Tupakoitsija! Mitä ajattelet tai miten reagoit jos tupakkapaikalle tulee selvästi alaikäinen?
Okei tytöistä on niin pirun vaikea sanoa, mutta jos tupakkapaikalle ilmestyy seuraksesi noin 13-15 vuotiaan näköinen poika. Miten reagoit??!
Katsotko paheksuvasti?
Kommentit (19)
Saatan naurahtaa ja ajattelen, että onpa noloa
Enpä ole koskaan huomannut tai kiinnittänyt huomiota tuollaiseen, vaikka olen polttanut 20v.
En kummemmin. Aloitinhan itsekin polttelun nuorena.
Mitä tarkoitat tupakkapaikalla. Minua ei kiinnosta toisten polttelut. Joskus joku selvästi alaikäinen pummaa röökiä, en anna enkä ostaisi. Muuten hakekoot tupakkansa mistä haluavat.
Minulle aivan sama, ei ole itseltä pois. En ole itsekään niin täydellinen, että olisi kompetenssia katsoa muita ihmisiä paheksuvasti. Polttakoon vaikka kolmea tupakkaa kerralla, ei vaikuta omaan elämääni mitenkään.
Kerran minulta on tullut todennäköisesti alaikäinen tyttö pummimaan tupakan kauppakeskuksen tupakkapaikalla. Jouduin hetken pohtimaan tilannetta, sillä muistin elävästi itseni tekevän samaa samanikäisenä. En tarjonnut tupakkaa ja lähti pois.
Muulloin en ole alaikäisen näköisiä nähnyt millään tupakkapaikalla. En kyllä itsekään pahemmin tupakoi muualla kuin kotona.
Otan kuvan ja etsin tytön vanhemmat. :)
Tupakkapaikka?! Millaisessa yhteiskunnassa te elätte? Onko tupakkapaikalla tupakkavartijaa? Kamera?
En reagois oikein mitenkään. Muistan omat kokeiluni 13-14 v iässä ei siinä paljon ulkopuolisten mielipiteet vaikuttaneet.
Hölmöläisille tiedoksi että tupakkapaikka = se paikka koulussa tai töissä, missä kessu vedetään. En ymmärrä tuota ihmettelyä tupakkapaikasta :D nykyään en enää polta oikeastaan ollenkaan, mutta eipä tuo kiinnosta. Mielessäni saatan miettiä korkeintaan, että ompa nuori tai jos nuori on oikein henkselit paukkuen siinä, korkeintaan hieman huvittaa. Alaikäisille en anna tupakkaa pummittaessa.
Katson ja soitan poliisit.