Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muillakin sellainen olo, että kaikki loppuu jouluun eikä tulevaisuuteen ole mitään (suunnitelmaa)?

Vierailija
26.12.2019 |

Olin suunnitellut joululahjoja ja joulunviettoa ja sellaista viikkoja, ja muutenkin mennyt kesä ja syksy kulki hyvin aiemmin tehdyin suunnitelmin, alkutalvi menee aina joulua odotellessa. Ja joulu on ihan parasta aikaa. Mutta kun joulu loppuu tänä iltana, niin tuntuu, että tulevaisuuteen ei ole mitään. En ole suunnitellut mitään talvelle, en ensi vuodelle, en mihinkään. En tiedä yhtään mitä minun pitäisi ensi vuonna tai edes lähiviikkoina tehdä, minkä asioiden parissa edes haluaisin olla. Onko muilla sellainen olo, että "kaikki" loppuu jouluun?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulu ei lopu tänä iltana, vaan tammikuussa. Loppiaisena! Koita nyt panostaa ja juhlia vielä  Uusi Vuosi ja suunnittele vaikka uuden vuoden lupauksia, joista (tällä kertaa) meinaat pitää kiinni. Loppiasen jälkeen alkaa suursiivous, joulukrääsät laatikoihin ja/ tai kierrätykseen. Puhdistat kämpän putipuhtaaksi ja katsot, mitä uudella vuodella on sinulle annettavaa. Anna uusien tuulien puhaltaa.

Kaikki ei todellakaan lopu jouluun. Päinvastoin.

Ehdota minulle joku uudenvuoden lupaus, en keksi mitään. En tupakoi enkä käytä alkoholia enkä karkkia, joten niitä en voi lopettaa. Ylikilot olen laihduttanut pari vuotta sitten, joten ei sekään. Siivoan ja laitan kotijuttuja sen minkä ehdin, joten ei sekään. Kiireisen arjen takia olen sen verran uupunut, että en osaa opetella mitään uutta taitoa kun mikään ei tallennu enää muistiin. (Anteeksi olen nyt näin ankea ihminen). Ap

Jospa alkaisit vihdoin nauttia elämästäsi, ennen kuin se (ehdä ennen aikojaan) päättyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla