä mikään ole muuttunut. 

Että ensivaikutelmaltaan mukava mies tulee uusiojakoon ihan tuota pikaa, tiedoksi vaan kaikille alapeukuttajillekin. Jos kiinnostaa ja on voimavaroja uusperheen haasteisiin.. Tässä toisin ehkä 1% haasteista joita hänen mukanaan tulee. 

Vierailija
4/8 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse uusperheen lapsi. Vietän joulut äitini kanssa, koska hän on yksin.

Olen 14-vuotias.

En ole vielä kaivannut mitään kaveriporukan uudenvuodenjuhlia, no en tiedä vielä miten tänä vuonna.

Olen viettänyt uudetvuodet uusperheessä mihin kuuluu veljeni, isäni, hänen vaimonsa ja vaimon kolme lasta, sekä kaksi isäni ja vaimonsa yhteistä lasta. Olemme uusina vuosina vierailleet joko ystäväperheessä tai  meille on tullut sitten isäni luokse vaimonsa sukulaisia jotka ovat huipputyyppejä. Rakastan näitä juhlia, on hyvää ruokaa, ammutaan raketteja, jutellaan, pelaillaan.  Alkoholia ei juuri käytetä, tai jos käytetään niin hyvin hillitysti.

Vierailija
5/8 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse uusperheen lapsi. Vietän joulut äitini kanssa, koska hän on yksin.

Olen 14-vuotias.

En ole vielä kaivannut mitään kaveriporukan uudenvuodenjuhlia, no en tiedä vielä miten tänä vuonna.

Olen viettänyt uudetvuodet uusperheessä mihin kuuluu veljeni, isäni, hänen vaimonsa ja vaimon kolme lasta, sekä kaksi isäni ja vaimonsa yhteistä lasta. Olemme uusina vuosina vierailleet joko ystäväperheessä tai  meille on tullut sitten isäni luokse vaimonsa sukulaisia jotka ovat huipputyyppejä. Rakastan näitä juhlia, on hyvää ruokaa, ammutaan raketteja, jutellaan, pelaillaan.  Alkoholia ei juuri käytetä, tai jos käytetään niin hyvin hillitysti.

Ihanaa kuulla että sulla on noin kiva perhe isälläsi!

Vierailija
6/8 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Aattona Ja joka päivä oli paikalla minun lapseni, koska hän on ainoa, joka asuu meillä, lisäksi paikalla oli myös minun vanhempani. Appivanhemmat myös kutsuttiin, mutta eivät halunneet tulla.

Päivänä oli paikalla miehen aikuinen lapsi pari tuntia. Tapanina oli paikalla pari tuntia miehen pienemmät lapset. Ihan yksin mies sopi nämä tapaamiset, en ottanut niihin kantaa.

Ei meillä ole koskaan ollut mitään ongelmia.

Vierailija
7/8 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin. Aattona Ja joka päivä oli paikalla minun lapseni, koska hän on ainoa, joka asuu meillä, lisäksi paikalla oli myös minun vanhempani. Appivanhemmat myös kutsuttiin, mutta eivät halunneet tulla.

Päivänä oli paikalla miehen aikuinen lapsi pari tuntia. Tapanina oli paikalla pari tuntia miehen pienemmät lapset. Ihan yksin mies sopi nämä tapaamiset, en ottanut niihin kantaa.

Kuinka paljon miehen lapset yleensä viettää teillä aikaa? Meinaan kun ovat jouluna noin vähän aikaa?

Vierailija
8/8 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon miehen lapset yleensä viettää teillä aikaa? Meinaan kun ovat jouluna noin vähän aikaa?

Tarkoitat noita nuorempia lapsia? Eivät halunneet jäädä yöksi. Ovat joka toinen vkl yhden yön, ja silloinkin valittavat, kun meillä on niin tylsää. Heidän mielestään aina pitäisi tehdä jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi