Miehen mielestä hän tekee tarpeeksi parisuhteen eteen, kun
Käy töissä. Ongelmia ei olisi, jos minä a) lakkaisin valittamasta ja b) lakkaisin haluamasta niin paljon "kaikkea".
Siinä on kiteytettynä koko juttu. Ja tiedoksi: en kuvittele että eteeni pitää levittää punainen matto joka aamu, tai että minut pitäisi kuorruttaa timanteilla ja merkkivaatteilla ja lennättää yksityiskoneella Dubaihin (puistatus) joka joulu.
Olen ihan tavallinen nainen, joka lapsiperhearjen keskellä on hukannut itsensä ja kokee olevansa sukupuoleton möykky jossa ei ole enää mitään haluttavaa tai hyvää. Mies näyttäytyy muutoshaluttomana ja passiivisena neljäntenä lapsena, joka ei tee mitään ellei erikseen pyydä, ja silloinkin valituksen kera (onko pakko just nyt, onko pakko ikinä). Hänen mielestään kun mikään ei ole pakollista. Joku tonttu vain sitten aikanaan pesee pyykit ja menee kauppaan ostamaan roiskeläpät kaikille (ja sitten valitetaan kun ne on niin kalliita).
En jaksa enää.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää varmaan huomata, että asuu, jakaa elämänsä ja on hankkinut lapsia ihmisen kanssa josta on tullut täysin vieras.
Kirjoita miehelle kirje jossa neutraalisti kerrot huolesi parisuhteenne tilasta. Sitten joko yhdessä menette pariterapiaan tai muutoin sitoudutte parantamaan yhteisvoimin suhdettanne tai mikäli mies on haluton, mietit oletko mieluummin tässä elämäntilanteessa yksin ja alat järjestellä eroa.
Kerro miehellesi täysin avoimesti mikä suhteestanne puuttuu ja mitä odotat mieheltä ja miten tunnet olosi käveleväksi kodinkoneeksi. Se toivottavasti herättelee miehen tai sitten osoittaa sinulle että mies on jo henkisesti tsekannut itsensä ulos suhteesta. Ja jos on, suosittelen tekemään samaa ja tosiaan miettimään onko järkeä jatkaa suhdetta käytännön syistä vaikka omakin panoksesi olisi jatkossa nollatasoa.
Olen kertonut. Mies joko hermostuu tai on sitä mieltä että ongelmat on mun päässä. Paritepariaan ei ensin halunnut koska ei halua maksaa sellaisesta. Sitten kun kuuli, että sitä saa myös ilmaiseksi, sanoi lähtevänsä jos minä hoidan ajat ja lapsenvahdin. Ja sanoi vielä, että saan siellä sitten kuulla että ongelma on minun omani. Huoh. Ap
En voisi enää edes katsoa ihmiseen, joka puhuisi minulle nuin ällöttävästi. Kuvottava ukko ja sinä vain kuuntelet. Ap älä viitsi uhriutua. Ota ote omasta elämästäsi, äläkä laita sitä tuon miehen varaan, jolla ei kiinnosta muu kuin hän ja hänen hyvinvointi.
Naiset ovat liian vaativia, aina pitäisi suorittaa..eikö voisi kotona vaan olla.