Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka pidät työstäsi, mikä olet ammatiltasi?

Vierailija
26.12.2019 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaamopäällikkö

Vierailija
22/35 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammashoitaja. Työpari eli hammaslääkäri huippukiva ja osaava, huolellinen tyyppi - yhteistyö sujuu. Mukava nähdä potilas onnellisena esim. hyvin onnistuneen etuhammassaneerauksen tai valkaisuhoidon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapeutti

Vierailija
24/35 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyshoitaja. Työskentelen suljetulla osastolla erikoissairaanhoidossa. Toisen asteen koulutus, toki työnantaja on reilu ja saanut kouluttautua lisää/käydä luentoja työn ohessa.

Työnkuva sairaanhoitajaan verrattuna sama, oikeastaan ainut ero minkä kentällä huomaa on se etten saa jakaa/antaa huumeeksi luokiteltuja lääkkeitä, eikä minulla ole oikeutta tehdä lääketilausta sairaala apteekkiin. Näitä onneksi harvemmin tulee vastaan ja aina toki joka vuorossa on vähintään yksi sh.

Vierailija
25/35 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkoulun äikänope Pohjois-Suomessa

Terve, kollega!

Vierailija
26/35 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja kotihoidossa.

Vierailija
27/35 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelmäasiantuntija

Vierailija
28/35 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja täälläkin. Monipuolinen työnkuva, asiakkaat vauvasta vaariin.

Vierailija
29/35 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulosotto-mies.

Itse olen enemmän kondomimiehiä.

Vierailija
30/35 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen perintää. Valtaosa asiakkaista on mukavia, fiksuja ja miellyttäviä ja heitä on mukavaa auttaa. Olen empaattinen, joten ymmärrän asiakkaita. Elämä voi ajoittain olla hyvin haastavaa esimerkiksi vakavan sairastumisen tai pitkittyneen työttömyyden vuoksi.

Palkka on täysin naurettava työstä, jossa on paljon oppimista, muistamista ja psykologina toimimista. Henkilökunta siirtyy muihin tehtäviin, koska palkalla ei elä. Aloitin vuoden alussa ja tänä aikana 10 ihmistä on joko irtisanoutunut tai vaihtanut osastoa. 

Pahimmat asiakkaaat ovat hulluja, huutajia, sekopäitä, tärähtäneitä, kiroilijoita, uhkailijoita ja hyvin vaikeasti mt-ongelmaisia. Toivon aina, etteivät he soita. Olen syytön heidän taloudellisiin ongelmiinsa.

Olet siis valtion ulosottovirkailijako?  

Vierailija
31/35 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjä

Vierailija
32/35 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion äidinkielen ja kirjallisuuden opettaja.

Vierailija
33/35 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen perintää. Valtaosa asiakkaista on mukavia, fiksuja ja miellyttäviä ja heitä on mukavaa auttaa. Olen empaattinen, joten ymmärrän asiakkaita. Elämä voi ajoittain olla hyvin haastavaa esimerkiksi vakavan sairastumisen tai pitkittyneen työttömyyden vuoksi.

Palkka on täysin naurettava työstä, jossa on paljon oppimista, muistamista ja psykologina toimimista. Henkilökunta siirtyy muihin tehtäviin, koska palkalla ei elä. Aloitin vuoden alussa ja tänä aikana 10 ihmistä on joko irtisanoutunut tai vaihtanut osastoa. 

Pahimmat asiakkaaat ovat hulluja, huutajia, sekopäitä, tärähtäneitä, kiroilijoita, uhkailijoita ja hyvin vaikeasti mt-ongelmaisia. Toivon aina, etteivät he soita. Olen syytön heidän taloudellisiin ongelmiinsa.

Olet siis valtion ulosottovirkailijako?  [/quot

Tiedän homman, en tykännyt, ihan hirveitä asiakkaita. Vaihdoin alaa. Koiran virka, mikä koiran.

Vierailija
34/35 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä

Vierailija
35/35 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan