Olin miesystävän kaverin tupareissa (olen raskaana) pyysin päästä lepäämään hetkeksi makuuasentoon kun pahoinvointi iski, minusta oltiin sanottu...
Ilta meni mielestäni hyvin ja kaikilla oli mukavaa. Olen raskaana rv. 12 joten mahaa ei vielä näy. Jouduin kuitenkin ensin poistumaan vessaan oksentamaan ja sen jälkeen pyysin päästä lepäämään. Hetken levättyäni heräsin muun porukan ääniin oven takaa. Kuulin kuinka miesystävän veli ja joku kaveri jota en tunne sanoivat "jos se känninen lehmä sinne sammui ja yrjösi niin saa ite siivota jäljet"
Mies ei edes puolustanut minua vaan nauroi jutulle. Sanoi jotain "joo no niinpä"
On tosi loukattu olo. Kerroin tästä miehelle ja vastaus oli että ei siellä kenenkään muun muija ole tiinenä niin ei kehdannut sanoa.
Toki siis siivosin vessan ja muualla en sotkua aiheuttanut.
Kommentit (24)
Mitä siivottavaa raskausoksennuksissa on? Kai sä oksensit pönttöön ja sitten vedit vessan?
voivoi, kun on ihminen raskaana. viikkoja jopa 12 ja niin raihnaista ja pahoinvoivaa.
Mitäs jos kasvaisitte miehen kanssa ekana aikuiseksi ja sitten vasta alatte suunnittelemaan lapsia?
Miehesi ei arvosta sinua. Parempi erota nyt, kun kuitenkin se olisi myöhemmin edessä.
Toki ei ole ap:n syytä että on olemassa idiootteja. Mutta siinä hän on kyllä osallisena, kun päättää viettää idioottien kanssa iltaa ja pahoittaa sitten mielensä, kun he käyttäytyvät kuin idiootit.