Ilman seksii 4vrk.. tuskaa (kyllä olen nainen)
miesystävän kanssa on seksi tyydyttävää, taivaallista.. saan joka kerta.. Välillä jopa kahdesti.. ikinä en oo nauttinut seksistä näin paljon. Huomaan että muutaman päivän puutteessa olo onkin kamalaa 😅
Kommentit (26)
No voi ei t: 30 vuorokautta selibaatissa
Että sellaista... Mahtaa olla rankkaa...
Olen jo n. 20 vuotta ollut ilman seksiä, eikä (enää) haittaa yhtään.
N46
Onnea että nautit seksistä. Minä olen turta jo näin nuorena lääkkeiden takia. :D
Jes ite en ole pannut yli vuoteen
M35
Kerropa AP ihan konreettisesti, että mitähän helvettiä me muut tällä tiedolla teemme? Kuvittelitko ihan oikeasti, että tästä syntyisi jotain keskusteluakin?
Vierailija kirjoitti:
Kerropa AP ihan konreettisesti, että mitähän helvettiä me muut tällä tiedolla teemme? Kuvittelitko ihan oikeasti, että tästä syntyisi jotain keskusteluakin?
Näköjään syntyi, hienoa!
9 vuotta ilman läheisyyttä tai naista ylipäätään. Surullista mutta totta. Mies 30v
Vetis 17v kirjoitti:
Onnea että nautit seksistä. Minä olen turta jo näin nuorena lääkkeiden takia. :D
Samastuin 100%
N19
Voi kauheeta. Koeta nyt kestää tämä talvisodan kauhuihin verrattavissa oleva kidutus.
Sitten vaan hihat rullalle ja kädet torttuun.
Minulla jos tulee seksiin 3 päivän tauko on pakko lähteä aamulla nussimaan jotain nuorta tyttöä.
Sitten jos sattuu olemaan seksiä vielä puolison kanssa samana päivänä se on taivaallista.
M. 55
Chonburi
OMG! Ilman seksiä 5 vuotta (kyllä, olen nainen) 38v!
Pari kuukautta ilman ja ei tee edes mieli? Hm..
mies51v
Kolme päivää on itsellänikin maksimi tauko.
Tällä palstalla on valtavasti todella sairaita, joilla ei muka seksiä vuoteen jne.. en sitä usko mutta jos totta niin ovat eläissään kuolleita.
N. 43, avoliitossa 2 lasta maailmalla.
Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Vetis 17v kirjoitti:
Samastuin 100%
N19
Onko tuota paskaa pakko syödä vaikka sivuvaikutus on ihmisyyden menetys.
Lopetin seinään 25 vuoden bentsojen ja ssri lääkkeiden syönnin.
Kärsin vieroitusoireet, seksielämä ja elämä yleensä ihanaa jo 12 vuotta.
N. 51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetis 17v kirjoitti:
Samastuin 100%
N19Onko tuota paskaa pakko syödä vaikka sivuvaikutus on ihmisyyden menetys.
Kärsin vieroitusoireet, seksielämä ja elämä yleensä ihanaa jo 12 vuotta.N. 51
Pahoittelen, etten voi mitään vaikealle masennukselle, en itsekkään tämmöistä ole toivonut. Syön sitä paitsi Seronilia mielialalääkkeenä.
Vierailija kirjoitti:
9 vuotta ilman läheisyyttä tai naista ylipäätään. Surullista mutta totta. Mies 30v
Muuta sieltä Kajaanista ihmisten ilmoille, Lontoo, Berliini, Madrid, on näitä lähellä kun.
Äitisikin pois kuvioista jo 9 vuotta.
M. 55
Chonburi
Vierailija kirjoitti:
Minulla jos tulee seksiin 3 päivän tauko on pakko lähteä aamulla nussimaan jotain nuorta tyttöä.
Sitten jos sattuu olemaan seksiä vielä puolison kanssa samana päivänä se on taivaallista.
M. 55
Chonburi
Oksetat mua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetis 17v kirjoitti:
Samastuin 100%
N19Onko tuota paskaa pakko syödä vaikka sivuvaikutus on ihmisyyden menetys.
Kärsin vieroitusoireet, seksielämä ja elämä yleensä ihanaa jo 12 vuotta.N. 51
Pahoittelen, etten voi mitään vaikealle masennukselle, en itsekkään tämmöistä ole toivonut. Syön sitä paitsi Seronilia mielialalääkkeenä.
Mikset muuta tropiikkiin vaikka Thaimaa.
Oma masennuslääkkeiden käyttö jäi siihen kun jäi pimeys ja kylmyys.
N 48
Bangkok
Sormeta paineet pois