Naisille olisi kaikkein parasta vain luottaa miehen taitoon..
Kommentit (8)
Huh ja huh mikä aloitus. Mä satun olemaan mies ja pidän ideaasi tyhmänä. Olen ihan alkuperäisen demokratian kannattaja. Ensin silleen ja sitten jutellaan mikä on järkevintä. Ensin se ettei tyrmää ideaa vain siksi kun se on jonkun muun esittämä. Keskustelu tietenkin että kaikki näkökannat tulee kuultua. Sitten jos ei heti olla yhtä mieltä niin aletaan äänestellää.
Vierailija kirjoitti:
Huh ja huh mikä aloitus. Mä satun olemaan mies ja pidän ideaasi tyhmänä. Olen ihan alkuperäisen demokratian kannattaja. Ensin silleen ja sitten jutellaan mikä on järkevintä. Ensin se ettei tyrmää ideaa vain siksi kun se on jonkun muun esittämä. Keskustelu tietenkin että kaikki näkökannat tulee kuultua. Sitten jos ei heti olla yhtä mieltä niin aletaan äänestellää.
Kysytkö vielä lapseltakin neuvoa?
Aivan. Kaikkia ei kuitenkaan kiinnosta maakuopassa eläminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminen ei ole lapsen kanssa parisuhteessa, joten kysymys on harvinaisen typerä.
Kuulostaa oikein hyvältä, että mies ottaisi sen perinteisen naisen roolin kodin ja perheen pääpyörittäjänä. Kyllä minä voin silloin tällöin tiskikoneen tyhjentää tai lapsen käyttää neuvolassa, jos mies suunnittelee ja organisoi kaiken. Loistava idea. Pitääkin ehdottaa puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kanssa en neuvottele. Opetan ja ohjaan parhaani mukaan. Kerron teineille senkin etten tiedä kaikkea. Jokaisen pitää lopulta päättää itse. Mulla on tämmöinen näkemys että lapselle ja teinille puhutaan eri tavalla. Lapselle voi sanoa vaikka joulupukki on totta. Teinille voi jo kertoa haluatko olla aikuinen vai vielä hetken aikaa nuori?
Aikuisille sanon vain miten mikäkin asia on. Jos on eri mieltä niin ihan okei. Se tarvii vain perustella. Otetaan heti vaikea mielipiteitä jakava aihe. Kansalaisaloite kannabiksesta, kyllä vai ei? Itse olen puolesta koska kielto ei ole toiminut mutta se on lisännyt haittoja.
Syystä että...?