Sinä joka pidät työstäsi, mikä olet ammatiltasi?
Kommentit (35)
Ammatillisten aineiden opettaja ammattikoulussa.
Työskelen ruiskumaalaajana, opiskelin tietotekniikan insinööriksi, pääaineena oli ohjelmistotuotanto.
Vuoden olin alani töissä kunnes loppui kiinnostus kokonaan. Hassua miettiä näin jälkikäteen, että kaiken sen opiskelun kävi läpi vain, koska niin arvostetut paperit, sentään insinööri. Varmaankin joku halu todistaa jotain, painosti myös.
Onneksi pääsin suhteilla maalaamaan ja olen viihtynyt hyvin.
Varhaiserityisavustaja lähihoitajan koulutuksella.
Työmaainsinööri (koulutuksena rakennusinsinööri).
Teen perintää. Valtaosa asiakkaista on mukavia, fiksuja ja miellyttäviä ja heitä on mukavaa auttaa. Olen empaattinen, joten ymmärrän asiakkaita. Elämä voi ajoittain olla hyvin haastavaa esimerkiksi vakavan sairastumisen tai pitkittyneen työttömyyden vuoksi.
Palkka on täysin naurettava työstä, jossa on paljon oppimista, muistamista ja psykologina toimimista. Henkilökunta siirtyy muihin tehtäviin, koska palkalla ei elä. Aloitin vuoden alussa ja tänä aikana 10 ihmistä on joko irtisanoutunut tai vaihtanut osastoa.
Pahimmat asiakkaaat ovat hulluja, huutajia, sekopäitä, tärähtäneitä, kiroilijoita, uhkailijoita ja hyvin vaikeasti mt-ongelmaisia. Toivon aina, etteivät he soita. Olen syytön heidän taloudellisiin ongelmiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjailija
Tässä toinen tyytyväinen kirjailija.
Reskontranhoitaja/talousassari.
Itsenäinen ja vastuullinen työ jossa rutiineja sekä vaihtelevaa työtä ilman asiakaspalvelua.
Yläkoulun äikänope Pohjois-Suomessa
Myymäläpäällikkö, myyntilinjan merkantti.
Koulutus markkinointiviestinnän tradenomi, vuoden päästä KTM. Järjestössä viestintää ja muuta sälää.