Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ketään, joiden makuuhuoneessa haisee? Kuinka usein vaihdat lakanat?

Vierailija
27.12.2019 |

Minä: vaihdan lakanat kerran viikossa, pesen sijauspatjan suojuksen n. parin viikon välein. Imuroin sängyn lakanavanihdon yhteydessä jne, eli perus huoltoa. Olen hankkimassa sijoituskämppää ja siksi käynyt katsomassa useita yksiö - kolmio asuntoja ja monissa niistä makuuhuone ( tai koko asunto, jos yksiö ) haisee likaiselle sängylle, eli vaihtamattomille lakanoille - hielle ja jollekin aivan hirveälle kuonalle. Miten on mahdollista, että ihmiset elävät niin kuvottavassa hajussa, eivätkä välitä siitä? Eikö likainen sänky ole hirvittävä, miten sellaisessa pystyy nukkumaan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kuussa vaihdan lakanat, kuumilla kesäkeleillä vaihdan useammin. Imurointi kerran viikkoon ja lattian pesu kerran kuussa samoin pölyt pois tasoilta. Ei haise lakanat juurikaan hielle kuukaudenkaan jälkeen.

MIkset vaihda useammin? Ihan vaan kysyn?

Koska se ei häiritse minua juurikaan. Ja koska kämpälläni on käynyt kahden vuoden aikana kolme kertaa ihmisiä.

Vierailija
22/25 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussiminen haisee. Jos ei tunnista niin eipä oo juuri nussinukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Anneli Auerin aviomies kuoli, heillä oli 5kk ajan nukutut lakanat sängyssään.

Vierailija
24/25 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun vielä lattiat haisevat jalkahielle perseeltä haisevan töhnäsängyn lisäksi. Tämänkin olen joskus joutunut kokemaan hyi yök!

Vierailija
25/25 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kuussa vaihdan lakanat, kuumilla kesäkeleillä vaihdan useammin. Imurointi kerran viikkoon ja lattian pesu kerran kuussa samoin pölyt pois tasoilta. Ei haise lakanat juurikaan hielle kuukaudenkaan jälkeen.

Pidätkö jotain puseroakin kuukauden päivät noin 8 tuntia päivässä pesemättä sitä? Tiedätkö, että yön aikana myös hikoilee, joten tuo kuukausi tuntuu todella pitkältä vaihtoajalta.