Kuinka usein vaihdat kalsarit?
Kerran meni 5pv samoilla kun matkatavarat oli hukassa ja oltiin Afrikassa keskellä ei mitään. Muuten vaihdan joka päivä. Liioittelua?
Kommentit (28)
Ettekö te ikinä pese alapäätänne, kun pitää päivittäin kalsareita vaihtaa. Jotkut useamminkin.
Jos paikat jotain vuotaa, niin menkää lääkäriin.
Kerran on ihan oikeasti vaihdettu kalsareita. En muista mikä oli jutun pointti eikä oltu ihan selvinpäin. Nainen vähän valitti että nämä pyrkii tippumaan. Olivat sille liian isot. Mä siihen ettei mua haittaa jos sulta housut tippuu. Itse sanoin että saan sun housuista aika kinkyn fiiliksen. Pääasia että oli hauskaa.
2x päivä, joskus kun hikoiluttaa haaruksista niin voin vaihtaa 3x pvä eli aamulla illalla ja päivällä.
Puhtaat alle pari kertaa viikossa. Aluhousut kokonaan vaihtoon kun reikiä alka tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te ikinä pese alapäätänne, kun pitää päivittäin kalsareita vaihtaa. Jotkut useamminkin.
Jos paikat jotain vuotaa, niin menkää lääkäriin.
Liika peseminen vie kaikki hyödylliset bakteerit iholta. Toki silloin pestään kun on tarvetta. Ei joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan kalsarit uusiin siinä kohtaa, kun ne ovat sen verran rikki, ettei niistä ole täyttämään tarkoitustaan. Riippuu ihan merkistä, mallista, kankaasta, ja kuinka usein pidän jalassa, että kauanko siihen menee.
Herättää myötähäpeää tuo ap:n Afrikan matka, surkeasta valmistautumisesta kyse. Osaamaton höttöpää. Oli varmaan jonkun hyväntekeväisyysjärjestön työmatka, kuulostaa vähän sen laatuiselta suojatyöpaikkamaisterijakkukalkkunalta.
Maisterijakkukalkkuna???
Tämän vuoksi olen elänyt... 🤣🤣🤣
Kalsarit kiinnostaa, varsinkin käytetyt, aromaattisia on suolistotulehduksen saaneiden kalsarit, niistä vois maksaakin. Usein käyn Hiidenvedentien uimahallista näpistelemässä käytettyjä kalsareita. Jenkemillä saa vähän lisäpotkua tähänkin harrastukseen. Monesti alkaa ihan laulattamaan.