Sinä joka pidät työstäsi, mikä olet ammatiltasi?
Kommentit (35)
Hammashoitaja. Työpari eli hammaslääkäri huippukiva ja osaava, huolellinen tyyppi - yhteistyö sujuu. Mukava nähdä potilas onnellisena esim. hyvin onnistuneen etuhammassaneerauksen tai valkaisuhoidon jälkeen.
Mielenterveyshoitaja. Työskentelen suljetulla osastolla erikoissairaanhoidossa. Toisen asteen koulutus, toki työnantaja on reilu ja saanut kouluttautua lisää/käydä luentoja työn ohessa.
Työnkuva sairaanhoitajaan verrattuna sama, oikeastaan ainut ero minkä kentällä huomaa on se etten saa jakaa/antaa huumeeksi luokiteltuja lääkkeitä, eikä minulla ole oikeutta tehdä lääketilausta sairaala apteekkiin. Näitä onneksi harvemmin tulee vastaan ja aina toki joka vuorossa on vähintään yksi sh.
Vierailija kirjoitti:
Yläkoulun äikänope Pohjois-Suomessa
Terve, kollega!
Lähihoitaja täälläkin. Monipuolinen työnkuva, asiakkaat vauvasta vaariin.
Vierailija kirjoitti:
Ulosotto-mies.
Itse olen enemmän kondomimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Teen perintää. Valtaosa asiakkaista on mukavia, fiksuja ja miellyttäviä ja heitä on mukavaa auttaa. Olen empaattinen, joten ymmärrän asiakkaita. Elämä voi ajoittain olla hyvin haastavaa esimerkiksi vakavan sairastumisen tai pitkittyneen työttömyyden vuoksi.
Palkka on täysin naurettava työstä, jossa on paljon oppimista, muistamista ja psykologina toimimista. Henkilökunta siirtyy muihin tehtäviin, koska palkalla ei elä. Aloitin vuoden alussa ja tänä aikana 10 ihmistä on joko irtisanoutunut tai vaihtanut osastoa.
Pahimmat asiakkaaat ovat hulluja, huutajia, sekopäitä, tärähtäneitä, kiroilijoita, uhkailijoita ja hyvin vaikeasti mt-ongelmaisia. Toivon aina, etteivät he soita. Olen syytön heidän taloudellisiin ongelmiinsa.
Olet siis valtion ulosottovirkailijako?
Lukion äidinkielen ja kirjallisuuden opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen perintää. Valtaosa asiakkaista on mukavia, fiksuja ja miellyttäviä ja heitä on mukavaa auttaa. Olen empaattinen, joten ymmärrän asiakkaita. Elämä voi ajoittain olla hyvin haastavaa esimerkiksi vakavan sairastumisen tai pitkittyneen työttömyyden vuoksi.
Palkka on täysin naurettava työstä, jossa on paljon oppimista, muistamista ja psykologina toimimista. Henkilökunta siirtyy muihin tehtäviin, koska palkalla ei elä. Aloitin vuoden alussa ja tänä aikana 10 ihmistä on joko irtisanoutunut tai vaihtanut osastoa.
Pahimmat asiakkaaat ovat hulluja, huutajia, sekopäitä, tärähtäneitä, kiroilijoita, uhkailijoita ja hyvin vaikeasti mt-ongelmaisia. Toivon aina, etteivät he soita. Olen syytön heidän taloudellisiin ongelmiinsa.
Olet siis valtion ulosottovirkailijako? [/quot
Tiedän homman, en tykännyt, ihan hirveitä asiakkaita. Vaihdoin alaa. Koiran virka, mikä koiran.
Korjaamopäällikkö