Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehellä on 20 vuotta vanha Nissan, saako hän katsella uusien Ferrareiden kuvia?

Vierailija
27.12.2019 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä näkisin, että elämä on liian lyhyt

pelkkään kuvien katseluun. Jos haaveilee Ferrarista, sellainen pitää hankkia. Ja rinnalle sitten vaikka polkupyörä.

En ole itse autoista pätkääkään innostunut, mutta lähipiirini on. Heillä on ollut kaikenmoisia kulkupelejä (niitä Ferrareitakin), vaikka eivät ole mitään miljonäärejä. Valintoja, valintoja.

Ja sama pätee kaikkeen muuhunkin elämässä, myös niihin asioihin joita ei rahalla saa.

Vierailija
22/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissan paaliin ja ferrari alle, niin helppoa.

M52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu autolla on yhtä paljon tunteita kuin naisella...onpas taas hieno vertaus.

Vierailija
24/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka käytän edullisia vaatteita ei se estä minua katselemasta muotihuoneitten design-luomuksia. En usko että minun Zalandon vaatteeni siitä kovasti kärsivät.

Vierailija
25/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies haaveilee jatkuvasti ferrareist mutta valitettavasti rahkeet ei riitä kuin tälläiseen tylsään normaaliin perus nissaniin. Vaihtaisi heti jos saisi. Sellaista se miehen rakkaus on.

Vierailija
26/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M52

Ja sama pätee akkaan, vaimohan aina opetti että carpe diem, niin sen mukaan mennään.

M52 +25v mallityttöystävä

Vierailija
27/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52

Ja sama pätee akkaan, vaimohan aina opetti että carpe diem, niin sen mukaan mennään.

M52 +25v mallityttöystävä

Vaimon paalaaminen taitaa kuitenkin olla rikos.

Vierailija
28/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Nissanista tuskin tuntuu hyvältä, että mies vaihtaisi sekunnissa siihen Ferrariin jos vain sellaisen saisi. Tai kävisi mieluusti ainakin koeajolla mahdollisuuden tullessa. Ai niin, mutta eihän autoilla ole tunteita.

Ei kukaan katso ja haikaile ferrarin perään ilman että oikeasti haluaisi vaihtaa sen ruostuneen nissanin uudempaan.

Monillakaan miehillä ei ole Ferrarin hankintaan tarvittavia resursseja. Ei myöskään sen a-luokan kaunottaren. Naisetko eivät haaveile ja unelmoi mistään?

Ei kun se on ihan eri juttu. Naisilla on OIKEUS fantasioida pöksyt märkinä siitä romanttisesta lihaksikkaasta elokuvätähdestä. Mies on vaan sika ilman oikeuksia.

Vierailija
29/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Nissanista tuskin tuntuu hyvältä, että mies vaihtaisi sekunnissa siihen Ferrariin jos vain sellaisen saisi. Tai kävisi mieluusti ainakin koeajolla mahdollisuuden tullessa. Ai niin, mutta eihän autoilla ole tunteita.

Ei kukaan katso ja haikaile ferrarin perään ilman että oikeasti haluaisi vaihtaa sen ruostuneen nissanin uudempaan.

Monillakaan miehillä ei ole Ferrarin hankintaan tarvittavia resursseja. Ei myöskään sen a-luokan kaunottaren. Naisetko eivät haaveile ja unelmoi mistään?

Ei kun se on ihan eri juttu. Naisilla on OIKEUS fantasioida pöksyt märkinä siitä romanttisesta lihaksikkaasta elokuvätähdestä. Mies on vaan sika ilman oikeuksia.

Tyttö on uhri. Aina.