Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistun tosi paljon, jos ja kun ruma mies lähestyy, mutta jos mies on komea, olen imarreltu.

Vierailija
27.12.2019 |

Tämä on outoa ja ärsyttävääkin. Tosin poikkeuksena ensimmäiseen se, että jos ruma mies lähestyy "vitsillä" ja tietää ettei mahdollisuuksia ole. Silloin olen yleensä läpässä mukana.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap voi olla mies kun jokainen tuntemani semikaunis nainen ja siitä ylöspäin ajattelee tuolla tavalla?

Vierailija
22/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa ihan kaiken näköiset lähentelijät. Miksi vain komeilla saa olla lupa lähennellä? Minulta hekin saavat kylmää kyytiä ellei tästä ole erikseen sovittu treffien kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeat miehet eivät koskaan ahdistele. Ne lähestyvät ihanan itsevarmasti.

Vaikka tarkoitit tuon sarkasmiksi, tuo on usein oikeasti totta, koska komea mies ON itsevarmempi, todennäköisesti lähestynyt naisia ennenkin hyvällä menestyksellä ja siksi tietää, miten peliä pelataan. Hän osaa säännöt ja vaikka aina ei onnista, ei lannistu, koska tietää onnistuvansa jossain vaiheessa.

Vs "ruma" mies, jolla huono itsetunto, käy helpommin aggressiiviseksi ja ahdistavaksi kun kieltäytyy tai ei ole kiinnostunut. Ne ikävät tapaukset tunnistaa jo ennen kuin ne tulevat yrittämään. Itsevarmuus ei ole sama kuin lääppiminen tai ei:stä provosoituminen. Itsevarmat ei provosoidu eikä ahdistele, koska niillä ei ole siihen mitåän syytä.

Vierailija
24/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahahaah!

Vierailija
25/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettepa te homot pinnallisia.

Ihan nainen olen.

Ap

Se mies ahdistuu enemmän, siksi iso osa ei lähesty ollenkaan.

Vierailija
26/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nainen olen.

Ap

Se mies ahdistuu enemmän, siksi iso osa ei lähesty ollenkaan.

Nyt tulee raaka totuus. Ainoa syy miksi tämäkin mies jää yksin on hänen asenteensa. Aina löytyy joku tosin, minkä takia miehet tykkäävät sitten kitistä siitä kun tämä mahdollisesti ”vuokralla” oleva vaimoke kehtaa pyytää korvausta? Jos et kelpaa ilmaiseksi joudut siirtymään ohituskaistalle.

Vierailija
27/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa ihan kaiken näköiset lähentelijät. Miksi vain komeilla saa olla lupa lähennellä? Minulta hekin saavat kylmää kyytiä ellei tästä ole erikseen sovittu treffien kautta.

Jostain syystä komeat ei juuri lähentele tai ahdistele, kumma juttu.

Vierailija
28/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nainen olen.

Ap

Lolololololol

Vierailija
29/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, nyt meni kyllä tosi ohi tää keskustelu. Miksi ap ei olisi nainen? Kai kaikkia ahdistaa, jos omasta mielestä epäkiinnostava henkilö rupeaa ehdottelemaan jotain mikä ei itseä kiinnosta? Minua ainakin ja olen nainen. Apua, eikö saisi?

Saa mutta ap:n avauksessa tiivistyy eräs mi esaktivistien yleinen jankutuksen aihe erittäin pelkistettynä = 100% varmasti ulilaudalta karannut jonneli.

Vierailija
30/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, palstasherlokit, onko se nyt totta että naiset ajattelee noin vai ei??

Itse sanoisin kyllä. Se että ruma ukkeli uskaltaa tehdä aloitteen tarkoittaa sitä että se uskoo että sillä olisi jonkinlainen mahis päästä pukille mikä taas tarkoittaa sitä ettei nainen nyt niin paljon yli miehen tason ole...

Tuon takia naiset pitää sitä maailman suurimpana herjana jos ruma ukkeli kehtaa tulla yrittämään.

Vierailija
31/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeat miehet eivät koskaan ahdistele. Ne lähestyvät ihanan itsevarmasti.

Vaikka tarkoitit tuon sarkasmiksi, tuo on usein oikeasti totta, koska komea mies ON itsevarmempi, todennäköisesti lähestynyt naisia ennenkin hyvällä menestyksellä ja siksi tietää, miten peliä pelataan. Hän osaa säännöt ja vaikka aina ei onnista, ei lannistu, koska tietää onnistuvansa jossain vaiheessa.

Vs "ruma" mies, jolla huono itsetunto, käy helpommin aggressiiviseksi ja ahdistavaksi kun kieltäytyy tai ei ole kiinnostunut. Ne ikävät tapaukset tunnistaa jo ennen kuin ne tulevat yrittämään. Itsevarmuus ei ole sama kuin lääppiminen tai ei:stä provosoituminen. Itsevarmat ei provosoidu eikä ahdistele, koska niillä ei ole siihen mitåän syytä.

Tämä.

Vierailija
32/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, palstasherlokit, onko se nyt totta että naiset ajattelee noin vai ei??

Itse sanoisin kyllä. Se että ruma ukkeli uskaltaa tehdä aloitteen tarkoittaa sitä että se uskoo että sillä olisi jonkinlainen mahis päästä pukille mikä taas tarkoittaa sitä ettei nainen nyt niin paljon yli miehen tason ole...

Tuon takia naiset pitää sitä maailman suurimpana herjana jos ruma ukkeli kehtaa tulla yrittämään.

Miehet nyt yleisesti luulee liikoja tasostaan, niin sanoisin ettei tuo ainakaan ole se pääsyy.

Vierailija
33/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin miehenä ahdisti kun pullukka nainen lähestyi. Varmaan toimii molempiin suuntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi