Tätä kysytään varmaan, joka päivä, mutta kysytään taas eli valemenkoista kysyttävää...
Viime torstaina alkoi vuoto, ensin tuhrua ja sitten ihan vuotoakin. Vuoto kesti torstain ja perjantain. Perjantaina jo testasin ekan kerran kun mietitytti tuo lyhyt vuoto - yleensä vuotoa tulee paljon ja kestää joskus jopa viikon, normaalisti 3-4 päivää. Perjantain testitulos oli nega, mutta eilen illalla testasin vielä pregent stickillä ja tulos oli positiivinen ja tänä aamuna testasin uudestaan ja taas tulos oli plussa.
Te joilla on ollut vuotoa tai valemenkat raskauden alussa kertokaahan nyt missä vaiheessa testasitte plussan - mietin vain, että voisko km näkyä siltikin siinä testissä, eikös tuo pregent stick ole herkempi kuin apteekin oma?
Siitä mulla on kokemusta, että ensin testi näyttää plussaa sitten alkaa vuoto ja vielä viikko vuodon jälkeen tulos on testissä + vaikken sitten kuitenkaan ollut raskaana silloin vaan alkuraskauden km näkyi testissä plussana. Näin päin ei ole aiemmin ollut...
Oireista sen verran, että rinnat aristavat muita tuntemuksia ei ole. Juu ja lääkäriin aion mennä, sitä odotellessa olisi mukava kuulla kokemuksia - sekä hyviä että huonoja.
Kommentit (2)
Mua kanssa kiinnostaa asia. Ite en tosiaan (kait) voi ees olla raskaana, mut mulla kanssa vuotoa vaan puoltoista vuorokautta+ pientä vuotoa päälle. Mulle vielä tehtiin inseminaatio hoito ja oli kaks isoa munasolua. Vuoto alko jo 10 päivää inssistä. Nyt siis vuodosta kulunu pari viikkoa ja välillä vihloo rinnoista ja mahaa. muuten ihan oireetonta. Silti eilen tilasin pari raskaustestiä varmuudeks ennen juhannusta. taitaa mulla vaan olla hormiinit sekasin....
-maya-
Ei ole kokemuksia jaettavana, mutta jos vuodon alun jälkeen nega on muuttunut plussaksi niin minusta se kuulostaa valemenkoilta ja hcg:n lisääntymiseltä eli ihka oikealta plussalta. Jos kerran testikin oli sama ja olosuhteet samat (pissaamattomuusaika jne). Onnea matkaan!
Coe rv 22+1