Jos miehellä on 20 vuotta vanha Nissan, saako hän katsella uusien Ferrareiden kuvia?
Kommentit (29)
Nissan paaliin ja ferrari alle, niin helppoa.
M52
Juu autolla on yhtä paljon tunteita kuin naisella...onpas taas hieno vertaus.
Vaikka käytän edullisia vaatteita ei se estä minua katselemasta muotihuoneitten design-luomuksia. En usko että minun Zalandon vaatteeni siitä kovasti kärsivät.
Minun mies haaveilee jatkuvasti ferrareist mutta valitettavasti rahkeet ei riitä kuin tälläiseen tylsään normaaliin perus nissaniin. Vaihtaisi heti jos saisi. Sellaista se miehen rakkaus on.
Vierailija kirjoitti:
M52
Ja sama pätee akkaan, vaimohan aina opetti että carpe diem, niin sen mukaan mennään.
M52 +25v mallityttöystävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52
Ja sama pätee akkaan, vaimohan aina opetti että carpe diem, niin sen mukaan mennään.
M52 +25v mallityttöystävä
Vaimon paalaaminen taitaa kuitenkin olla rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Nissanista tuskin tuntuu hyvältä, että mies vaihtaisi sekunnissa siihen Ferrariin jos vain sellaisen saisi. Tai kävisi mieluusti ainakin koeajolla mahdollisuuden tullessa. Ai niin, mutta eihän autoilla ole tunteita.
Ei kukaan katso ja haikaile ferrarin perään ilman että oikeasti haluaisi vaihtaa sen ruostuneen nissanin uudempaan.
Monillakaan miehillä ei ole Ferrarin hankintaan tarvittavia resursseja. Ei myöskään sen a-luokan kaunottaren. Naisetko eivät haaveile ja unelmoi mistään?
Ei kun se on ihan eri juttu. Naisilla on OIKEUS fantasioida pöksyt märkinä siitä romanttisesta lihaksikkaasta elokuvätähdestä. Mies on vaan sika ilman oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Nissanista tuskin tuntuu hyvältä, että mies vaihtaisi sekunnissa siihen Ferrariin jos vain sellaisen saisi. Tai kävisi mieluusti ainakin koeajolla mahdollisuuden tullessa. Ai niin, mutta eihän autoilla ole tunteita.
Ei kukaan katso ja haikaile ferrarin perään ilman että oikeasti haluaisi vaihtaa sen ruostuneen nissanin uudempaan.
Monillakaan miehillä ei ole Ferrarin hankintaan tarvittavia resursseja. Ei myöskään sen a-luokan kaunottaren. Naisetko eivät haaveile ja unelmoi mistään?
Ei kun se on ihan eri juttu. Naisilla on OIKEUS fantasioida pöksyt märkinä siitä romanttisesta lihaksikkaasta elokuvätähdestä. Mies on vaan sika ilman oikeuksia.
Tyttö on uhri. Aina.
Kyllä minä näkisin, että elämä on liian lyhyt
pelkkään kuvien katseluun. Jos haaveilee Ferrarista, sellainen pitää hankkia. Ja rinnalle sitten vaikka polkupyörä.
En ole itse autoista pätkääkään innostunut, mutta lähipiirini on. Heillä on ollut kaikenmoisia kulkupelejä (niitä Ferrareitakin), vaikka eivät ole mitään miljonäärejä. Valintoja, valintoja.
Ja sama pätee kaikkeen muuhunkin elämässä, myös niihin asioihin joita ei rahalla saa.