Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jokseenkin kaikki etsivät mahdollisimman SAMANLAISTA kumppania?

Vierailija
26.12.2019 |

Kerro mulle miksi haluat puolisoksi ihmisen, jonka mielenkiinnon ja tekemisen kohteet on mahdollisimman samanlaiset kuin sinulla?

Menet sinkku-apseihin ja siellä listaat asioita joita itse teet ja ajattelet ja haluat tavata ihmisen joka tekee ja ajattelee samoin. Miksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään täysin ymmärrä tuota. Olen yleensä viehättynyt itseni vastakohdista.

M30

Vierailija
2/12 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisi samat arvot ja toiveet, olisi yhteisiä keskustelun aiheita.

Minä: mukava ja kouluttautunut nainen, en tupakoi tai käy baareissa, pidän yhteiskunnallisten asioiden seuraamisesta, kirjallisuudesta, historiasta ja politiikasta, luonnosta, harrastan liikuntaa. Terveet elämäntavat kiinnostavat.

Minua ei kiinnosta alkoa kittaavat, kapakassa aikaa viettävä, tupakoiva, huonokuntoinen, ylipainoinen mies.

Mitä yhteistä keskusteltavaa meillä olisi?

Kerran treffasin miestä joka oli hyvin matalasti koulutettu, kunnostuksen kohteet alko ja jääkiekko.

Meillä ei ollut juuri mitään yhteistä. Hän oli tylsä ja tunne oli varmasti molemmin puoleinen.

Akateemisesti koulutettujen miesten kanssa juttua riittää, älyllinen uteliaisuus yhdistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en etsi. Tykkään itseäni epäsyvällisemmistä ja ulospäin suuntautuneemmista miehistä. Ihailen sitä, mitä minulla ei ole. Ystävinä pidän samanlaisista kuin olen itse.

Vierailija
4/12 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sellasen samiksen kanssa pystyisi elämään yhdessä paremmin.

Vierailija
5/12 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei halua tehdä elämästään vaikeaa. Siksi etsii itsensäoloisen.

Vierailija
6/12 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä: mukava ja kouluttautunut nainen, en tupakoi tai käy baareissa, pidän yhteiskunnallisten asioiden seuraamisesta, kirjallisuudesta, historiasta ja politiikasta, luonnosta, harrastan liikuntaa. Terveet elämäntavat kiinnostavat.

Minua ei kiinnosta alkoa kittaavat, kapakassa aikaa viettävä, tupakoiva, huonokuntoinen, ylipainoinen mies.

Kerran treffasin miestä joka oli hyvin matalasti koulutettu, kunnostuksen kohteet alko ja jääkiekko.

Meillä ei ollut juuri mitään yhteistä. Hän oli tylsä ja tunne oli varmasti molemmin puoleinen.

Akateemisesti koulutettujen miesten kanssa juttua riittää, älyllinen uteliaisuus yhdistää.

Mulla on se huono juttu, että olen liian fiksu duunarimiehille, mutta liian tyhmä akateemisille miehille. Miten tässä nyt sitten pariudut? Enkä kyllä edes pärjää akateemisten naisten rinnalla kun he ovat fiksuja, kauniita ja hoikkia. Itse olen vastakohta noista.

T. Amisnainen.

Vierailija
7/12 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan erilaisen kumppanin, kuin itseni. Itseni kanssa olisi tylsää. Voin muutenkin viettää aikaa itseni kanssa.

8/12 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu mistä roikkuu. Jotkut asiat täytyy olla samansuuntaisia, mutta jotkut asiat voivat olla erilaisia.

Jos toinen haluaa elää nomadina ja kiertää maailmaa ja toinen haluaa viljellä maata kotitilallansa, niin miten se voisi onnistua? 

Meillä on isot asiat ja perusasiat samalla suunnalla, mutta pienissä asioissa on eroa. Minä tykkään laittaa ruokaa, vaimo ei. Vaimo taasen pitää asunnon siistinä ja sisustaa, kumpikaan ei kiinnosta minua jne. Taitomme täydentävät toisiaan.

Vierailija
9/12 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluaisin löytää naisen jolla on sama mielenkiinnon kohde kuin itsellä. Nykyinen oli sitä aluksi useamman vuoden. Se mielenkiinto on seksi tosi laajalla tavalla. Kaikkea mulle voi ehdottaa ja lähes kaiken toteuttaa. Kunhan ehdotukset on kaksi ihmistä juttuja.

Vierailija
10/12 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on se huono juttu, että olen liian fiksu duunarimiehille, mutta liian tyhmä akateemisille miehille. Miten tässä nyt sitten pariudut? Enkä kyllä edes pärjää akateemisten naisten rinnalla kun he ovat fiksuja, kauniita ja hoikkia. Itse olen vastakohta noista.

T. Amisnainen.

Minä saattaisin olla kiinnostunut sinusta.

M30

Vierailija
11/12 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitsee kumppania jonka kanssa ei ole mitään yhteistä? Eihän siitä ole edes seuraa. Jatkuva tappelu ei ainakaan mua sytytä.

Vierailija
12/12 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo hyvin erilaisen kumppanin kanssa eikä se onnistunut, kun meillä oli hyvin vähän yhteisiä mielenkiintoja. Seuraavaksi etsin kumppania, jolla tosiaankin on samat mielenkiinnon kohteet kuin minullakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän