Onko teillä ollut jouluseksiä?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ollaan rietasteltu koko joulu oikein perusteellisesti pukkinaamarin kanssa ja ilman. Tietäisivätpä sukulaiset kuinka hauskaa on ollut :D
Kuvaa video, ja laita jakoon sukulaisille, niin ei jää pelkäksi toiveeksi se, että he tietäisivät.
Ei ole ollut mutta panettaa tosi paljon.
Ei ole. Ei jouluna ei juhannuksena. 2vuoteen ei ole tapahtunu ja tuskimpa enää tapahtuukaan. m44
Minulla on ollut yksinäni, miehestä en tiedä. Hän ei enää suostu harrastamaan sitä minun kanssani.
Oi että, on ollut. Jouluyönä, joulupäivän aamuna, joulupäivänä iltapäivällä kun nuoret olivat poissa hetken aikaa ja tänään aamulla pyllyseksiä... Sain vielä pyllyorkun. Ylitti mun odotukset kyllä tämä joulu seksin saralla.
Nainen 42v
Jep, Aaton vastaisena yönä parin vkon tauon jälkeen. Ekax ykköseen, sit yllärinä kakkoseen johon sain laueta. Muutama kerta vuodessa kakkosta ettei tule vallan tavaksi. Kiva piristys, työviikon aluksi :-) , M46 ja yli 20v yhdessä.
On ollut joka päivä. Mies nukkuu jo,aikanen herätys kun herää suuhoitoon ennen kun lähtee töihin. Ja sit myöhemmin taas touhutaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli aattona ja tänään pikasesti. Olen vähän pettynyt kun oltiin lähinnä kahdestaan ja olin vähän odotellut sängyssä pyörimistä ihan kunnolla.
En tiedä miksi näin. Muuten oli ja on mukavaa ja hauskaa kaikin puolin.
Olet pettynyt kun joulupäivä jäi väliin?
Olen pettynyt, koska pikaisesti/tavallisesti :D. Olin ajatellut, että pari kertaa ois sellaista ihan kunnon settiä kun aikaa on rajattomasti, mutta nyt oli sitten näin. Ei tämä nyt mikään kriisi ole millään tavoin. Oli vaan liikaa odotuksia. Olisi pitänyt antaa joku tuhma lahja miehelle ;)
aattoon jäi pikainen ei hepeneitä eikä nautinnollusta loikoilua
On ollut joka perkeleen päivä viimeiset 3 vuotta. Nyt rupee olemaan sellanen tunnen että nyt riittää. Ihana nainen kyllä muuten mutta rajansa kaikella.
Näin sinkkuna kävi mäihä ja sain tapanina pillua, muut päivät vetelin käteen enemmän tai vähemmän.
Oli sittenkin eilen, joulu on pelastettu. :)
Vierailija kirjoitti:
Oi että, on ollut. Jouluyönä, joulupäivän aamuna, joulupäivänä iltapäivällä kun nuoret olivat poissa hetken aikaa ja tänään aamulla pyllyseksiä... Sain vielä pyllyorkun. Ylitti mun odotukset kyllä tämä joulu seksin saralla.
Nainen 42v
Kumarran sinulle syvään ja kättelen miestäsi, jolla on käynyt satumainen onni!
Nauttisin 110% kaltaisestasi naisesta. Minullakin on vaimo ja 3 lasta. Näistä 2 jo lähes aikuisia ja viimeinen iltatähti on 4. Ei ole ollut seksiä Jouluna eikä juhannuksena pienimmän syntymän jälkeen. Seksi loppui kun seinään. Syy on arvatenkin minussa, mutta en tiedä voisinko mitenkään muuttaa asiaa. Yrittänyt olen ja vaikka mitä. Eipä sitä olisi moni uskonut, että parisuhteessa joutuu vielä aikuisiällä omin käsin paineensa purkamaan.
Mies vailla... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 42vKumarran sinulle syvään ja kättelen miestäsi, jolla on käynyt satumainen onni!
Nauttisin 110% kaltaisestasi naisesta. Minullakin on vaimo ja 3 lasta. Näistä 2 jo lähes aikuisia ja viimeinen iltatähti on 4. Ei ole ollut seksiä Jouluna eikä juhannuksena pienimmän syntymän jälkeen. Seksi loppui kun seinään. Syy on arvatenkin minussa, mutta en tiedä voisinko mitenkään muuttaa asiaa. Yrittänyt olen ja vaikka mitä. Eipä sitä olisi moni uskonut, että parisuhteessa joutuu vielä aikuisiällä omin käsin paineensa purkamaan.
Onko vaimollasi alkanut vaihtarit vai hankkiutuiko vielä kerran raskaaksi, jottet vieläkään pääsisi vapaaksi? Ajoitus kuulostaa nimittäin hyvin laskelmoidulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 42vKumarran sinulle syvään ja kättelen miestäsi, jolla on käynyt satumainen onni!
Nauttisin 110% kaltaisestasi naisesta. Minullakin on vaimo ja 3 lasta. Näistä 2 jo lähes aikuisia ja viimeinen iltatähti on 4. Ei ole ollut seksiä Jouluna eikä juhannuksena pienimmän syntymän jälkeen. Seksi loppui kun seinään. Syy on arvatenkin minussa, mutta en tiedä voisinko mitenkään muuttaa asiaa. Yrittänyt olen ja vaikka mitä. Eipä sitä olisi moni uskonut, että parisuhteessa joutuu vielä aikuisiällä omin käsin paineensa purkamaan.Onko vaimollasi alkanut vaihtarit vai hankkiutuiko vielä kerran raskaaksi, jottet vieläkään pääsisi vapaaksi? Ajoitus kuulostaa nimittäin hyvin laskelmoidulta.
Kaikki mahdolliset asiat tietysti ovat käyneet mielessä. En tosiaan kuvittele olevani mikään unelmarakastaja, mutta kovasti pidän naisista ja huomioin heidät.. ja erityisesti omani. Ärsyttää myöskin se, että oman suhteeni pitkään jatkunut tilanne on myös vaikuttanut käsityksiini vastakkaisesta sukupuolesta yleensä. Edellisestä sinkkuajasta on jo 25 vuotta, mutta vahva muisto on siitä, ettei seuraa halutessa yksin tarvinnut olla. Tätä tilannetta on vaikeaa hyväksyä, mutta myös lähes mahdotonta muuttaa. Perhe ja varsinkin pienen lapsen turvallisuus ja onni menee kaiken edelle.
Tiukille meni, mutta Tapaninpäivän iltana onnisti. Ei oikein tuolla sukulaisten kansoittamassa kyläpaikassa ollut tilaisuutta. Vaan annapa olla, kun kotiin tultiin, niin jopa oli vaimo lahkeessa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
On ikävää olla torjuttu. Meillä mies ei jaksa eikä halua. Sen verran on tajunnut ettei lomaviikolla vetoa väsymykseen muuten vaan ei pysty, viitsi eikä jaksa, ei haiua.
Olen kaunis nainen ja saan katseita muilta miehiltä missä kuljenkin. Eivät tiedä että minä en saa kotona omalta mieheltä ja pidän vaihtelusta ja olen aktiivinen.
Ei kyllä naurattanut kun katsoin syksyllä suomalaisen elokuvan nimeltä Ei kiitos.
Aattona saunaseksii ja joka päivä jotain ja eilen vierasta....
Onko vielä joulu? Hope so, koska tänään mä saan ja toivon mukaan kaikkien joulunpyhienkin edestä..
Olispa ihanaa jos olis romanttista ja kiihkeää jouluseksiä.
N