Auttakaa! Miten himskatissa saan litteän vatsan ja kiinteät reidet?
Haluan olla kovakuntoisin mirri kesällä 2020 omaksi iloksi ja hyvinvoinniksi. En tee tätä miesten takia!
Bikineitä en ole vielä ostanut mutta sokerin ja muut herkut jätin jo joulukuun alussa, joulu meni salaattia syöden.
Muita jotka haluavat kesäkuntoon 2020?
Kommentit (14)
Maastaveto ja etukyykky yhdessä saavat sinut rautaiseen kuntoon!
Vierailija kirjoitti:
Ens kesäks et kerkee mitenkään. 40kg pois vie suht kauan.
Miten niin 40kg? Paino on nyt 156kg.
Ei se kuule ole mitään rakettitiedettä miten kuntoillaan ja ehkä myös laihdutetaan. Se vaatii pitkäjänteisyyttä, hyviin ja pysyviin tuloksiin ei päästä parissa kuukaudessa.
Pyöräile työmatkat. Mun työkaverilla (nainen) on ihan hullut reisilihakset pyöräilystä, muuten ei ole kovin lihaksikas.
Mirrin kunnon kohotukseen suosittelen geishapalloja. Niitä on eri kokoisia ja painoisia.
Himskateilla on aina virtaviivaiset katinreidet.
Suosittelen salitreeniä ja ruokavalion fiksaamista. Noin yleensä ottaen rantakunto tehdään salilla ja saadaan esille keittiössä. Herkkujen jättäminen pois on aika epämääräistä. Toki jos olet nuori, sekin saattaa riittää.
Salilla kyykkyjä ja piiitkiä vatsaliikkeitä siis lankutusta ja monenmoista keskivartaloliikettä, ei mitään 5min vatsat vaan puoli tuntia niin että hiki lentää. Iltasyömiset pois, muuten ihan tavallinen terve ruokavalio, ei mitään stressisyömistä ja herkutellakin voi joskus, ei joka päivä. Näillä eväillä minä pääsin vuodessa elämäni kuntoon ja kyllä puolessavuodessakin jo tuloksia näkyy. Tsemppiä.
Uin ja soudan ja reidet on terästä. Vatsa on kuitenkin iso, joten vatsaan auttaisi vaan syömättä jättäminen.
Todennäköisesti vaatii pitkän ajan vaikka dieetti olisi tiukkakin. Tärkeintä tuossa on että on erittäin pitkä pinna. Pieniä repsahduksia tulee varmasti mutta tärkeintä on vain palata noudattamaan sitä dieettiä. Välillä voi pitkän aika tuntua siltä ettei oikein tapahdu mitään ja sitten välillä voi tapahtua melko nopeaakin edistymistä.
Voi olla kova tavoite olla kovassa kunnossa jo ensi kesänä. Sitä seuraava kesä realistisempi tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräile työmatkat. Mun työkaverilla (nainen) on ihan hullut reisilihakset pyöräilystä, muuten ei ole kovin lihaksikas.
Ei pidä paikkaansa, pyöräilyllä, eli cardiolla ei saa lihasta aikaan. Vain kovat kyykyt, maastavedot isoilla painoilla saa jalkoihin lihaa. Tiedän sen kokemuksesta. Olen pyöräillyt kovaa ja paljon, mutta reidet jää pieneksi. Kova saliharjoittelu saa reidet kasvuun! Etukyykkyä raskailla painoilla! Katsokaapa vaikka Jenna Puputin reisiä, hän nostaa 122,5kg etukyykystä.
Vierailija kirjoitti:
Aion keretä! -8 kiloa pitää saada pois sekä vatsa ja reidet kiinteiksi.