Mies osti minulle joululahjaksi korun, sain myöhemmin kuulla toista kautta tietää, että ne korut olivat -50% alennuksessa
Loukkaantuisitteko jos saisitte tietää tuollaisesta jälkeen päin? Minusta koko lahjan idea jotenkin "katosi" tämän tiedon takia. Että äkkiä nyt muijalle joku lahja ja katos vaan, tuossa onkin joku rihkama alennuksessa.
Kommentit (39)
Olipa fiksu mies! Eihän nyt sillä ole merkitystä onko alennuksessa vai ei, mutta fiksu ostaa alennuksesta.
Minä sain yks joulu kaverilta esson ilmaiskalenterin lahjaksi.
Sen säästyneen rahan voi sijoittaa SINUUN😁
Minulle mies sanoi, että sai minun lahjasta -80 % alennuksen ja olin tyytyväinen että on viisas rahankäyttäjä.
Lahja oli kuitenkin ilmeisesti sinulle ainakin aluksi mieluinen niin miksi et ole hyvillä mieöin siitä että miehesi sai sen edullisemmin, jolloin rahaa jäi myös muuhun mieluisaan enemmän? Miten alennettu hinta vaikuttaa lahjan mielekkyyteen? Melko pinnallista.
Olet ap melkoisen materialistinen ääliö.
Jos löydät itsellesi kivan vaatteen alennusmyynnistä, vähentääkö se nautintoasi käyttää ko. vaatetta??
Lässyn lässyn.
Niin kiire provon tekoon että otsikkokin on päin per settä kirjoitettu.
😂 täähän nyt ei ees ollu totta, ei kukaan tollasesta loukkaannu
Itse olin onnellinen että sain muutaman lahjan jotka on käytettyjä :) tuntui että mies ja vanhempansa arvostavat ajatusmaailmaani.
Toivottavasti mies ei kuitenkaan osallistunut Napakymppiin...
Oletko ihan tosissasi? Jos mies on säästänyt näin esimerkiksi sata euroa, ehkäpä voitte yhdessä nostaa sen hänen tililtään käteisenä ja polttaa tai silputa, niin asia on sillä hoidettu.
Entäpä jos olisi ostanut alennushulavanteen?
Ethän ap sitten itse lähde tammikuun alennusmyynteihin shoppailemaan, ettei vaan pääse shoppailun idea hukkumaan?
No tuohan on vain plussaa, kun miehellä on edes jotain taloudellista järkeä.
Mitä tarkoittaa ”toista kautta”? Siis googlasit korun hinnan ja huomasit sen olevan alennuksessa? Vai löysit kuitin, kun tutkit miehen taskut ja lompakon?
Hän rakastaa sinua vain 50 prosenttisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa ”toista kautta”? Siis googlasit korun hinnan ja huomasit sen olevan alennuksessa? Vai löysit kuitin, kun tutkit miehen taskut ja lompakon?
Olin myymässä sitä tori.fi:ssä ja sieltä selvis, että olin myymässä sitä kalliimmalla, mitä ostohinta oli.
Katselin jouluna jotain jenkkisarjaa, jossa kolmekymppinen pari oli menossa naimisiin. Mies oli ostamassa 45000e sormusta. Tämä ei morsiammelle kuitenkaan riittänyt vaan vaati kallimpaa. Mies ei ollut mikään miljönääri eikä halunnut olla veloissa lopunikäänsä. Taisi hääaikeet kariutua (tähän tai johonkin muuhun). Kyllä naiset hulluja. Rakkaus mitataan rahassa!
En, hyvä että sai edullisemmin! 👍