Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä toisessa ihmisessä ärsyttää?

Vierailija
26.12.2019 |

Jokaisella ilmeisesti joskus "keittää yli".

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemassaolo. Jotenkin kuvottavaa toiset ihmiset automaattisesti. Saan mielenrauhan ainoastaan, jos en huomaa ketään ihmistä missään. En voisi kuvitella mennä esim. kenenkään kotiin, ajatuskin tuntuu saastaiselta.

Vierailija
22/34 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun kaikesta neuroottisesti etsitään jotain vikaa/väärää/pahaa. 

Tämä koskee itseänikin, sillä masentuneet aivot tekevät tätä.  Olen tosin aika hyvin kuntoutunut jo ja silmät välillä auenneet kunnolla omalle negatiivisuudelleni ja itseni vähättelylle.  Luin juuri vuoden takaista tekstiä mitä olin itsestäni kirjoittanut erääseen lomakkeeseen ja olin ihmeissäni miksi olin esittänyt asiat niin tarpeettoman huonossa valossa. Mutta sitä se on kun on kietoutunut mustaan verhoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemassaolo. Jotenkin kuvottavaa toiset ihmiset automaattisesti. Saan mielenrauhan ainoastaan, jos en huomaa ketään ihmistä missään. En voisi kuvitella mennä esim. kenenkään kotiin, ajatuskin tuntuu saastaiselta.

:p  Itse joskus kaupunkien järvimaisemissa kävellessäni pohdiskelen miltä kaikki paikat on näyttäneet ennen asutusta, että miten kaunis on voinut luonto joskus olla. Paratiisi.  Sitten tällainen ihmissyöpä on levittäytynyt kaikkialle.

Vierailija
24/34 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIHAAN KAIKKIA JA KAIKKEA!! MIKSEIVÄT KAIKKI VOI AJATELLA JA TOIMIA, NIIN KUIN MINÄ AJATTELEN?

Vierailija
25/34 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se itsekkyys on ja en tarkoita tervettä itsekkyyttä vaan sellaista korostunutta itsekkyyttä joka asiassa. 

^tämä.   Ihmiset, jotka pyrkivät voittamaan ja hyötymään muiden kustannuksella, niin että muille aiheutuu siitä harmia.  

Asiat voi (ainakin edes yrittää) tehdä myös niin, että tulisi win-win tilanne. Kaikki voittavat eli pitää sekä itsestään, että muista huolta.

Toisessa ääripäässä näihin itsekkäisiin nähden on sitten taas sellaiset ns. liian kiltit ihmiset, jotka puolestaan ottavat aina itselleen häviön ja antavat muiden (itsekkäiden) jyrätä. Voivat olla marttyyreita ja uhriutuvia. Ajattelevat että niin kuuluu tehdä, vaikka ei se ole hyvä ratkaisu, että antavat itsensä kärsiä aina.

Vierailija
26/34 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on vaikea psykoosi. Hae apua .Ei ole normaalia voida pahoin ympäristöstä.

Vierailija
27/34 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaikka logiikan,tilannetajun,kohtuuden puute. 

Tuo kohtuuden taju on melko yksilöllistä jokaiselle......

Vierailija
28/34 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"MIKSEIVÄT KAIKKI VOI AJATELLA JA TOIMIA NIIN KUIN MINÄ AJATTELEN?"

Niinpä...

Vierailija
29/34 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäempaattisuus ja itsekkyys.

Vierailija
30/34 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"MIKSEIVÄT KAIKKI VOI AJATELLA JA TOIMIA NIIN KUIN MINÄ AJATTELEN?"

Sekin voi toteutuessaan alkaa ärsyttää...

Vierailija
31/34 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaat ärsyttää. Eniten ehkä teennäiset yltiö positiiviset. Iloinen ja optimistinen voi olla mut teennäinen positiivisuus on ärsyttävää!

Vierailija
32/34 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun keskustelu kuin keskustelu käännetään omaan itseensä. Ei anneta tilaa toiselle puhua, ei kuunnella. Kysytään kyllä kysymyksiä, mutta keskeytetään/tuomitaan vastaus.

33/34 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manipuloivat ihmiset ärsyttää. Sellaiset, jotka "salaisilla" toimillaan yrittävät saada jonkun ihmisen käyttäytymään haluamallaan tavalla.  

Tuollaiseen kukaan ei jaksa edes vaivautua.

Vierailija
34/34 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelemattomuus ja itsekkyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä