Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistun tosi paljon, jos ja kun ruma mies lähestyy, mutta jos mies on komea, olen imarreltu.

Vierailija
27.12.2019 |

Tämä on outoa ja ärsyttävääkin. Tosin poikkeuksena ensimmäiseen se, että jos ruma mies lähestyy "vitsillä" ja tietää ettei mahdollisuuksia ole. Silloin olen yleensä läpässä mukana.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä ongelma. Yhden komea voi olla toiselle ruma ja päinvastoin.

Vierailija
2/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa te homot pinnallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nainen olen.

Ap

Vierailija
4/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nainen olen.

Ap

No et taatusti ole. Huomenta vaan, ulitus. Se on hyvä ollakin jo varhain hereillä ja aloittaa päivä annoksella misogyniaa.

Vierailija
5/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos herää krapulassa ruman miehen vierestä pitää heti tehdä rikosilmoitus raiskauksesta ja komean miehen vierestä herätessä ehdottaa, että jatketaanko siihen mihin illalla jäätiin.

Vierailija
6/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nainen olen.

Ap

No et taatusti ole. Huomenta vaan, ulitus. Se on hyvä ollakin jo varhain hereillä ja aloittaa päivä annoksella misogyniaa.

Mitä :D

Sori mutta en ole uli.

Ajattelin että jos täällä olisi kohtalotovereita.

Ap

Vierailija
7/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista sitten tänään.

Vierailija
8/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos herää krapulassa ruman miehen vierestä pitää heti tehdä rikosilmoitus raiskauksesta ja komean miehen vierestä herätessä ehdottaa, että jatketaanko siihen mihin illalla jäätiin.

Tuollainen nyt ei tulisi pieneen mieleenikään.

Enkä muutenkaan menisi vastenmielisen miehen kanssa sänkyyn, edes kännissä. Jos näin kuitenkin pääsisi käymään, miettisin varmaa uudelleen alkoholin käyttöäni.

Ap

Vierailija
9/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uliopistolta tulee nyt tätä settiä

Vierailija
10/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat miehet eivät koskaan ahdistele. Ne lähestyvät ihanan itsevarmasti.

Vierailija
11/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uliopistolta tulee nyt tätä settiä

Uliopistossa kertaus on opintojen äiti. Ja tämän vuoksi sitten aihevalinnoissa kerrataankin huolella.

Vierailija
12/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei trollimies, huomaa kyllä, ettet paljoa naisia tunne.

Vierailija
13/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarkoitat että jos tasoisesi lähestyy ahdistut,siksi komeasta olet imarreltu. Eli olet siis ruma.

Vierailija
14/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oletat että itse olet niin kovin viehättävä että kaikki jotka lähestyvät ovat heti mielestäsi sinusta kiinnostuneita siinä mielessä? Aika narsistista.

Vierailija
15/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, nyt meni kyllä tosi ohi tää keskustelu. Miksi ap ei olisi nainen? Kai kaikkia ahdistaa, jos omasta mielestä epäkiinnostava henkilö rupeaa ehdottelemaan jotain mikä ei itseä kiinnosta? Minua ainakin ja olen nainen. Apua, eikö saisi?

Vierailija
16/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tarkoitat että jos tasoisesi lähestyy ahdistut,siksi komeasta olet imarreltu. Eli olet siis ruma.

Nyt on taas sellaista päättelyä että oksat pois

Vierailija
17/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni taas joillain käpy nenään 😄 ihan normaalia käytöstä Ap:lta. Muaki ällöttää ku rumat naiset lähentelee. Kauniit ei. Karu biologinen fakta.

T.komea hetetomies

Vierailija
18/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, nyt meni kyllä tosi ohi tää keskustelu. Miksi ap ei olisi nainen? Kai kaikkia ahdistaa, jos omasta mielestä epäkiinnostava henkilö rupeaa ehdottelemaan jotain mikä ei itseä kiinnosta? Minua ainakin ja olen nainen. Apua, eikö saisi?

Saa tietysti, mutta sitten olet mies

Vierailija
19/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni taas joillain käpy nenään 😄 ihan normaalia käytöstä Ap:lta. Muaki ällöttää ku rumat naiset lähentelee. Kauniit ei. Karu biologinen fakta.

T.komea hetetomies

Minusta inho ja ahdistus ovat eri asioita. Ap sanoi että häntä ahdistaa, sinä taas puhut ällöttämisestä. No, henkilökohtaisesti minä en tykkää lähentelystä, ellei lähentelijä ole puoliso/seurustelukumppani. Tuntemattomien miesten soisin pitävän näppinsä kurissa, olivat minkä näköisiä tahansa.

Vierailija
20/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa tietysti, mutta sitten olet mies

Eli naisen velvollisuus on olla imarreltu jos minkälainen tahansa mies osoittaa huomiota ja ehdottelee vaikka rivoja? Hu huu, 1930-luku kutsuu sua takaisin hani, ja lujaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi