Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instrukohu; toimitusjohtajan anteeksipyyntö poistettu

Vierailija
26.12.2019 |

Instrun sivuilta on jo poistettu toimitusjohtajan anteeksipyyntö. Joko ihmiset ovat unohtaneet kohun?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pyytelikö Pasi anteeksi jo? Nössö, ei jatkoon.

Vierailija
2/29 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instru on sairas ja sadistinen firma joka myy kallita laseja ja hyväksi käyttää näkövammaisia ja kohtelee työntekijöitä sairaalla tavalla. Tiedoksi vain että nykyajan silmälasit valmistetaan muovista ja niiden tehdasrobottien valmistana kokonaishinta on muutaman euron luokkaa huolimatta siitä miten vahvat tai erikoiset lasien ominaisuuksien kuuluu olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuollainen asia vaan unohtua..

Vierailija
4/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai he toivovat, että se unohdettaisiin. Siksi se otetaan nettisivuiltakin pois, ettei ihmiset muistaisi. 

Vierailija
5/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä asiakkaat ei unohda.

Vierailija
6/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkut toimarille on ainoa oikea ratkaisu. Paitsi tietysti jos syrjintä kuuluu yrityksen vaalimiin arvoihin.

Vierailija
7/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole unohtunut. Odottelen Pasin potkuja vielä

Vierailija
8/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se potkuja saa koska toi oli sen instrun johdon yhteinen suunnitelma.

Vierailija
9/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä jos saa jatkaa

Vierailija
10/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta - Boikotti pysyy!

Vierailija
11/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toimari on pyydellyt anteeksi myös kaikilta yhteistyökumppaneilta, itsellenikin tuli häneltä sähköposti .

Vierailija
12/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa poistattaa tietonne heidän rekistereistään! He loukkaavat törkeästi GDPR:ää ja myyvät tietojanne eteenpäin!

Vierailija
13/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potkut toimarille on ainoa oikea ratkaisu. Paitsi tietysti jos syrjintä kuuluu yrityksen vaalimiin arvoihin.

Erilaiset arvot

Vierailija
14/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instru on sairas ja sadistinen firma joka myy kallita laseja ja hyväksi käyttää näkövammaisia ja kohtelee työntekijöitä sairaalla tavalla. Tiedoksi vain että nykyajan silmälasit valmistetaan muovista ja niiden tehdasrobottien valmistana kokonaishinta on muutaman euron luokkaa huolimatta siitä miten vahvat tai erikoiset lasien ominaisuuksien kuuluu olla.

Arvaa ottaako päähän maksaa aivan jumalattomia summia juurikin vähän spesiaalimmista laseista. Yksikään optikko ei edes suostu tekemään näkötestejä näin silmäsairaalle tapaukselle, niin lääkäri vielä siihen päälle. Josta saa maksaa kaiken maailman toimistomaksut sun muut vielä. Hyvä jos tonnilla pääsee kaikkinensa.

Vierailija
15/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tällaset idiootit päätyy Suomessa johtotehtäviin? Eikö tehdä mitään psykologisia testejä? Niin noloa ja junttimaista koko "roadshow".

Instrun brändi sai kolhun pitkäksi aikaa.

Vierailija
16/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi Instrumentariumin boikotti jo useampi vuosi sitten aivan luokattoman palvelun vuoksi. Olin silloin vähän yli 20-vuotias nuori nainen, siististi ja asiallisesti pukeutunut kuitenkin, etten todellakaan miltään häirikköteiniltä näyttänyt. Olin katselemassa silmälaseja itselleni. Kukaan liikkeen monista myyjistä/optikoista ei ottanut minuun minkäänlaista kontaktia, ei edes tervehtinyt saati tarjonnut apua. Kenen tahansa muun liikkeeseen tulevan asiakkaan kimpussa oltiin heti tervehtimässä ja kysymässä, onko neuvoille tarvetta. 

Olin silloin vielä niin hölmö, että päätin ostaa kaikesta huolimatta lasit sieltä, kun löysin kivat kehykset. Minun täytyi itse mennä kassan takana juoruilevalle myyjäjengille sanomaan, että haluaisin nämä lasit tilata. No, sitten sain kyllä ihan asiallista palvelua, mutta Instrusta jäi äärettömän huono kuva enkä mene sinne enää ikinä. Sekä Specsaversille että Silmäasemalle olen kelvannut asiakkaaksi. 

Tämä tapahtui Tampereella Koskipuiston Instrumentariumissa. 

Vierailija
17/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti myyvät? Hyvä tietää!! Pitääpä poistaa.

Vierailija
18/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä jos saa jatkaa

Käsittämätöntä jos punaiset sluibarit saavat jatkaa.

Vierailija
19/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vuosi - uudet kujeet!

Vierailija
20/29 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten tällaset idiootit päätyy Suomessa johtotehtäviin? Eikö tehdä mitään psykologisia testejä? Niin noloa ja junttimaista koko "roadshow".

Instrun brändi sai kolhun pitkäksi aikaa.

Tuntuu suorastaan uskomattomalta ajatukselta, että jossakin on istunut kokouspöydän ääressä lauma korkeasti koulutettuja ”huippuasiantuntijoita”, joiden mielestä tuo roadshow on ollut hyvä ja toteuttamiskelpoinen ajatus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi