Nyt se tapahtui. Valkoisesta tuli virallisesti POC-ihminen
En saa osallistua kilpailuun koska olen valkoihoinen. Olen järkyttynyt, syrjitty ja rodullistettu!
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Eipä mene vasurinatsissa luoti hukkaan.
heti alkaa väkivaltafantasiat kun ei keskustelu mennytkään niin kuin halusit :D tyypillinen persepersuttelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap on vammainen homo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi raukka, mitenköhän nyt pärjäät kun et pääse osallistumaan tähän yhteen kirjoituskilpailuun. Laita vaikka Mv-lehteen mielipidekirjoitus vastineeksi.
Pointti on siinä, että tämän herkän yliloukkaantumisen aikana pelisääntöjen tulisi koskea kaikkia tasapuolisesti tai ei ketään.
Mutta jos sinä saisit tässä kantasi läpi, silloin kirjoituskilpailua ei voitaisi pitää, eikä rodullistetut saisi kirjoittaa omista kokemuksistaan.
Kuulosta sun puolelta lapselliselta. Sinä ikään kuin haluat viedä muilta sen tilan, jossa he saavat vapaasti puhua näistä asioista. Miksi? Mistä kirjoittaisi itse tuossa kilpailussa?
Minä en olisi alunperinkään kieltämässä tai syrjimässä ketään. Yhtä hyvin minulle sopii kirjoituskilpailu valkoisille ja poceille ja vaikka spockeille. Kyse on feminatzien tekopyhyydestä ja ulinasta. Ei hyvin mene jos et muka tätä tajunnut.
Höpsistä. Ei sua kiinnostakaan ymmärtää mitään oikeasti. Miksi et osaa muuta kuin solvata muita?
Miksi et vastannut kysymyksiini? Ilmeisesti siksi, että se olisi paljastanut ettet ole edes tutustunut siihen mistä kirjoituskilpailussa on kyse.
Höpsistä itsellesi. Mitä minun pitäisi mielestäsi ymmärtää? Ei minua haittaa poccien kirjoituskilpailut, mutta minua häiritsee se, että on nykypäivänä jotenkin väärin sanoa "it's okay to be white".
nosta läski perseesi pois tietokoneelta ja painu käymään ulkona jos kuvittelet että tällä asialla on jotain oleellista merkitystä elämässäsi. vammainen.
Eli se niistä sinun rakentavista näkökulmistasi asiaan.
huutista pässille, tuo olin mun eka viesti ketjuun. useampi kuin yksi ihminen pitää sua typeränä inisijänä joka kitisee turhanpäiväisestä asiasta.
Jos ei aihe kiinnosta sinua sen vertaa, että kykenisit asialliseen ilmaisuus ja keskusteluun niin mikset mene mieluummin vaikka tavaamaan aapistasi kun tiedät, että apukoulusi alkaa taas ensi vuonna. Miksi ylipäänsä luet tätä ketjua jos ei aihe kiinnosta?
älä kultsi kirjoittele nettiin yleisille keskustelupalstoille jos haluat että vain oma pikku kuplasi tulee kommentoimaan juttujasi
Ei minua mikään kuplan helliminen kiinnosta, etkä vastannut kysymykseeni: mitä tässä ketjussa riekut kuin jokin idiootti kun ei aihekaan näytä sinua kiinnostavan eikä sinulla näytä olevan siihen mitään lisäämistäkään?
ap on vammainen homo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi raukka, mitenköhän nyt pärjäät kun et pääse osallistumaan tähän yhteen kirjoituskilpailuun. Laita vaikka Mv-lehteen mielipidekirjoitus vastineeksi.
Pointti on siinä, että tämän herkän yliloukkaantumisen aikana pelisääntöjen tulisi koskea kaikkia tasapuolisesti tai ei ketään.
Mutta jos sinä saisit tässä kantasi läpi, silloin kirjoituskilpailua ei voitaisi pitää, eikä rodullistetut saisi kirjoittaa omista kokemuksistaan.
Kuulosta sun puolelta lapselliselta. Sinä ikään kuin haluat viedä muilta sen tilan, jossa he saavat vapaasti puhua näistä asioista. Miksi? Mistä kirjoittaisi itse tuossa kilpailussa?
Minä en olisi alunperinkään kieltämässä tai syrjimässä ketään. Yhtä hyvin minulle sopii kirjoituskilpailu valkoisille ja poceille ja vaikka spockeille. Kyse on feminatzien tekopyhyydestä ja ulinasta. Ei hyvin mene jos et muka tätä tajunnut.
Höpsistä. Ei sua kiinnostakaan ymmärtää mitään oikeasti. Miksi et osaa muuta kuin solvata muita?
Miksi et vastannut kysymyksiini? Ilmeisesti siksi, että se olisi paljastanut ettet ole edes tutustunut siihen mistä kirjoituskilpailussa on kyse.
Höpsistä itsellesi. Mitä minun pitäisi mielestäsi ymmärtää? Ei minua haittaa poccien kirjoituskilpailut, mutta minua häiritsee se, että on nykypäivänä jotenkin väärin sanoa "it's okay to be white".
nosta läski perseesi pois tietokoneelta ja painu käymään ulkona jos kuvittelet että tällä asialla on jotain oleellista merkitystä elämässäsi. vammainen.
Olen itse vammainen, joten en arvosta lainkaan sitä, että joku käyttää vammaisuutta haukkumasanana.
Nyt pitää pikkuisen skarpata ja siirtyä lapsuuden pihaleikkien kielestä aikuiseen ja asialliseen tapaan puhua.
Haukkuminen ei edistää kenenkään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
ddddddddddddddddd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe vähän aiheen vierestä, mutta silti. Olen seurannut netistä Yhdysvaltojen Demokraattipuolueen presidenttiehdokkaan valintaan liittyviä vaaliväittelyitä. Viime viikon väittelyssä haastattelija totesi, että jäljellä olevat ehdokkaat ovat kovin homogeenistä porukkaa (vain yksi aasialaistaustainen, muut valkoisia ja suurin osa aika iäkkäitä). Hän kysyi mielipidettä tästä vanhoista ehdokkaista kaikista vanhimmalta ehdokkaalta itseltään, eli 78-vuotiaalta Bernie Sandersilta. - "Mr Sanders, you are the eldest of the candidates"--- haastattelija aloitti, kun Bernie huusi vihaisesti vastaan "AND THE WHITEST TOO"! :D
Lainaan vielä omaa kommenttiani siltä varalta, jos joku ei tiedä Bernie Sandersia. Bernie on Yhdysvaltain mittapuulla todella radikaali vasemmistolainen ja 100% kaikkea syrjintää ja rasismia vastaan. Aivan mahtava persoonallinen, humaani tyyppi. Hänellä ei ollut siis mitään valkoisen ylivallan tavoitteista tuossa "and the whitest too"-kommentissaan, kunhan vain totesi faktan, mille ei itse voi mitään.
Mikä ihmee rodullistettu rotuja ei ole !
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmee rodullistettu rotuja ei ole !
Niin ei olekaan. Termi "rodullistettu" ei ole ristiriidassa tämän faktan kanssa.
Rodullistaminen on sana joka tarkoittaa sitä että osa ihmisistä ryhmitellään ja heitä kohdelaan oletetun etnisen taustan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Jännä tietää mitä tosta ajattelevat ihmiset jitka eivät todellakaan ole ruskeita vaikka joutuvatkin noiden etnisten ennakkoluulojen kohteeksi.
Esim. virolaiset :D
ddddddddddddddddd
Hehe vähän aiheen vierestä, mutta silti. Olen seurannut netistä Yhdysvaltojen Demokraattipuolueen presidenttiehdokkaan valintaan liittyviä vaaliväittelyitä. Viime viikon väittelyssä haastattelija totesi, että jäljellä olevat ehdokkaat ovat kovin homogeenistä porukkaa (vain yksi aasialaistaustainen, muut valkoisia ja suurin osa aika iäkkäitä). Hän kysyi mielipidettä tästä vanhoista ehdokkaista kaikista vanhimmalta ehdokkaalta itseltään, eli 78-vuotiaalta Bernie Sandersilta. - "Mr Sanders, you are the eldest of the candidates"--- haastattelija aloitti, kun Bernie huusi vihaisesti vastaan "AND THE WHITEST TOO"! :D